;
فرهنگ و هنرهنرمندان

عکس های مجنون کننده دختر ایرانی که سرمربی سپاهان را مسلمان کرد!+ عکس ها

به تازگی اخباری در مورد مسلمان شدن مورایس سرمربی سپاهان منتشر و سوژه رسانه ها شده است، بر اساس این اخبار تغییر دین ژوزه مورایس پرتغالی، به دلیل ازدواج با شیدا مقصودلو بازیگر سینمای کشورمان اتفاق افتاده، به نظر می رسد این تنها دلیل برای مسلمان شدن ژوزه مورایس نیست بلکه علت دیگری وجود دارد که در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان به آن پرداخته ایم. با مجله گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: بازیگر نقش زهره در فاصله ها بعد از 14 سال خانوم خاصی شده!+ عکس

مسلمان شدن سرمربی سپاهان

به گزارش ایسنا ژوزه مورایس چندی پیش به باشگاه سپاهان مراجعه کرده و می‌گوید: «من می‌خواهم مسلمان شوم. باید از کجا شروع کنم؟»

علت مسلمان شدن ژوزه مورایس

گفته می‌شود دلیل تغییر دین سرمربی سپاهان مسائل شرعی ازدواج او با همسر ایرانی‌اش نیست بلکه آقای مربی قبل از آمدن به ایران در یک سانحه رانندگی دچار وضعیتی شبیه کما می‌شود و پس از بهبود، نوع نگاه وی به زندگی به کلی تغییر کرده و تصمیم به مسلمان شدن میگیرد.

ازدواج با شیدا مقصودلو

سرمربی سپاهان و شیدا مقصودلو 1

در دی ماه 1402 خبرهایی مبنی بر ازدواج ژوزه مورایس و شیدا مقصودلو بازیگر منتشر شد، خانم بازیگر برای جلوگیری از ایجاد حواشی، از انتشار کامل تمامی تصاویر موجود از عروسیش خودداری کرده است. سرمربی تیم سپاهان 32 سال از همسر ایرانی خود بزرگتر است.

این هم جالبه: زیبا کرمعلی در 28 سالگی کنار مادر خوشگل و جوانتر از خودش+ عکس

تصاویر همسر ایرانی سرمربی سپاهان

شیدا مقصودلو 2 شیدا مقصودلو 3

این هم جالبه: استایل متفاوت و شیک عطا سریال نون خ بیرون سریال+عکس

شیدا مقصودلو 4

ژوزه مورایس در یک نگاه

ژوزه مورایس با نام اسلامی محمد(زاده ۲۷ ژوئیه ۱۹۶۵) بازیکن سابق اهل پرتغال و سرمربی کنونی باشگاه سپاهان اصفهان است. او در یک خانواده متوسط متولد شده و اصالتی آنگولایی دارد.

فوتبال را از کودکی آغاز کرده، 34 سالگی از فوتبال خداحافظی و وارد دنیای مربیگری شده. او به عنوان دستیار چهره مشهور فوتبال ژوزه مورینیو سابقه حضور در رئال مادرید، چلسی و اینتر را دارد.

 

این مطالب هم جالبه:

مینا جعفرزاده بازیگر خاله خانوم بعد از 26 سال کنار دخترش + عکس و بیوگرافیی

تصاویر جدید نگین صدق گویا بازیگر سریال به کجا چنین شتابان بعد 15 سال

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا