;
فرهنگ و هنرهنرمندان

مریم مومن از کودک طلاق تا بازیگری + عکس های جذاب

مریم مومن: در فرهنگ و هنر مجله گفتنی به بیوگرافی یکی از بازیگران جوان و با استعداد ایرانی یعنی مریم مومن می پردازیم. بازی خوب و استایل حرفه ای این بازیگر از مولفه های موفقیت وی محسوب می شود.

جالبه: بازیگر سمندون کابوس بچه های دهه شصت قبل از مرگ+ عکس

مریم مومن بازیگر جوان متولد سال 1377 در مشگین شهر است و اصالتا ترک است و این روزها به دلیل بازی در نقش فخرالزمان در سریال بانوی عمارت معروف شده است. پدر او نی می زند و مادرش هم سوارکار بوده است. پدر و مادرش با بازیگر شدن او به شدت مخالف بودند ولی خاله او مشوقش بود. مریم مومن یک برادر به نام امیررضا دارد که در سن 17 سالگی فوت کرده است.

از دست ندهید: جعفر نوروز رنگی لاغر شد+عکس تغییرات باورنکردنی

مریم مومن بیوگرافی

خانواده مریم مومن مثل خیلی از خانواده های ایرانی مایل بودند تا او مهندس یا پزشک شود و با بازیگری مخالفت شدید داشتند اما او ناامید نشد و در دانشگاه رشته بازیگری را ادامه داد.

مریم مومن کودکی پر هیجانی داشته  و جزو دانش آموزان شلوغ و شیطون در مدرسه به شمار می رفت؛ به گونه ای که پدرش او را اوغلوم یعنی پسرم صدا می زند. مریم مومن عاشق آلوچه و لواشک است.

جالبه ببینید: مریم و رامین سریال در پناه تو؛ امروز چه شکلی شده اند+ عکس

این هم جالبه: فلج شدن رویا میرعلمی بازیگر نقش زیبا در سریال شمعدونی+ عکس

آغاز به کار در بازیگری

این بازیگر کار خود را با تئاترهای دانشجویی شروع کرد ولی هیچ گاه به صورت جدی در تئاتر حاضر نشد.

مریم مومن

اولین سریال با بازی مریم مومن

نخستین سریالی که مریم مومن در آن ایفای نقش کرده است سریال بانوی عمارت است. سریال بانوی عمارت یک سریال 40 قسمتی است که هر قسمت آن 45 دقیقه است و کارگردان آن عزیزلله حمیدنژاد است. مریم مومن در این سریال با بازیگرانی همچون غزل شاکری، رامتین خداپناهی و شبنم فرشادجو همبازی شده است.

سریال بانوی عمارت

 

 زندگی خصوصی مریم مومن

مریم مومن درباره تجربه جدایی پدر و مادرش گفته: من یک شبه بزرگ شدم؛ در 9 سالگی و اوج بچگی ام حامی مامانم شدم و سعی کردم کسی به مامانم توهین نکند. من هیچ وقت ترجیح ندادم مادرم یا پدرم را بعد از طلاق انتخاب کنم. زمانی که بردنم دادگاه و گفتند دوست داری با مادرت زندگی کنی یا پدر، من از حد فشار خون دماغ شدم. یادمه قاضی به حالم گریه کرد و درنهایت به مادرم سپرده شدم. با این حال جایگاه الان زندگی ام را مدیون قلب مهربان بابام و زحمت های مامانم هستم.

جالبه: دخترهای باکلاس مهران رجبی+ عکس های خانوادگی

کودک طلاق

اطلاعات درباره ازدواج و شوهر مریم مومن

با توجه به مصاحبه ها و صحبت ها و فعالیت های اجتماعی این بازیگر در حال حاضر هیچ خبری در مورد ازدواج و همسر مریم مومن منتشر نشده است و به نظر می رسد که این بازیگر جوان هنوز مجرد است و ازدواج نکرده است. او البته تایید کرده که رابطه ای عاشقانه دارد و حرف اول اسم عشق س می باشد.

این هم جالبه: نوه واقعی یعقوب پیامبر مدل شده است+ عکس های مدلینگ

مریم مومن عکس

ایفای نقش در بانوی عمارت

مریم مومن در سریال بانوی عمارت که داستان عاشقانه ای دارد ایفای نقش کرده است. این سریال مقطعی از تاریخ را در دوره قاجار روایت می کند. در این سریال او با پاوان افسر و نیکی نصیریان همبازی شده است.

فصل دوم سریال بانوی عمارت

سریال بانوی عمارت که یکی از سریال های پربیننده شد احتمالا فصل دومش هم ساخته می شود و شاهد حضور مریم مومن در این سریال خواهیم بود.

 اسب سواری فعالیت مورد علاقه مریم مومن

مریم مومن به اسب سواری بسیار علاقه دارد و از کودکی در رویاهایش عاشق اسب تک شاخ بوده است و در سکانس هایی هم خودش سوار بر اسب شده است و اجازه نداد که بدلکار این کار را انجام دهد.

جالب است بدانید که کارگردان سریال بانوی عمارت در مورد مریم مومن می گوید که این بازیگر از بازیگرانی است که در نخستین حضور خود در کنار بازیگران معروف مانند خانم پانته آ پناهی ها و غزل شاکی و دیگر بازیگران خیلی خوب ایفای نقش کرده است.

برایتان جالب خواهد بود

ستارگان کی پاپ؛ از رژیم های کشنده و سخت تا خودکشی!

بیتا فرهی؛ از تحصیلات در خارج تا زندگی خانوادگی و فوت+ عکس

تصاویر جذاب و دیدنی از الناز ملک بازیگر معروف این روزها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + نه =

دکمه بازگشت به بالا