;
فرهنگ و هنرهنرمندان

پارک مین یانگ بازیگر جذاب جومونگ 3+ عکس های خصوصی

پارک مین یانگ بازیگر جذاب جومونگ 3: پارک مین یانگ متولد ۴ مارس ۱۹۸۶ در کره جنوبی ، بازیگر و مدل است. فارغ التحصیل رشته تئاتر و فیلم از دانشگاه دنگ گوگ سئول می باشد که اولین بار وقتی ۱۹ ساله بود بعنوان چهره تبلیغاتی جلوی دوربین رفت و حالا بازیگر است. خانم بازیگر با ۱۶۴ سانتی متر قد 46 کیلوگرم وزن دارد و گروه خونی اش O می باشد.

پیشنهاد میشه ببینید: فصل دوم سریال آوای باران و نقش جدید الهام چرخنده!

خانواده

پارک مین یانگ (Park Min-young) روز ۱۳ اسفند ۱۳۶۴ در یک خانواده ساده و سنتی کره ای پیرو دین مسیحیت (کاتولیک) بعنوان تک فرزند بدنیا آمد.

عمل زیبایی

پارک در کودکی قبل از شروع بازیگری مدتی بخاطر چهره اش درگیر افسردگی شد اما با یک جراحی پلاستیک کوچک پلک های چشمانش ، او را به زندگی عادی بازگرداند.

عمل زیبایی

روابط عاشقانه

پارک مین که در گذشته با بسیاری از بازیگران رابطه داشته حالا می گوید مجرد است. او از سال ۲۰۱۱ با لی مین هو (بازیگر) وارد یک رابطه عاشقانه شد اما این زندگی یکسال بیشتر دوام نیاورد سپس شایعه ارتباط او با پارک سئو جون و سانگ جونگ کی نیز منتشر شد که وی هر دو آنها را تکذیب کرد.

علاقه به مسافرت خارجی

همیشه برای استراحت به مسافرت می روم ، فرانسه کشوری مورد علاقه من است که هر زمان می روم غرق در گشت و گذار در گالرهایی متعدد می شوم.

خصوصیات همسرم

صداقت و مسئول بودن همسر مورد علاقه ام مهم است ، او باید ظاهر زیبایی توام با تواضع و شوخ طبی داشته باشد که تابحال پیدا نکرده ام.

در ادامه تصایری جذاب از پارک مین یانگ را ببینید:

برایتان جالب خواهد بود

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + هفت =

دکمه بازگشت به بالا