;
سرگرمی

یه شکل هندسی انتخاب کن و بفهم چی تو زندگیت از دست دادی تا یه چیزی به دست بیاری؟

تست شخصیت نماد هندسی: چالش شخصیتی این است که به تصویر نگاه کنید و نمادی را انتخاب کنید که توجه شما را به خود جلب کرد تا کشف کنید که چه چیزی در زندگی شما از دست رفته است تا به خوشبختی برسید.

آیا جرات قبولی در این تست شخصیت نماد هندسی را دارید؟ شما هرگز تصور نخواهید کرد که یک مسابقه بصری تنها با یک پاسخ چه چیزی می تواند در مورد شما آشکار کند.

این هم جالبه: آزمون شناسایی عروس و داماد متفاوت میزان قدرت بینایی شما را نشان خواهد داد!

تست شخصیت نماد هندسی پیشنهاد می‌کند که در میان نمادهایی که می‌بینید، نمادی که ابتدا تشخیص داده‌اید، نشان می‌دهد که برای شاد بودن چه چیزی ندارید. همچنین به شما کمک می کند تا در جنبه های مختلف زندگی خود فکر کنید.

شاید جالب باشد: تست هوش اتوبوس به کدام طرف حرکت می کند؟ فقط کودکان زیر ده سال پاسخ صحیح می دهند!

تصویر تست شخصیت نماد هندسی

تست شخصیت نماد هندسی

برای دیدن نتیجه تست شخصیت نماد هندسی، پایین صفحه بروید تا با جنبه های پنهان و شکننده وجودتان روبرو شوید

شاید جالب باشد: تست شخصیت میزان ساده لوحی: اول چی دیدی؟

.

.

.

.

.

شاید جالب باشد: معمای تصویری ماشین قدیمی که مربوط به این دوره نیست را تشخیص دهید

.

.

.

.

.

شاید جالب باشد: معمای ریاضی سنجاب و جغد برای کودکان و نوجوانان تیزهوش! آیا می توانید وزن نهایی آن ها را حساب کنید؟

نتایج تست شخصیت نماد هندسی

نماد 1

تست شخصیت نماد هندسی: اگر این شکل را انتخاب کردید، احتمالاً چیزی که برای شاد بودن به آن نیاز دارید دوری از هر چیزی است که به شما آسیب می‌زند، خواه افراد، روابط، محیط‌ها، افکار یا احساسات. شاید دوره ای را سپری می کنید که برای تشخیص اینکه چه چیزی برای شما خوب است و چه چیزی برای دیگران نیست، کمی تلاش بیشتری لازم است. مراقب انرژی خود باشید و آن را فقط برای چیزهایی که برای قلبتان خوب است اختصاص دهید.

همچنین جالب است: معمای تصویری نخود فرنگی: برای پیدا کردن نخودفرنگی باید به اندازه کافی هویج خورده باشید!

نماد 2

تست شخصیت نماد هندسی: اگر نماد دوم را انتخاب کردید، در عین حال، ممکن است فقط نیاز به تمرکز داشته باشید. شاید خودتان را کمی پراکنده یا بلاتکلیف ببینید و همیشه در میانه کارها باشید. شما انرژی زیادی را صرف تصمیم گیری می کنید، اما واقعاً راهی را از بین همه احتمالات انتخاب نمی کنید. خوب، این نماد شما را با آن تمرکز متصل می کند. این شما را دعوت می کند که ساکت شوید و نظر دیگران را فراموش کنید.

پیشنهاد می شود: تست شخصیت عجیب و دقیق: چقدر مهم هستید و بقیه شما را تحویل می گیرند؟؟

نماد 3

تست شخصیت نماد هندسی: اگر این نماد را انتخاب کردید، ممکن است لازم باشد با خودتان ارتباط برقرار کنید تا خوشحال باشید. شاید شما مرحله ای را پشت سر می گذارید که جرات نمی کنید به حرف دل خود گوش دهید و سپس با روابط سمی، عادت های بد یا میلیون ها فعالیتی که به شما اجازه سکوت نمی دهد ناشنوا شوید. مراقبه کنید، به جنبه معنوی خود نزدیک شوید و از قدرت بزرگی که در درون شما وجود دارد نترسید.

پیشنهاد می شود: سوال هوش معادله کبریت: ضریب هوشی خود را با حرکت دادن 1 چوب کبریت در کمتر از 30 ثانیه آزمایش کنید!

نماد 4

تست شخصیت نماد هندسی: اگر این نماد را انتخاب کردید، احتمالاً به سادگی نیاز دارید. شاید شما بیش از حد خود را با مشاغل، روابط، تعهدات و غیره پر کرده اید. وقت آن است که فقط آنچه را که واقعاً به آن نیاز دارید یا آنچه شما را خوشحال می کند، تمیز، پاکسازی، انتخاب و نگهداری کنید. من نمی خواهم آنها با همه چیز مطابقت داشته باشند، نمی خواهم آنها را ذخیره کنند، انباشته کنند، با این فکر که “بیشتر” مساوی “بهتر” است. سادگی و مینیمالیسم را تمرین کنید.

