;
فرهنگ و هنرهنرمندان

عکس های کیم کارداشیان در میان ستاره‌های رئال مادرید!

عکس های کیم کارداشیان: در حالی که رئال مادرید در این هفته و در دیدار برابر وایادولید از جدیدترین ورژن تیم کهکشانی‌اش در سانتیاگوبرنابئو رونمایی کرد یک ستاره از بیرون زمین توجه‌ها را به خود جلب کرد. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان عکس های کیم کارداشیان در میان ستاره‌های رئال مادرید را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

عکس های کیم کارداشیان در میان ستاره‌های رئال مادرید

کیم کارداشیان، ستاره‌ی دنیای مد و رسانه است که طرفداران زیادی در دنیا دارد و علاقه زیادی هم به فوتبال. او درست در هفته‌ای به مادرید رفته که قرار بود ستاره‌های جدید رئال چون امباپه و اندریک ستاره‌ی اول میدان باشند اما حالا عکس‌های کیم کارداشیان با پرز، بلینگهام، وینیسیوس و کاوامینگا در شبکه‌های اجتماعی پربسامد شده است.

به نظر می‌رسد هدف از دعوت ستاره‌‌ی بزرگی چون کیم کارداشیان هم همین بوده است. چرا که در حال حاضر محتواهایی که کارداشیان از حضورش در باشگاه رئال مادرید منتشر کرده بیش از دو برابر محتواهای رئال طرفدار داشته است. کیم کارداشیان در اینستاگرام ۳۶۱ میلیون فالوئر دارد و باشگاه رئال مادرید را ۱۶۶ میلیون نفر دنبال می‌کنند.

عکس های کیم کارداشیان2 عکس های کیم کارداشیان1 عکس های کیم کارداشیان3

 

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + هفده =

دکمه بازگشت به بالا