;
فرهنگ و هنرهنرمندان

ویدئو از متین ستوده با این سطح بازی‌اش آبروی گلزار را خرید!

ویدئو از متین ستوده: ویدئوی عجیبی از یکی از سکانس‌های سریال عقرب عاشق مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است. در این صحنه بازی ضعیف و تصنعی متین ستوده را شاهد هستیم که با انتقاد گسترده مخاطبان همراه است. البته بازی‌های دیگر بازیگران نیز در این سریال در سطح بالاتری قرار ندارد.

این هم جالبه: عکس های فرمانده هیاپ خوشگل و جذاب+ پسر بادکنک آبروبرش!

نقد سریال عقرب عاشق

عقرب عاشق می‌خواهد یک فضای وهم‌آلود و تخیلی ایجاد کند اما سازندگان انگار خودشان، با خودشان شوخی دارند. جسارت سهیلی‌زاده و تیمش در برخی لحظات تبدیل به یک مضحکه می‌شود و آدمی فکر می‌کند که آن‌ها قصد دست انداختن تماشاگر را دارند.

مسیر فیلمنامه هم طوری پیش می‌رود که انگار قصد دارد بگوید ما می‌توانیم هر چیز بی‌ربطی را به یکدیگر ربط دهیم. و کماکان مخاطب جذب کنیم.

سهیلی‌زاده بیش‌از حد روی گروه بازیگری‌اش تکیه کرده و احتمالا این تصور را داشته. که آرمان درویش همانطور که کاراکترش در سریال، دختران را عاشق خود می‌کند؛ می‌تواند مخاطبین را نیز شیفته خود سازد.

ببینید: شغل پدر علی شادمان کرک و پر همه را ریخت+ حقایق جدید از زندگی شخصی

این مطلب هم جالبه: سرنوشت تلخ بانو جانگ سریال دونگی در واقعیت + عکس قبرش

گروه بازیگری بد

گروه بازیگری عقرب عاشق، بدترین گروه بازیگری هستند که می‌توانید در یک اثر آن را پیدا کنید. این گروه بازیگری حتی از تیم هنرپیشگان سریال حرفه‌ای (دیگر سریال نماوا که اثر بسیار ضعیفی بود) هم بدتر رفتار می‌کنند.

در تمام این گروه بازیگری، یک نفر هم خوب ظاهر نمی‌شود. از هنرپیشگان فرعی گرفته تا بازیگران اصلی، همگی در مصنوعی‌ترین شکل ممکن خود بازی می‌کنند.

حتی بازیگران باسابقه‌تری مثل محمدرضا فروتن یا پاکدل و یا شقایق فراهانی، آنقدر بازی تصنعی از خود برجای گذاشته‌اند. که انگار مخصوصاً در حال بد بازی کردن هستند.

رضا بهبودی هم که مثل همیشه بد است؛ بازیگری که برخی به قدرت هنرپیشگی او ایمان دارند. اما به شخصه هیچ‌گاه بازی درست و خوبی از او ندیدم و در عقرب عاشق هم همان نقش آفرینی همیشگی خود را به همراه دارد.

سریال عقرب عاشق

عقرب عاشق مجموعه‌ی نمایش خانگی ایرانی در ژانر درام و تخیلی محصول سال ۱۴۰۲ به کارگردانی. حسین سهیلی‌زاده و به تهیه‌کنندگی رضا محقق است. پخش این سریال از دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲ در پلتفرم نماوا آغاز شد.

محمدرضا فروتن، آرمان درویش، آتنه فقیه‌نصیری، حسین پاکدل، ساقی حاجی پور، شقایق فراهانی، سیاوش خیرابی. متین ستوده، رضا بهبودی و مهران رنجبر از جمله بازیگران این مجموعه هستند.

عقرب عاشق سومین سریال نمایش خانگی ساخت حسین سهیلی‌زاده می‌باشد. در خلاصه‌ی داستان این سریال آمده است: بهداد می‌میرد. همه چیز برای او و اطرافیانش تمام می‌شود. او اما مدتی بعد در خیابان‌های تهران به دنبال خون می‌گردد. خونی برای عقرب…

این مطالب هم جالبه:

عکس پسر دوم ساعد سهیلی همه را غافلگیر کرد

علت جدایی تام کروز از زنانش در 33 سالگی؛ آیا می دانید چرا؟

جوانترین مادر ایران با 10 فرزند که دغدغه مسکن دارند!

معنای مخفی آرمی که یک ایرانی طرفدار بی تی اس باید بداند!

 سریال پدر گواردیولا درتهران خون به پا کرد!

سریال کره ای دختر نقابدار در نتفلیکس همه را مجذوب کرد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =

دکمه بازگشت به بالا