;
فرهنگ و هنرهنرمندان

ملکه های جومونگ1 با تیپ های مدرن در بیرون سریال+ عکس و بیوگرافی

ملکه های جومونگ1 با نام های سوسانو و سویا از شخصیت های تاثیر گذار در سریال جومونگ بودند. این بازیگران با کاراکترهای سریال معروف شدند به طوریکه بسیاری آن ها را با نقش هایشان در این سریال می شناسند.

در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان تصاویری جدید از ملکه های جومونگ1 را با پوشش مدرن و امروزی مشاهده کنید. به نظر شما کدامیک از ملکه های جومونگ1 زیباتر هستند؟ با مجله گفتنی همراه باشید و دیدن تصاویر را از دست ندهید.

این مطلب هم جالبه: هلن زن ماکسی میلیان مردان آنجلس در 55 سالگی کنار شوهر و دخترش+ عکس و بیوگرافی

بیوگرافی هان هه-جین بازیگر نقش سوسانو

هان هه-جین (کره‌ای: 한혜진; زادهٔ ۲۷ اکتبر ۱۹۸۱) بازیگر اهل کره جنوبی است. از جمله نقش‌های برجسته او می‌توان به ایفای نقش بانو سوسانو در افسانه جومونگ اشاره کرد.

سوسانو ملکه های جومونگ1 سوسانو

بیوگرافی سونگ جی هیو بازیگر نقش یه سویا

سونگ جی هیو (کره‌ای: 송지효؛ زادهٔ ۱۵ اوت ۱۹۸۱) بازیگر و مدل اهل کره جنوبی است. او در سال ۲۰۰۶ با نقش رقاصه مین هیورین در سریال روزگار شاهزاده مطرح شد؛ و با نقش قابل توجه خود در سریال افسانه جومونگ به نام بانو یه‌سویا همسر امپراتور جومونگ و مادر شاهزاده یوری در خیلی از کشورهای جهان از جمله ایران به شهرت رسید.

او یکی از محبوبترین بازیگران زن کره‌ای در هنگ کنگ و سنگاپور است.از آثار مطرح دیگر او سریال دایره جنایی در سال ۲۰۱۱ در کنار سونگ ایل گوک و فیلم شغال می‌آید در سال ۲۰۱۲ است.

بانو سویا ملکه های جومونگ1 با تیپ های مدرن

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + بیست =

دکمه بازگشت به بالا