پیشنهاد می شود: تست هوش کشورها برای اونایی که اطلاعات عمومی شون عالیه! هر تصویر متعلق به کدوم کشوره؟

نماد 5

تست شخصیت نماد هندسی: اگر این نماد را انتخاب کرده اید، چیزی در درون شما وجود دارد که از شما می خواهد به درون خود نگاه کنید. چقدر از زمانی که واقعاً با خودتان ارتباط برقرار کرده اید می گذرد؟ آیا واقعاً به خودتان نگاه می کنید و می شنوید؟ این نماد شما را دعوت می کند که ترس خود را از دست بدهید و به آنچه هستید، چه احساسی دارید و چه می خواهید توجه کنید با نگاهی عاشقانه که آماده است شما را ببخشد، شفا دهد و شما را همانطور که هستید بپذیرد، حتی اگر نیستید، همیشه دیدن آن بسیار خوب است. یا برو. از طریق..

شاید بپسندید: معمای طلاق را حل کنید! کدام زوج تصمیم به جدا شدن گرفته اند؟

نماد 6

تست شخصیت نماد هندسی: در نهایت، اگر این شکل را انتخاب کردید، احتمالاً چیزی که برای شاد بودن نیاز دارید “مراقبت از قبیله خود” است. زمان بیشتری را با خانواده بگذرانید، دوباره با دوستان خود بپیوندید، زمان با کیفیتی را با ارتباطاتی بگذرانید که واقعاً برای شما مفید است. کمک بخواهید، اجازه دهید کسانی که از آنها قدردانی می کنید در آغوش گرفته و از آنها مراقبت کنند. احساس کنید بخشی از یک شبکه است که همیشه در صورت نیاز در کنار شما خواهد بود. در غار پنهان نشوید.

شاید جالب باشد: آزمون شناسایی همسر مرد ترسو: اگر با زبان بدن آشنایی دارید بگویید کدام زن همسر مرد است؟

تست شخصیت شناسی چیست؟

تست شخصیت شناسی ابزاری است که برای ارزیابی شخصیت انسان استفاده می‌شود.

آزمون و ارزیابی شخصیت به تکنیک‌هایی اشاره دارد که برای اندازه‌گیری الگوهای مشخصه ویژگی‌هایی که افراد در موقعیت‌های مختلف از خود نشان می‌دهند طراحی شده است.

 

همجنین جالب است: آزمون تشخیص همسر واقعی؛ به نظر شما کدام یک زن و شوهر هستند

از تست‌هایشخصیت شناسی می‌توان برای کمک به مشخص کردن تشخیص بالینی، راهنمایی مداخلات درمانی و کمک به پیش‌بینی نحوه واکنش افراد در موقعیت‌های مختلف استفاده کرد.

شخصیت چیزی است که ما هر روز آن را به‌طور غیر رسمی ارزیابی و توصیف می‌کنیم. وقتی ما در مورد خودمان و دیگران صحبت می‌کنیم، اغلب به ویژگی‌های مختلف شخصیت یک فرد اشاره می‌کنیم. زمانی که روانشناسان شخصیت را در سطحی منظم‌تر و علمی‌تر ارزیابی می‌کنند، تقریباً همین کار را انجام می‌دهند.
شاید جالب باشد: آزمون تفاوت تصویری خرگوش،فقط یک نابغه می تواند 3 تفاوت را در کمتر از 20 ثانیه پیدا کند!

تاریخچه تست‌ شخصیت شناسی

یکی از اولین اشکال تست‌های شخصیت‌شناسی، معروف به فرنولوژی، در اواخر قرن ۱۸ پدیدار شد و در طول قرن ۱۹ رایج شد. این رویکرد شامل اندازه‌گیری برجستگی‌های روی جمجمه انسان بود که به ویژگی‌های شخصیتی خاصی نسبت داده می‌شد.

بعدها، روانشناسان شروع به تلاش برای تعیین تعداد ویژگی‌های شخصیتی مختلف کردند. به عنوان مثال، گوردن آلپورت پیشنهاد کرد که بیش از ۴۰۰۰ ویژگی شخصیتی مختلف وجود دارد. سپس روانشناس ریموند کاتل از یک تکنیک آماری به نام تحلیل عاملی استفاده کرد تا این فهرست را به ۱۶ عامل شخصیتی مختلف کاهش دهد، در حالی که هانس آیزنک این فهرست را به سه عامل کاهش داد.

یکی از محبوب‌ترین رویکردهای شخصیتی امروزه به عنوان پنج جنبه بزرگ شخصیت شناخته می‌شود.

این نظریه نشان می‌دهد که شخصیت از پنج بعد گسترده تشکیل شده است: برون‌گرایی، سازگاری، وظیفه‌شناسی، روان‌رنجوری و استقبال از تجربه.

امروزه، طیف گسترده‌ای از تست‌های شخصیت‌شناسی رایج شده‌اند که اغلب بر اساس نظریه‌های خاص سیستم‌های شخصیت هستند.

آزمون‌های شخصیتی که معمولاً مورد استفاده قرار می‌گیرند عبارتند از:

  1. تست شخصیت شناسی مایرز-بریگز (MBTI)
  2. پرسش‌نامه شخصیتی چندمحوری مینه‌سوتا (MMPI)
  3. پرسش‌نامه شخصیتی ۱۶ عامل کتل (16PF).

این مطالب هم برای کاربران جالب بوده اند:

تست بینایی مرد بین مجسمه های یونانی کدومه؟ اونی که مجسمه نیست پیدا کن!

آزمون هوش تصویری آخر دغلکاری کدوم پسره و خودشو آتش نشان جا زده؟

فقط افراد با تمرکز بالا همه تفاوت ها را در تصویر جری موشه پیدا می کنند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا