;
فرهنگ و هنرهنرمندان

7 سلبریتی محبوب که آبروی خود را بردند

سلبریتی بودن به این معنی است که اگر یک اشتباه مرتکب شوید، همه آن را می فهمند. اگر به اندازه کافی بد باشد، احتمالاً شغل شما را تا آخر عمر خراب خواهد کرد. مردم اغلب کارهای احمقانه ای را که انجام می دهید فراموش نمی کنند، و اینجا جایی است که هیچ بازگشتی از آن وجود ندارد. بیایید نگاهی بیندازیم به چند سلبریتی محبوب که با انجام یک کار کاملا احمقانه شهرت خود را از بین بردند. با بخش فرهنگ و هنر از مجله گفتنی همراه باشید.

همچنین بخوانید: سلبریتی های مجرد: 7 زن مشهور که باور نمی کنید مجرد باشند

مل گیبسون

مشکلات 7 سلبریتی-مل گیبسون

شکست سلبریتی او احتمالاً به یاد ماندنی ترین است، زیرا مدت زیادی نیست و بسیار دیدنی بود. مل گیبسون با مشکلات شدید الکل دست و پنجه نرم می کرد و گرفتار برخی اظهارات یهودستیزانه شد که منجر به نادیده گرفتن هالیوود برای تقریبا یک دهه کامل شد.

لیندسی لوهان

مشکلات 7 سلبریتی-لیندسی لوهان

تلاش برای تکان دادن کل برچسب “ستاره کودک” آسان نیست، اما تعداد کمی از مردم آن را به بدی لیندسی انجام داده اند. او با سوء مصرف مواد دست و پنجه نرم کرد و حتی مدت کوتاهی را در زندان گذراند زیرا دقیقاً به شرایط مشروط خود عمل نمی کرد.

جانی دپ

مشکلات 7 سلبریتی-جانی دپ

به همان اندازه که دیدن این مرد در این لیست برای من دردناک است، شکایت او علیه The Sun قبلاً بیش از آن چیزی است که هر کسی گمان می‌کرد آسیب وارد کرده است. او مدتی برچسب آزار خانگی بودن را داشت و از او خواسته شد از بازی در نقش گریندل والد در آخرین فیلم Fantastic Beasts کناره گیری کند . جانی در حال اعتراض به این تصمیم است، و امیدواریم بتوانیم او را تا چند ماه دیگر از این فهرست حذف کنیم.

همچنین بخوانید: ستارگان هالیوودی که مذهبی هستند: از مارک والبرگ تا هیلی بیبر

بریتنی اسپیرز

بریتنی اسپیرز

علی رغم تلاش برای بازگشت از شکست افسانه‌ای او در اواسط دهه 2000، هنوز هم علامت‌های سوال زیادی در مورد سلامت روانی لا اسپیرز وجود دارد. او مدتی در حال مبارزه با پدرش بود تا بتواند یک بار دیگر پول خود را حفظ کند، اما حتی وفادارترین طرفداران او نیز شک کردند که آیا این ایده خوبی بود یا خیر.

چارلی شین

مشکلات 7 سلبریتی-چارلی شین

از زمانی که چارلی شین آن مصاحبه عجیب “من خون ببر دارم” را انجام داد، دیگر کسی او را جدی نمی گیرد. او مشکلات شدید الکلیسم داشت و رک و پوست کنده بود، که باعث شد هیچ کس دیگر تمایلی به همکاری با او نداشته باشد. او حتی از نمایش موفق Two and a Half Men اخراج شد .

کریس براون

مشکلات 7 سلبریتی-کریس براون

می دانید یک حرکت شغلی بد چیست؟  او ریحانا را کتک زده است، دقیقاً نکته همین است. او پس از سوء استفاده از یکی از محبوب ترین ستاره های پاپ از تمام جدول های زمانی پاک شده است.

آماندا باینس

مشکلات 7 سلبریتی

آماندا یکی از ستاره‌های آینده نیکلودئون در اوایل دهه 2010 بود، اما او سریع‌تر از آن چه انتظار می رفت از مسیر خود منحرف شد. چیزی که بارها او را به اداره پلیس کشاند.

لینک های بیشتر:

بیوگرافی امبر هرد + حقایقی که تا به حال درباره‌ی او نمی دانستید!!!

آیا می دانید زیباترین بازیگران زن کره ای چه کسانی هستند؟

10 تا از زیباترین بازیگران زن بالیوود و حقایقی جالب راجع به آن ها

7 تا از جذاب ترین بازیگران مرد کره ای را بشناسید

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا