;
فرهنگ و هنرهنرمندان

عکس عاشقانه ریما رامین فر و پسرش + ماشالله چه پسر قد بلندی!

ریما رامین فر و پسرش: همای سریال پایتخت با نام اصلی ریما رامین فر یکی از بازیگران توانمند کشورمان است. به تازگی تصاویر زیبا و احساسی از ریما رامین فر بازیگر سریال جنگل آسفالت همراه با پسرش آیین منتشر شده که بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان عکس عاشقانه همای سریال پایتخت را ببینید. با مجله گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: زهرا داوودنژاد سلطان نوشابه را می شناسید؟+ معرفی و عکس

عکس ریما رامین فر و پسرش

این تصاویر احساسی و خانوادگی را آیین جعفری به مناسبت تولد مادرش ریما رامین‌فر به اشتراک گذاشت، پست آیین جعفری و استوری عاشقانه امیر جعفری برای تولد بازیگر نقش هما سعادت در سریال پایتخت را ببینید.

ریما رامین فر 5

ریما رامین فر بازیگری که با نقش آفرینی در سریال پاینتخت درخشیده است، این روزها در سریال جنگل آسفالت نقش زنی خیر را در کنار همسرش امیر جعفری بازیگر نقش ایرج طلا، فرشته حسینی بازیگر نقش هنگامه و نوید محمدزاده بازیگر نقش پاشا و…ایفا می کند.

خانم بازیگر متولد 5 فروردین 1349 می باشد و تنها یک پسر به نام آیین دارد، آیین جعفری پسر ریما رامین فر به مناسبت تولد مادرش عکس های احساسی را در قالب یک پست به اشتراک گذاشت و نوشت:

تا ابد ازت محافظت می کنم

و هر روز انقدر دوستت خواهم داشت که اسم خانه ی امنت را آغوش من بگذاری.

آیین جعفری

عکس عاشقانه همای سریال پایتخت

ریما رامین فر و پسرش
ریما رامین فر و پسرش
ریما رامین فر و پسرش
پست اینستاگرام پسر / ریما رامین فر و پسرش

 

ریما رامین‌فر در یک نگاه

ریما رامین‌فر (زادهٔ ۵ فروردین ۱۳۴۹) بازیگر و نویسنده اهل ایران است. او فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد در رشتهٔ کارگردانی تئاتر است. او کار در تئاتر را در سال ۱۳۷۶ با نمایش شب بخیر مادر آغاز کرد و در سال ۱۳۷۹ با بازی در نان و عشق و موتور ۱۰۰۰ پا به عرصهٔ سینما گذاشت. رامین‌فر برای نقش‌آفرینی در یه حبه قند (۱۳۸۹) نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر شد. او از ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۹ در مجموعهٔ تلویزیونی پایتخت ایفای نقش کرد و برایش برندهٔ جایزهٔ حافظ بهترین بازیگر زن کمدی شد. رامین‌فر در ابد و یک روز (۱۳۹۴) حضور داشته و نویسندهٔ چند مجموعهٔ تلویزیونی بوده‌است. همسر او، امیر جعفری، از بازیگران سینما و تلویزیون ایران است.

 

این مطالب هم جالبن:

همسر بهرام افشاری دو متری: عکس های جدید خانوادگی و بیوگرافی

رها دختر تخس سریال مادرانه بعد 10 سال با استایل جدید+ عکس و بیوگرافی

مهرنوش طوسی خانم دکتر سریال نون خ بیرون سریال + عکس و بیوگرافی

بازیگران ایرانی که شوهر میلیاردر دارند را می شناسید؟ معرفی 5 زوج معروف

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 4 =

دکمه بازگشت به بالا