;
فرهنگ و هنرهنرمندان

پریوش نظریه از بازیگری تا مرده شوری در غسالخانه تهران+ عکس

پریوش نظریه بازیگر ۵۳ ساله سینما و تلویزیون اخیرا گفتگویی با علی ضیا انجام داده است که بخش هایی از این مصاحبه در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفت. این بازیگر در بخشی از صحبت های خود در برنامه با ضیا، از تجربه شستن مردگان در غسالخانه تهران گفت و تعریف کرد که تجربه شستن ۱۲ مرده در یک روز را داشته است.

خیلی جالبه: بازیگر نقش عرشیا در سریال شمعدونی چه شکلی شده+ عکس بزرگسالی

پریوش نظریه: در یک روز 12 مرده را شستم

بیوگرافی پریوش نظریه

پریوش نظریه که به جز بازیگری تجربه ساخت فیلم و مستند را در کارنامه هنریش دارد، در گفت و گویی با علی ضیا در مورد ساخت فیلم کوتاه نزدیکتر از نفس و حضورش در غسالخانه و شستشوی دوازده مرده اینچنین گفت:نزدیک تر از نفس آره اتفاقای خوبی براش افتاد، می دونی خیلی راحت بودم، صبح بلند می شدم آناهیتا دو سالش بود اون موقع، آناهیتا رو می گذاشتم مهد کودک، یه دوربین هندی کم معمولی بر می داشتم و می رفتم غسالخونه بهشت زهرا، من از بچگی برام ماجرای مرگ عجیب و جذابیه و خیلی بهش فکر می کنم.

جالبه ببینید: بازیگر نقش کودکی آخناتون در یوزارسیف، الان چه شکلی شده؟ + عکس

این هم جالبه: بیوگرافی شیما ملایی بازیگر نقش فیروزه در سریال سنجرخان+ عکس شوهرش

پریوش-نظریه

خانم بازیگر در ادامه گفتگویش عنوان کرد: باورتون میشه مرده هایی که اونجا می آوردن اتفاقای عجیب و غریبی براشون افتاده بود،یه خانمی رو آورده بودن که زیر قطار رفته بود و چیزی که ازش مشخص بود، چادر و مقداری مو و… بود، خانم غسال به من گفت بیا ببین که ما با چه چیزهایی سرو کار داریم و حالش بد شد و من رفتم و جنازه رو تیمم دادم چون من باید باهاشون کار می کردم و در حقیقت اونجا رکورد هم زدم و روزی 12 تا مرده شستم، خودم می شستم به خاطر اینکه به من اطمینان کنند که نیامدم اونجا که فقط ازشون فیلم بگیرم.

جالبه: یوسف پیامبر بزرگسال و خردسال چه نسبتی با هم دارند؟

پریوش نظریه2

بازیگر نقش مدینه در ادامه گفتگو به سوال علی ضیا (مرده شستن ترسناک نیست؟) این چنین پاسخ گفت:نه اصلا ترسناک نیست،یه آدمیه که خوابیده و خیلی عجیبه که وقتی شسته می شه و آب روش ریخته میشه یه آرامشی در چهره اش می بینید، عجیبه یعنی اورده بودن که یک حالت بسته چهره بعد که شسته می شد باز می شد چهره اش یعنی خود اون آب بهش آرامش می داد.

من دو مورد خیلی بد اونجا دیدم، آناهیتا دو سالش بود و من می گذاشتمش مهد، یه بچه رو اورده بودن اونجا اون هم دو سالش بود، در کاور رو که باز کردند من دوربین رو برداشتم اومدم خونه، در صورتی که دفعات قبل اون کسی که زیر قطار افتاده بود رو تیمم دادم ولی این مورد رو نتونستم تحمل کنم، یه مورد دیگه هم بچه شش ماهه رو اورده بودن این رو هیچ وقت یادم نمیره و هنوز وقتی بهش فکر می کنم یه جوری غمم می گیره؛ مادرش پشت شیشه بود و می زد به شیشه و می گفت حواست باشه آب توی گوشش نره.

این هم جالبه: نوه واقعی یعقوب پیامبر مدل شده است+ عکس های مدلینگ

بیوگرافی پریوش نظریه

پریوش نظریه4

پریوش نظریه متولد بهمن ۱۳۴۸ در گچساران است. او فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه هنر اسلامی است، تجربه ساخت فیلم و مستند را دارد، وی همچنین در زمینه عکاسی هنری بطور جدی فعالیت می‌ کند و تابحال چندین نمایشگاه برگزار کرده است.

پریوش نظریه فعالیت خود را از دوران دانشجویی در تئاتر شروع کرد. وی از سال ۱۳۶۹ وقتی ۲۱ ساله بود با فیلم عروس حلبچه به کارگردانی حسن کاربخش بطور حرفه ای وارد عرصه هنری در سینما شد، در سال ۷۰ بازی در نمایش کولی را تجربه کرد.

در سال ۱۳۷۴ با فیلم پدر به کارگردانی مجید مجیدی درخشید و توانست در همان اوایل شروع کار حرفه ای خود سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از جشنواره فجر آن سال بدست آورد. وی در انتخاب نقش ها و فیلم هایش همواره با حساسیت برخورد کرده، چنانکه این حساسیت او را به بازیگری شاخص تبدیل کرده است.

نظریه با بازی در نقش زنی میانسال به عنوان شخصیت محوری سریال مدینه در رمضان سال ۹۳ بازی قابل تحسینی از خود ارائه کرد که موجب شهرت وی شد.

جالبه: بازیگران ایرانی که در اصل عرب هستند+ عکس

پریوش نظریه و ازدواج

پریوش نظریه متاهل است و یک دختر بنام آناهیتا دارد.

پریوش نظریه و دخترش
پریوش نظریه و دخترش

پریوش نظریه و طلاق

برای اولین بار پریوش نظریه در برنامه “باضیا” علی ضیا اعلام کرد: طلاق گرفتم اول بخاطر خودم، دوم بخاطر آناهیتا که با آرامش زندگی کند.

پریوش نظریه و دخترش 1
پریوش نظریه و دخترش

برایتان جالب خواهد بود

نوه واقعی یعقوب پیامبر مدل شده است+ عکس های مدلینگ

پریا مجللی بازیگر خوش تراش ایرانی که به مامانش رفته+ عکس های جذاب

دعوای زن و شوهری یکتا ناصر و منوچهر هادی حدود هشت صبح+ ویدیو

زن مسی پولدارتره یا زن کریس رونالدو+ عکس های دیدنی

زنان ایرانی بازیگر که شوهر پولدار گرفته اند+ عکس های خانوادگی

مردان هنرمندی که زن اول و دوم بازیگر گرفته اند+ عکس

چه مامان خوبی داری ایلان ماسک؛ قدر مامانتو بدون+عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =

دکمه بازگشت به بالا