;
سرگرمی

آیا می توانید 3 مورد متفاوت را در کمتر از 10 ثانیه تشخیص دهید؟ پس شروع کنید!

تست بینایی با اعداد متفاوت چهار: آیا برای بازی فکری آماده هستید؟ ببینید آیا می توانید 3 مورد متفاوت را در کمتر از 10 ثانیه در تست بینایی با اعداد متفاوت چهار، تشخیص دهید، این یک چالش سرگرم کننده است که مهارت های بصری شما را آزمایش می کند!

ما این نوع چالش ها را به طور مرتب در سایت گفتنی منتشر می کنیم. بنابراین، اگر به دنبال راهی سرگرم‌کننده برای تمرین چشم و مغز خود هستید ، به دنبال آن نباشید! چون ما با تست بینایی با اعداد متفاوت چهار را خدمت شما دوستان ارائه کرده ایم و ببینید چقدر سریع می توانید 3 مورد عجیب را پیدا کنید . موفق باشید!

جذاب و خواندنی: داستان زیبای مرد دانشمند و عشوه زنانه

تصویر تست بینایی با اعداد متفاوت چهار

تست بینایی با اعداد متفاوت چهار 1

.

.

.

برای حل این بازی فکری تصویری باید هر عدد 4  را با دقت مشاهده کنید و سعی کنید تشخیص دهید که کدام یک متفاوت هستند . به شکل ها ، اندازه ها ، رنگ ها و الگوهای اعداد به دقت نگاه کنید تا مشخص کنید که کدامیک شبیه هم نیستند . همچنین می توانید هر مورد را با 3 مورد دیگر مقایسه کنید تا مشخص کنید کدام یک از اعداد متفاوت است . سعی کنید عجله نکنید و قبل از تصمیم گیری برای تجزیه و تحلیل هر مورد وقت بگذارید .
به خاطر داشته باشید که تمرین باعث عالی شدن قدرت مشاهده می شود ، بنابراین اگر نمی توانید فوراً هر 3 مورد متفاوت را تشخیص دهید، ناامید نشوید .

.

.

.

پاسخ تست بینایی با اعداد متفاوت چهار

تست بینایی: اگر بتوانید گلابی را در عرض 10 ثانیه بین جوجه اردک ها پیدا کنید، دید عقابی دارید

تست بینایی با اعداد متفاوت چهار 2

آیا تست بینایی با اعداد متفاوت چهار را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

پیشنهادی: داستان خدای عشق که فوق العاده شنیدنی است!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × دو =

دکمه بازگشت به بالا