;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

راز موهای پرپشت زنان هندی: خانوم های بالیوودی این کارها را برای زیبا شدن موهایشان انجام می دهند!

راز موهای پرپشت زنان هندی: آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه افراد مشهور با وجود آسیب های بالقوه به طور مداوم موهایشان را می آرایند و رنگ می کنند؟ خوب، آن ها معمولا یک متخصص حرفه ای در دست دارند.

اما نکته های زیادی وجود دارند که می توانید برای مراقبت مو انجام دهید مخصوصا اگر موهای بدی دارید، ما در این مطلب از مد و زیبایی مجموعه هیجان انگیزی از مراقبت مو را نشان می دهیم که بازیگران هندی و هالیودی آن را ذکر کرده اند.

از دست ندهید: پاک کردن آرایش چشم را درست و اصولی انجام دهید تا از چروک دور چشم جلوگیری شود

بهترین راه حل برای خانم هایی که می خواهند خرمنی از موهای سالم و زیبا داشته باشند همان روش های قدیمی و نه چندان گرانی هستند که خیلی از ما فراموش کرده ایم و پرداخته شده است. با مجله گفتنی همراه باشید.

جالب است ببینید: آیا شامپو بچه برای موهای چرب بزرگسالان مناسب است؟

راز موهای پرپشت زنان هندی:

مفید و جالب: فواید آسپرین برای پوست و مو: شوره سر، لک های صورت و تیرگی زیر بغل را از بین ببرید!

1. آلیا بهات

راز موهای پرپشت زنان هندی: در کنار مصرف روزانه ویتامین آ، یک روز در میان موهایش را می شوید تا چربی و کثیفی را پاک کند.

2. دپییکا پادوکونه

راز موهای پرپشت زنان هندی: وقتی نوبت به مراقبت مو می رسد روغن نارگیل بهترین گزینه است پوست سر را با آن ماساژدهید تا مو های آسیب دیده را ترمیم کنید.

3. کاترینا کایف

راز موهای پرپشت زنان هندی عکس 1: کاترینا کایف

راز موهای پرپشت زنان هندی: جایگزین کردن روغن میوه، راز کاترینا برای داشتن موهای سالم است. این بازیگر بطورمنظم رژیم ، آب گرم و تهویه را اضافه می کند.

حتمن ببین: معمای تصویری خطر متوجه کدام کفش است؟ افراد باهوش می فهمن!

4. کارینا کاپور

راز موهای پرپشت زنان هندی: کارنا با موهای زیبایی دارد. راز موهای زیبای او ماساژ سر با 4 روغن (روغن کرچک، نارگیل، نارگیل و روغن زیتون)حداقل یک بار در ماه است. او همچنین ترجیح می دهد موهایش را خشک کند تا حجم را به مو اضافه کند.

از دست نده: اسانس پوست صورت با فرمول ساخت آن توسط زنان کره ای در منزل که بعنوان پرایمر طبیعی هم استفاده می شود

5. پریانکا چوپرا

راز موهای پرپشت زنان هندی: پریانکا به درمان خانگی برای نجات موهایش از هر نوع آسیبی باور دارد. او ماست را برای افزودن رطوبت به موهایش اعمال می کند. می توانید با مخلوط کردن نصف فنجان ماست با 2 قاشق چای خوری آب لیمو آن را روی پوست سر، حدود 30 دقیقه بگذارید.

6. ژاکلین فرناندس

راز موهای پرپشت زنان هندی عکس 2: ژاکلین فرناندس

او یک ماسک خانگی با سفیده تخم مرغ در منزل برای داشتن موهای ضخیم تر درست می کند. و مانند بسیاری از بازیگران، او نیز هر از گاهی یک ماساژ روغن نارگیل گرم روی موهایش انجام می دهد.

حتما ببینید: انواع گچ مو را چطور استفاده کنیم: بهترین راهکار برای دوستداران رنگ موی موقت!

مصرف ویتامین ها:

راز موهای پرپشت زنان هندی: تغذیه خوب برای داشتن موهای روشن و براق ضروری است و بسیاری از افراد مشهور از مصرف ویتامین و مواد معدنی برای سلامتی و زیبایی حمایت می کنند. کیتی پری، و جنیفر انیستون چند نمونه ازآنها هستند که با خوردن ویتامین موهای فوق العاده ای دارند.

یکی از مهم ترین ویتامین ها برای مو و پوست سالم بیوتین است که به نام ویتامین ب 7نیز شناخته می شود. بهترین راه برای اطمینان از اینکه به اندازه کافی آن را مصرف کرده اید یا نه، خوردن داشتن رژیم غذایی سالم و متعادل است.

