;
فرهنگ و هنرهنرمندان

سریال اوشین یا سال‌های دور از خانه کی پخش میشه؟+ داستان واقعی اوشین که محاله بدونی!

سریال اوشین یا سال‌های دور از خانه که به خاطر وجود شخصیت محوری آن به اوشین معروف است، این روز‌ها از شبکه تماشا پخش می‌شود. این سریال در دهه 60 در ایران، به یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های تلویزیونی تبدیل شد و رکورد جدیدی را در تاریخ تلویزیون ایران به ثبت رساند.

اگر از طرفداران سریال نوستالژی سال های دور از خانه هستید و تمایل به دانستن ساعت پخش سریال اوشین، خلاصه داستان اوشین و… هستید، با بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان درباره زمان پخش سریال اوشین بیشتر بدانید. با مجله گفتنی همراه باشید.

ساعت پخش سریال اوشین یا سال‌های دور از خانه از شبکه تماشا

سریال سال‌های دور از خانه از جمعه 29 تیرماه ساعت 20:30 بر روی آنتن شبکه تماشا رفت و جایگزین سریال «جواهری در قصر» شد.

تکرار پخش سریال اوشین یا سال‌های دور از خانه از شبکه تماشا

سریال اوشین از شبکه تماشا هر شب ساعت 20:30 پخش می شود اگر نتوانستید این سریال را در زمان پخشش تماشا نمایید،می توانید تکرار آن را در ساعات 00:30 بامداد و 6:30 و 12:30 از شبکه تماشا مشاهده نمایید.

سریال اوشین یا سال‌های دور از خانه

سریال اوشین یا سال‌های دور از خانه چند قسمت است؟

پخش سریال اوشین در آوریل 1983 به‌عنوان یک درام صبحگاهی از شبکه NHK آغاز شد. این سریال شامل 297 قسمت 15 دقیقه ای است.

خلاصه داستان اوشین( سریال سال‌های دور از خانه)

سریال سال های دور از خانه زندگی دختر بچه فقیری را روایت می کند که با اراده‌ای پولادین، طوفان‌های زندگی را پشت سر گذاشت و کار در مزرعه و خانه‌های مردم و… را تجربه کرد و ازدواج با مردی بی‌رحم و تحمل سختی‌های زندگی زناشویی، هیچ چیز نتوانست روح او را خم کند. او با صبر و بردباری، بر مشکلات غلبه کرد و در هر قدم، پله‌های ترقی را طی کرد تا صاحب و مالک بزرگترین فروشگاه های زنجیره ای در ژاپن شد.

سریال اوشین یا سال‌های دور از خانه2

سریال اوشین چه سالی در ایران پخش شد؟

شبکه ان‌اچ‌کی سال‌های دور از خانه یا سریال اوشین را در سال 1983 تولید کرد و این سریال در دهه 1360 در ایران پخش شد.سال‌های دور از خانه در بیش از 50 کشور دنیا به زبان‌های مختلف پخش شده است.

داستان واقعی اوشین یا سال‌های دور از خانه

داستان سریال سال های دور از خانه واقعی است و این سریال بر اساس زندگی زنی به نام katsu wada کاتسو وادا، مادر بنیانگذار فروشگاه‌های زنجیره‌ای یاوهان در ژاپن، نوشته شده است.

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا