;
سبک زندگیمهارت های زندگی

دختری که دوست داری متولد چه ماهیه؟ حتما ببین بدردت میخوره!

دختران سخت پسند: خواستگاری و جواب مثبت گرفتن از دختر متولد هر ماهی ممکن است با چالش‌ها و مسائل خودش همراه باشد و این مسئله وابسته به شرایط شخصیتی دختر و همچنین شخصیت و رفتار خواستگار می‌تواند متغیر باشد.

از طرفی، ماه تولد یک شخص نمایانگر برخی ویژگی‌های شخصیتی ممکن است، اما باید توجه داشت که این تنها یکی از عوامل تعیین‌کننده نیست با این وجود، برخی مردم معتقدند که انتخاب ماه تولد دختر برای خواستگاری می‌تواند تاثیرگذار باشد.

در مطلب جالبی که یکی از سایت های منتشر کننده طالع بینی چینی به چشممان خورد، لیستی از دخترانی عنوان شده بود که برای رفتن به خواستگاری آنها باید آماده روبرو شدن با سختگیری و جواب رد شنیدن های مداوم بود.

حتما بخوانید: نامه دختر ایرانی که میلیون ها انسان را شرمسار می کند!

دختری که دوست داری متولد چه ماهیه؟

دختران سخت پسند1

 شهریور

دختران سخت پسند: افراد متولد این ماه معمولاً خودمختار و مستقل هستند برای همین احتمال اینکه به راحتی هر درخواست ازدواجی را نپذیرند وجود دارد. برای خواستگاری موفق از آن‌ها، بایستی حتما به بحث آزادی و احترام به فضای شخصی آن‌ها توجه کنید.

خواستگاری زنان از آقایان؛ چرا دخترها نمی‌توانند به خواستگاری بروند؟

 دی

دختران سخت پسند: افراد متولد دی اغلب دارای شخصیت قوی و نکته بینی هستند و کمتر به هر خواستگاری پاسخ مثبت میدهند.

 آبان

دختران سخت پسند: آبان ماهی ها معمولاً دقیق و تحلیل کننده‌اند و برای آن‌ها، صداقت و ارتباط عاطفی عمیق اهمیت بالایی دارد برای همین تا زمانیکه این فاکتورها را در طرف مقابل نبینند، درخواست ازدواج او را نمی پذیرند.

 آذر

دختران سخت پسند: دختران متولد آذر اغلب محتاط و میانه رو هستند و احترام به حریم شخصی برای آن‌ها بسیار مهم است و حتی ممکن است نسبت به درخواست ازدواج و خواستگاری از سوی شما، واکنش تندی نشان دهند، مگر اینکه شناخت کافی از شما، این مسئله را برایشان حل کرده باشد.

خیلی جالب: مردان و زنان کدام ماههای سال زیبا هستند؟

دختران سخت پسند2

تیر

دختران سخت پسند: زنان متولد تیر دارای شخصیت پویا و خواهان جذابیت هستند و همین دلیلی است برای سخت گیری آنها در پذیرفتن یک خواستگار و درخواست ازدواج او.

بهمن

دختران سخت پسند: دختران متولد بهمن معمولاً پایبند به برخی افکار و مسئولیت‌پذیری هستند و نیاز به اعتماد و پایبندی به برخی اصول خاص خودشان را در نظر میگیرند که نمیتوانند به راحتی به هر خواستگاری پاسخ مثبت دهند.

مطالب جالب پیشنهادی:

جالبه: ترفندهای دلبری: چطوری بعد از دعوا با عشقم آشتی کنم؟

حتما ببینید: پیچیدن پا با آلومینیوم در کشورهای خارجی چه دلیلی دارد؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 4 =

دکمه بازگشت به بالا