بازیگران ریچارد کالینز غذاهایی مانند شیر و آجیل را به عنوان منبع عالی توصیه می کند، اما اگر احساس می کنید که رژیم غذایی فاقد این ماده مغذی ضروری است، می توانید مکمل مصرف کنید.

بیوتین و فواید آن توسط مطالعات مختلف تحقیقاتی مورد بررسی قرار گرفته است و تایید می کند که این یکی از ویتامین برای بهبود سلامت مو است.

همانند دیگر ویتامین های ب، بیوتین نقش مهمی در سنتز پروتئین ها ایفا می کند. این شامل کراتین، جز اصلی مو می شود. به تقویت موها کمک می کند، نازک شدن موها را کاهش می دهد و بافت را بهبود می بخشد و باعث تقویت پوست و ناخن ها می شود. برخی دیگر از ویتامین های مهم دیگر و مواد معدنی برای مراقبت مو، ویتامین ب3، روی، سلنیوم و آهن هستند.

شاید جالب باشد: میکاپ کره ای طبیعی: آن ها با شاین و رایحه میوه ای خودشان را کیوت و جوان تر می کنند!

همیشه از محافظ استفاده می کنند:

راز موهای پرپشت زنان هندی: خشک کردن مکرر و آرایش مو می تواند تاثیرات منفی روی موها داشته باشد که منجر به تارهای خشک، شکننده می شود اما افراد معروف چگونه می توانند آرایش مو خود را به طور مرتب تغییر دهند و هنوز هم موهای خوبی داشته باشند؟

در درجه اول، استفاده از روغن محافظ یا سرم به هنگام خشک کردن بسیار مهم است. این کار کمک خواهد کرد تا از آسیب مو اجتناب کنید و رنگ مو را بیشتر با طراوت نگه دارید. صدها محصول در بازار وجود دارد، اما یکی از بهترین رازهای محفوظ نگه داشتن مو این است.

اما روغن نارگیل و آرگان برای مبارزه با خشکی است، در حالی که الیزابت هارلی دوست دارد هر چند ماه یک بار با ترکیبی از نرم کننده مو و روغن زیتون در موهایش بخوابد.

همچنین بخوانید: چاق شدن صورت: با این روش های ساده تا عید صورتی شاداب پیدا کنید!

کنار گذاشتن دستگاه فر مو:

راز موهای پرپشت زنان هندی: یک راه عالی برای فر یا موج دار کردن موها دستگاه فر است اما حرارت شدید در تماس نزدیک با مو می تواند شکستگی مو را افزایش دهد و باعث شود که در طول زمان کم تر براق به نظر برسد.بسیاری از افراد مشهور ترجیح می دهند که از غلتک های خوب و قدیمی استفاده کنند.

مراقبت بیشتری را برای موهای بلند یا فری در نظر بگیرید موهای بلند ممکن است زنانه و جذاب باشد، اما بیشتر مستعد آسیب دیدن هستند!

اگر به طور طبیعی موهای فرفری مانند (کیرا نایتلی)داشته باشید، حتما از محصولات و شرایط مناسب به طور مرتب استفاده کنید. او هفته ای دو یا سه بارشست و شو را توصیه می کند. در حالیکه موها هنوز مرطوب است بدون استفاده از سشوار از شانه دندانه درشت استفاده کنید سپس موها را دم اسبی ببندید.

موها را با لباس کهنه خشک کنید:

به جای اینکه موها را با حوله ای خشن خشک کنید از لباس یا حوله ای پنبه ای استفاده کنید.

رنگ کردن موها :

اگر موها را رنگ کردید حتما پس از آن مراقبت های ویژه ای را بکار گیرید تا موها آسیب نبینند.

مطالبی که دیگران در حال خواندن هستند:

این مطلبم عالیه: صابون لیفت ابرو اگر ابروهایی به روز و خوش فرم می خواهید

عالی و کاربردی: رفع مشکلات پوستی با کشک: انواع ماسک ها با کشک که مشکلات پوستی تان را درمان می کند

ترفندهای زیبایی دمده و مداد ابرو ممنوع! در عوض این تکنیک های آرایشی را یاد بگیرید

چالشی و جدید: تست هوش حقیقت یابی: کدومشون سخت در اشتباهه؟!

خیلی جالبه: آزمون بینایی تشخیص رنگ: کدوم قسمت رنگش با بقیه فرق می کنه؟ 99 درصد مردم نمی تونن ببینن!

اینم عالیه: آزمون شناسایی پولدار فیک: تیزترین کارآگاه ها هم نمی تونن بفهمنن کدوم یکی متظاهره؟!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 11 =

دکمه بازگشت به بالا