;
فرهنگ و هنرهنرمندان

همسر علی ضیا کیست؟

همسر علی ضیا: علی ضیا، مجری سابق تلویزیون که با برنامه‌های ماه رمضانی و گفتگومحور به شهرت رسید، به تازگی در صفحه مجازی خود استوری را منتشر نمود که مورد توجه و سوژه کاربران قرار گرفت و با واکنش ها و گمانه زنی های بسیاری همراه بود. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان استوری مبهم مجری برنامه های فرمول یک و ماه عسل برای مخاطب خاصش را می بینید. با مجله گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: بازیگران ایرانی که از فقر به ثروت رسیدن + معرفی 5 بازیگر مشهور

علی ضیا

همسر علی ضیا کیست؟

علی ضیا مجری سرشناس کشورمان که این روزها پادکست گفت‌وگو محور باضیا را کارگردانی و اجرا نموده است، در تازه ترین فعالیت مجازی اش تصویری از خود را با کاربران به اشتراک گذاشت و نوشت:

ای آنکه در دلم دوست دارمت اما

ندارمت

جای تو در سینه ام درد میکند

استوری عاشقانه علی ضیا

همسر علی ضیا

این هم جالبه: چهره جدید مرجان محتشم خانوم کوچیک پس از باران در ۵۳ سالگی

علی ضیا کیست؟

سید علی ضیاء کاشانی، مجری و تهیه‌کننده تلویزیون و گوینده رادیو اخبار موثقی در مورد ازدواجش منتشر نکرده و گویا مجرد است و در یک خانواده 4 نفره بزرگ شده، مادرش شهره احدیث نویسنده و پدرش سید حسین ضیا تاجر بوده و تنها یک خواهر بزرگتر از خود بنام شیما دارد.

وی کار خود را با اجرای برنامه خوشا شیراز در شبکه استانی فارس آغاز کرد و پس از آن به تهران آمد و مجری برنامه نیمروز شد ضیا پس از اجرای برنامه ویتامین ۳ به شهرت رسید و با شروع جنبش زن زندگی آزادی شروع به ساخت سری پادکست‌های باضیا در خصوص زن‌های موفق ایرانی نمود.

 

این مطالب هم جالبن:

صالح میرزا آقایی، شازده مفخم سریال گیلدخت در کنار همسر و فرزندانش + عکس و بیوگرافی

4 انسان عجیب دنیا که یکی از آن ها ایرانی است!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =

دکمه بازگشت به بالا