;
فرهنگ و هنرهنرمندان

منزل رضا گلزار در دبی و اولین سالگرد ازدواج کنار همسرش+ عکس

منزل رضا گلزار: رضا گلزار مجری برنامه پانتولیگ به مناسبت سالگرد ازدواجش استوری خاص و عاشقانه ای را منتشر نمود که مورد توجه رسانه ها قرار گرفت.

گرچه آقای بازیگر باز هم عکسی از همسرش در صفحه خود منتشر نکرد اما دسته گل بزرگ رز قرمز، میز لاکچری، کیک زیبا و بادکنک های قلبی شکل جشن دونفره و عاشقانه با تم قرمز رنگِ محمدرضا گلزار و همسرش برای اولین سالگرد ازدواجشان در دبی پر بازدید شد و خط بطلانی بر روی شایعه جدایی محمدرضا گلزار از همسرش آیسان کشید.

این هم جالبه: تصاویر جدید مونا کرمی بعد از ازدواج؛ چقد تغییر کرده! + عکس های عاشقانه با آقای بازیگر

 

در ادامه بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان تصویری از جشن لاکچری سالگرد ازدواج محمد رضا گلزار را مشاهده خواهید کرد. با مجله گفتنی همراه باشید.

منزل رضا گلزار و سالگرد ازدواجمنزل رضا گلزار1

منزل رضا گلزار در دبی
رضا گلزار و همسرش

این هم جالبه: عکسهای خانوادگی محمد بحرانی!

محمدرضا گلزاربازیگر و مجری مشهور سینما و تلویزیون در خرداد ماه 1402 با انتشار ویدئویی از مراسم عروسیش در صفحه مجازی خود خبر از ازدواجش را داد، مراسم عروسی گلزار در یکی از مجلل‌ترین باغ تالارهای تهران برگزار شد. پس از اینکه رضا گلزا، ازدواج خود را فاش کرد، وضعیت غریب طرفداران او بعد از ازدواج بازتاب گسترده داشت. همسر رضا گلزار، آیسان آقاخانی متولد 1376 و اهل زنجان است، آقای بازیگر هیچ عکسی از همسرش در صفحه خود منتشرنکرده است.

منزل رضا گلزار2 منزل رضا گلزار3

 

این مطالب هم جالبن:

اندام هدی زین العابدین در گذر زمان+ عکس های قدی

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − شش =

دکمه بازگشت به بالا