;
سرگرمی

انسان گرگ نما کدوم یکی از این دوتاست؟فقط باهوشا 7 ثانیه ای متوجه می شن!؟

آزمون هوش تصویری شناخت فرد گرگ نما: در تصویر آزمون هوش تصویری شناخت فرد گرگ نماما دو پسر جوان خوش قد وبالا را مشاهده می کنیم که کنار یکدیگر ایستاده و مشغول صحبت با یکدیگر می باشند،اما یکی از این دو جوان در واقع یک گرگ نما می باشد و هنگام ماه کامل تبدیل به یک گرگینه می شود.

با توجه به تصویر و نشانه های موجود در آن میتونی در 7 ثانیه فرد گرگینه را شناسایی کنی؟

خیلی جالبه ببینید: تست شخصیت: با انتخاب یک کلید اطلاعات بیشتری در مورد زندگیتان بدست آورید

تصویر آزمون هوش تصویری شناخت فرد گرگ نما

آزمون هوش تصویری شناخت فرد گرگ نما 1

.

.

.

تجزیه و تحلیل و و ارائه پاسخ به معماهای تصویری و سوالات هوش می تواند بسیار جذاب و سرگرم کننده باشد. به واقع در کنار جنبه سرگرم کنندگی معماهای تصویری این سوالات می توانند ذهن و مغز شما را به یک چالش جدی مواجه کند.مغز با مواجه شدن با سوالات هوش، مجبور به فعالیت می شود. این فعالیت می تواند به رشد و توسعه توانائیهای شناختی فرد منجر شود. شواهد موجود در تصویر و همچنین تفکر منطقی به شما در حل این چالش تصویری کمک خواهد کرد.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش تصویری شناخت فرد گرگ نما

فرد سمت راست یک گرگینه می باشد،به موهای پرپشت وی که از زیر پیراهنش بیرون آمده دقت کنید،همچنین دلیل دیگری که وی را یک گرگینه میدانیم پاکت دردستان وی می باشد که بر روی پاکت پنجه یک حیوان مانند سگ دیده می شود،که احتمالا غذایی مربوط به سگ داخل آن می باشد و ما در ابتدای متن اشاره ای به نگهداری از سگ توسط دو جوان نداشته ایم.

تست شخصیت: یک پلیور را انتخاب کنید و ما نشان خواهیم داد که آیا شما یک فرد بدبین هستید یا خوشبین!

آزمون هوش تصویری شناخت فرد گرگ نما 2

آیا آزمون هوش تصویری شناخت فرد گرگ نما را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

مطالب جالب پیشنهادی:

حتما ببینید: قدیمی ترین کپسول زمان جهان در لهستان کشف شد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − نه =

دکمه بازگشت به بالا