;
سرگرمی

تست شخصیت: یک خفاش را انتخاب کنید و ما نشان خواهیم داد که آیا شما یک سنت گرا هستید یا یک مبتکر!

تست شخصیت پایبند به سنت یا مبتکر: آیا شما یک سنت گرا هستید که به چیزهای آزموده شده و واقعی پایبند هستید یا یک مبتکر هستید که همیشه به دنبال چیز بزرگ بعدی هستید؟ تست شخصیت پایبند به سنت یا مبتکر ما را انجام دهید. ممکن است از آنچه در مورد خودتان کشف می کنید شگفت زده شوید!

تا به حال به این فکر کرده اید که آیا بیشتر یک سنت گرا هستید یا یک مبتکر؟ گاهی اوقات، ضمیر ناخودآگاه ما، ما را بهتر از خودمان می شناسد و امروز برای دریافت پاسخ به ضمیر ناخودآگاه شما می پردازیم. در اینجا یک تست شخصیتی ساده و سرگرم کننده وجود دارد که ممکن است جنبه ای از شما را که از آن بی اطلاع بودید، نشان دهد!

جالبه: ضریب هوشی خود را با پیدا کردن کد در 12 ثانیه یا کمتر ثابت کنید

بنابراین، آیا آماده هستید تا درون خود را کشف کنید؟ به تصویر منتشر شده با سه خفاش نگاه کنید. هر خفاش از 1 تا 3 شماره گذاری شده است. بدون فکر کردن، خفاشی را انتخاب کنید که بیشتر توجه شما را جلب می کند. اجازه دهید ضمیر ناخودآگاهتان شما را از این طریق راهنمایی کند. به یاد داشته باشید، هیچ پاسخ درست یا غلطی وجود ندارد، فقط آنچه برای شما مناسب است وجود دارد.

پیشنهادی: ضریب هوشی بالای خود را با حل این چالش حرکت 2 چوب کبریت در کمتر از 15 ثانیه ثابت کنید!

تصویر تست شخصیت پایبند به سنت یا مبتکر

تست شخصیت پایبند به سنت یا مبتکر 1

.

.

خفاش شماره 1 

انتخاب اولین خفاش در تست شخصیت پایبند به سنت یا مبتکر نشان می دهد که شما ذاتا یک سنت گرا هستید. شما به ارزش ها و هنجارهایی اعتقاد دارید که امتحان خود را پس داده اند. شما به گذشته احترام می گذارید و از آن درس می گیرید. شما  روش ثابت انجام کارها را ترجیح می دهید و کاملاً قابل اعتماد هستید.

با این حال، این بدان معنا نیست که شما برای تغییر آماده نیستید. شما فقط محتاط تر هستید و یک مسیر روشن را به یک مسیر نامشخص ترجیح می دهید. از جنبه منفی، ممکن است شما را در مقابل تغییر مقاوم یا بیش از حد در مسیر خود توسط دیگران تصور کنند .

خیلی جالبه: شخصیت شناسی شکل ناخن؛ به دستات نگاه کن تو کدومی؟

خفاش شماره 2 

انتخاب خفاش دوم در تست شخصیت پایبند به سنت یا مبتکر نشان می دهد که شما یک مبتکر هستید . شما همیشه به دنبال راه های جدیدی برای انجام کارها هستید و از شکستن هنجارها نمی ترسید.

شما خلاق ، منعطف و ذهن باز هستید . شما در محیط های پویا رشد می کنید و عاشق کاوش در قلمروهای ناشناخته هستید. با این حال، جستجوی مداوم شما برای چیز جدید ممکن است شما را برای برخی افراد بی قرار یا نامنظم جلوه دهد.

خیلی جالبه: آیا قدرت هوش شما می تواند معمای هوش ریاضی گربه و خرگوش را در 12 ثانیه حل کند؟

خفاش شماره 3 

اگر خفاش سوم انتخاب شما در تست شخصیت پایبند به سنت یا مبتکر بود، شما ترکیبی از هر دو هستید ، یک سنت گرا و یک مبتکر. شما برای سنت ها احترام عمیقی قائل هستید اما به آنها مقید نیستید.

شما پذیرای  ایده های جدید هستید و مایل به پذیرش تغییراتی هستید که برای شما منطقی است. شما فردی متعادل هستید که می توانید به راحتی با موقعیت های مختلف سازگار شوید.

اما، به یاد داشته باشید که این تعادل را حفظ کنید، زیرا خم شدن بیش از حد به یک طرف ممکن است باعث شود دیدگاه منحصر به فرد خود را از دست بدهید.

آیا این تست شخصیت با شما همخوانی داشت ؟ فرقی نمی‌کند سنت‌گرا باشید، مبتکر یا ترکیبی از هر دو، به یاد داشته باشید که اینها همه ویژگی‌های مثبتی هستند که می‌توانید از آنها به نفع خود استفاده کنید. شخصیت منحصر به فرد خود را در آغوش بگیرید و از آن به عنوان نقطه قوت خود استفاده کنید!

تست شخصیت پایبند به سنت یا مبتکر ما را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید و دوستان خود را از ویژگی های شخصیتی خود مطلع کنید. فراموش نکنید که تست های شخصیتی دیگر ما را بررسی کنید تا اطلاعات بیشتری در مورد خودتان پیدا کنید!

شاید برایتان جالب باشد

به تصویر نگاه کرده و بگویید شما بیشتر کدام حالت هستید+ نتایج

مثل هرکول پوآرو اگه باشی به راحتی میتونی بگی کدوم کودک ربوده شده است؟

آزمون شناخت دغلکار: کدوم یکی از مرغ عشق ها دروغ میگه؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا