;
سرگرمی

آزمون بینایی هوش دیداری: تنها 1 درصد می توانند خرگوش گمشده پسر گریان را در عرض 10 ثانیه تشخیص دهند!

آزمون بینایی هوش دیداری: افراد با هوش بالا می توانند این تست توهم نوری را حل کنند. فقط 1 درصد از مردم می توانند در 10 ثانیه خرگوش پسرک گریان را ببینند.

آزمون بینایی هوش دیداری: حتماً انواع بسیاری از چالش های تصویری مانند توهمات فیزیکی، فیزیولوژیکی و شناختی را دیده اید. مطالعات نشان می دهد که این معماها نیز بخشی از حوزه روانکاوی هستند که نحوه درک شما از چیزها را روشن می کند.

شاید برایتان جالب باشد: تست شخصیت زن ایده آل از نظر شما چطوری لباس می پوشد؟

در حالت نرمال یک انسان می تواند به اشیا یا تصاویر به گونه ای متفاوت نگاه کند و از هر زاویه ادراک متفاوتی را شکل دهد. یکی از این تصاویر هوشمندانه را می توان در تصویر مشاهده کرد که در آن خرگوش عروسکی پسر در جایی در داخل تصویر گم شده است.

حتما ببینید: آزمون شناسایی شوهر زن: کدوم مرد شوهر خانوم هست؟ زرنگا بلافاصله متوجه میشن!

تصویر آزمون بینایی هوش دیداری

آزمون بینایی هوش دیداری : فقط 1 درصد می توانند خرگوش گمشده پسر گریان را که در تصویر پنهان شده است ببینند.

آزمون بینایی هوش دیداری: خرگوش پسرک را پیدا کنید
تصویر بالا به عنوان یک پازل دشوار برای کودکان برای آزمایش قدرت مغزشان ایجاد شد. در این آزمون بینایی هوش دیداری می بینید که پسر جلوی مادرش گریه می کند. او عکس خرگوش را که داخل اتاق افتاده است در دست دارد. پیدا کردن خرگوش گمشده دشوار است زیرا اتاق پر از اسباب بازی های زیادی است. بنابراین، بخش پیچیده‌تر این توهم نوری این است که خرگوش گمشده پسر گریان را که در جایی درون تصویر پنهان شده است، ببینید. ادعا شده است که فقط 1٪ از مردم می توانند خرگوش پر شده را در این تصویر پیدا کنند. این تصویر توهم نوری تنها راه سرگرم کننده دیگری برای آزمایش IQ شماست. با این حال، انجام یک تست IQ واقعی راه خوبی برای دانستن سطح IQ شما است.
.
.
.
برای دیدن محل خرگوش در آزمون بینایی هوش دیداری به پایین صفحه بروید:
.
.
.
.

آیا خرگوش گم شده را در 10 ثانیه دیدید؟

به این تصویر توهم نوری از نزدیک نگاه کنید. این پازل بینندگان را با پرسیدن “خرگوش گمشده کجاست؟” به چالش می کشد. سعی کنید خرگوش پسر در حال گریه را در داخل اتاق ببینید. ممکن است در ابتدا پیدا کردن خرگوش خیلی مشکل به نظر برسد. اما اگر با دقت به تصویر نگاه کنید، می بینید که خرگوش پسر گریان پشت جعبه پنهان شده است.

حتما ببین: تست هوش بچه مرفه کیه محمد رضا یا میلاد؟ آدم شناس ها زود می فهمن!

پاسخ آزمون بینایی هوش دیداری

مطالعات نشان می دهد که هر چه بیشتر مغز خود را با پازل های دشوار تمرین دهید، باهوش تر خواهید بود. توهمات نوری همیشه بینش شگفت انگیزی از نحوه عملکرد مغز ما می دهد. ترکیبات خاصی از رنگ، نور و الگوها می توانند مغز ما را فریب دهند تا چیزی را که وجود ندارد به صورت بصری درک کند. بنابراین به ما بگویید، آیا خرگوش پر شده پسر گریان را که در داخل این تصویر توهم نوری پنهان شده بود، تشخیص دادید؟

حتما ببینید خیلی جالب است: چرا زنان مهربان عاشق مردان بدجنس می شوند؟

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد:

سرگرمی چیست و هدف از آن چه باید باشد؟

آزمون بینایی هوش دیداری: سَرگَرمی یک فعالیت تفریحی در اوقات فراغت است که توجه مخاطبان را جلب می‌کند و به آنها لذت می‌بخشد. این فعالیت می‌تواند یک ایده یا یک کار باشد، اما به احتمال زیاد یکی از فعالیت‌ها یا رویدادهایی است که طی هزاران سال به‌طور خاص با هدف جلب توجه مخاطبان توسعه یافته‌است.

دلیل اصلی روی آوردن مردم به سرگرمی‌ها علاقه، لذت بردن و استفاده از اوقات فراغت است تا دستاوردهای مالی یا علمی.

از میان فعالیت‌های مربوط به سرگرمی می‌توان به جمع‌آوری مجموعه‌ها، ساختن کاردستی، پرداختن به ورزش‌ها و گذراندن دوره‌های آموزشی و هنر‌ی اشاره کرد. پرداختن به یک سرگرمی می‌تواند به ورزیدگی، کسب دانش و تجربه‌های با ارزش بینجامد، اما هدف اصلی سرگرمی‌ها رضایتمندی شخصی است.

این تست رو از دست نده: تست بینایی گربه شهر آبی کجا قایم شده؟ مواظب باش چشمات چهارتا نشه!

معما، تست بینایی و تست ها چگونه ما را به چالش می کشند؟

آزمون بینایی هوش دیداری: انواع بازی های فکری مانند تست بینایی و تست هوش، ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کنند و باعث میشوند تمرکز و دقت شما افزایش یابد. حل مداوم معماهای تست بینایی و تست و هوش سرعت تفکر شما را بالا می برد و همچنین روشی ساده اما موثر برای بهبود حافظه است

خطای دید و تست بینایی ذهن ما را به چالش می کشند. خطای بینایی ناشی از توهم نوری شگفت انگیز و جالبی است که جنبه های مختلف شخصیت شما را آشکار می کند. تست بینایی، سطح تمرکز، دقت، مهارت مشاهده و توجه شما به جزئیات را نشان میدهد. تست بینایی و پیدا کردن خطای دید در معماهای تصویری و نقاشی ها همیشه سرگرم کننده است.

مطالب جالب دیگر:

این تست رو از دست نده: بازی فکری مثلث: تعداد دقیق مثلث ها چند تا است؟ فقط 7٪ این پازل تصویری را حل می‌کنند!

حتمن ببین: تست هوش ریاضی معادله ای برای اونایی که مخ محاسباتی شون مثل بمبه! می تونی حل کنی؟!

چرا زنان مهربان عاشق مردان بدجنس می شوند؟

نوشته های مشابه

4 دیدگاه

  1. یه خرگوش دیگه آبی رنگ دقیقا همون شکلی زیر شکل قهرمانه پشت عروسک خرسِ بالا تصویر هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 15 =

دکمه بازگشت به بالا