;
فرهنگ و هنرهنرمندان

کوچولوهای سرزمین مادری بزرگ شده اند+ عکس های 18+ شدنشون!

کوچولوهای سرزمین مادری: عکس های جذاب از بزرگسالی و بیوگرافی بازیگران کودک سریال سرزمین مادری را در فرهنگ و هنر امروز مجله گفتنی ببینید.

خلاصه داستان سریال سرزمین مادری

«سرزمین مادری» مجموعه‌ای تاریخی است که به بررسی تاریخ سیاسی-اجتماعی ایران از سال ۱۳۲۰ تا پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ می‌پردازد. داستان درباره زندگی یک پسربچه است و در قالب سه فصل آماده شده است تا روی صفحه تلویزیون پخش شود. این سریال از پربازیگرترین سریال‌های تاریخ تلویزیون محسوب می‌شود و در آن بیش از ۲۰۰ بازیگر نقش آفرینی می‌کنند.

پیشنهادی: الهام اخوان از شباهت به خواننده آمریکایی و ازدواج+ عکس های خفن

بیوگرافی هنرپیشه های کودک سریال سرزمین مادری

سریال تلویزیونی “سرزمین مادری” با حضور یک گروه با استعداد از هنرپیشه‌های کودک توانمند همراه است. در ادامه به بیوگرافی مختصری از برخی از بازیگران کودکی پرداخته‌ایم که در این سریال بازی می‌کنند.

این بازیگران جوان با استعداد به طرز چشمگیری به موفقیت سریال “سرزمین مادری” کمک کرده‌اند و با استعداد خود، مخاطبان را مجذوب کرده و جذابیت بیشتری به داستان سریال بخشیده‌اند. همراه ما باشید.

پیشنهادی: واکنش پردیس احمدیه به افغانستانی بودنش: افغانستانی بودن که فحش نیست! + ویدیو

علی شادمان ؛ در نقش کودکی رهی اردکانی

کوچولوهای سرزمین مادری1

محمدعلی شادمان، بازیگر ایرانی در تاریخ ۴ آذر ۱۳۷۵ به دنیا آمد. او برای اولین بار در سن ۱۰ سالگی در فیلم درام “میم مثل مادر” (۱۳۸۵) در صحنه سینما حضور یافت و به عنوان بهترین بازیگر کودک در جشنواره بین‌المللی فیلم رشد موفق به دریافت جایزه شد.

شادمان با بازی در مجموعه تلویزیونی “سرزمین مادری” (۱۳۹۲) و “کیمیا” (۱۳۹۴) به شهرت بیشتری دست یافت. او در سال ۱۳۹۸ به خاطر نقشش در فیلم “مردن در آب مطهر” نامزد دریافت جایزهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد در جشنواره فیلم فجر شد. همچنین، شادمان در مجموعه تلویزیونی “یاغی” (۱۴۰۱) نیز به عنوان بازیگر اصلی با تحسین مواجه شد.

حتمن ببینید: مجری مطرح صدا و سیما: روزی 10 خواستگار داشتم! (فیلم)

این هم جالبه: بیوگرافی امیر علی نبویان از ادواج تا سرطان همسرش+ عکس

سالار سعیدی در نقش بهمن سریال سرزمین مادری

سالار سعیدی در نقش بهمن
بزرگسالی نقش بهمن در سریال سرزمین مادری

بهمن بهادری پسربچه ای در خانواده اعیانی به دنیا امده و پدرش محمودرضا بهادری و مادرش سوسن است. خانواده اش با رجال دربار رفت و آمد دارد و سپس وارد فعالیت های سیاسی میشود.

جالبه: بازیگر نقش کودکی آخناتون در یوزارسیف، الان چه شکلی شده؟ + عکس

سالار سعیدی بازیگر ایرانی است که در مجموعه سرزمین‌ مادری و فیلم سینمایی حج پاکان و فیلم “مامان بهروز منو زد” ایفای نقش کرده است. سالار سعیدی از بازیگران جوان و مشهور سینما و تلویزیون ایران است که در سال ۱۳۹۲ در سرزمین مادری در نقش بهمن بازی کرده است. او در دهه ۷۰ در تهران به دنیا امده و بازیگری را از تئاتر آغاز کرده است. او زمانی که کودک بود در مجموعه تلویزیونی سرزمین مادری در نقش پسربچه ای به نام بهمن بهادری فرزند خانواده بهادری را بازی کرده است.

ببینید: عکس های زیبا و دیدنی از الهه حصاری بازیگر زخم کاری+بیوگرافی

ترلان پروانه

کوچولوهای سرزمین مادری2

ترلان پروانه در تاریخ ۱۸ تیر ۱۳۷۷ در شیراز به دنیا آمد. او یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون است و از دوران کودکی وارد این حرفه شده است. پروانه فارغ التحصیل لیسانس رشتهٔ گرافیک است و یک برادر بزرگتر به نام عرفان دارد.

او برای ارتقای کار بازیگری خود بسیار تلاش کرده و انواع هنرها و فنون را آموخته است. او فن بیان، زبان بدن، موسیقی، هنرهای رزمی، سوارکاری و سایر مهارت‌ها را یاد گرفته تا در حرفهٔ خود آماده‌تر باشد.

ارسلان قاسمی

کوچولوهای سرزمین مادری3

ارسلان قاسمی، بازیگر سینما و تلویزیون و خواننده در تاریخ ۱ خرداد ۱۳۷۴ به دنیا آمد. مادرش اهل نیشابور بوده و پدرش اهل تهران است. او تحصیلات خود را در رشتهٔ تئاتر و مهندسی معماری به پایان رساند و در سن ۸ سالگی وارد حوزهٔ بازیگری شد. در حال حاضر، علاوه بر خوانندگی، فعالیت برجسته‌ای در زمینهٔ مدلینگ نیز دارد.

در کارنامهٔ هنری ارسلان قاسمی، او در مجموعهٔ تلویزیونی “یوسف پیامبر” در نقش کودکی بنیامین و در “در چشم باد” در نقش کودکی بیژن حضور داشته است.

همچنین، ارسلان قاسمی همراه با سینا دست‌خوش دو ترانهٔ “آفرین” و “ای کاش” را با تنظیم محمد جواندر خوانده است. در یک مصاحبه با سایتی خبری، او به علاقمندی خود به فعالیت در زمینهٔ موسیقی اشاره کرده است.

پریا مردانیان

کوچولوهای سرزمین مادری4

پریا مردانیان در تاریخ ۱۰ تیر ۱۳۷۷ در تهران به دنیا آمد. او اولین بار زمانیکه فقط ۶ ساله بود در اولین فیلم خود به عنوان بازیگر حضور یافت. اکنون او در حوزهٔ سینما و تلویزیون به صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کند.

مردانیان حضور خود را در تلویزیون با سریال “کلانتر” به کارگردانی محسن شاه محمدی آغاز کرد. سپس در سال ۸۸ در سریال “سرزمین کهن” نیز بازی کرد؛ با این حال، پخش سریال “سرزمین کهن” در سال ۹۲ پس از سه قسمت متوقف شد.

سریال سرزمین مادری(کهن) چند قسمت است؟

سریال سرزمین کهن در ۳ فصل و ۶۶ قسمت تولید شده است. البته باید ببینم پس از گذشت ۱۰ سال و با بازبینی و اصلاحاتی که روی آن صورت گرفته است در نهایت چند قسمت از آن حذف شده است.

شاید برایتان جالب باشد

در دنیای واقعی همسر جومونگ جذاب تره یا تسو؟ + از عکس ها شگفت زده می شوید!

عکس های داغ شوگر مامی ترکیه مردها را عاشق کرد!

عکس پسر دوم ساعد سهیلی همه را غافلگیر کرد

تفریحات لاکچری پریا مردانیان بازیگر سرزمین مادری خبرساز شد+ عکس

عکس های ساحلی و اطلاعات خانوادگی پریا مردانیان بازیگر نقش شاپرک در سرزمین مادری

یکتا ناصر از ازدواج تا طلاق؛ عاشق شدن با دعوا+ عکس های دیدنی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا