;
سرگرمی

یکی از زندانی ها قصد فرار داره و موفق هم میشه،اگه گفتی کدومشون؟

آزمون هوش تصویری نقشه فرار از زندان: در تصویر آزمون هوش تصویری نقشه فرار از زندان ما صحنه ای از چند زندانی را مشاهده میکنیم که مشغول کارهای روزانه خود در زندان می باشند و پلیس نیز خبری مبنی بر قصد فرار از زندان یکی از این افراد دریافت می کند ولی با این حال باز زندانی مورد نظر میتواند از زندان فرار کند.

با توجه به تصویر و نشانه های موجود در آن میتوانی بگویی کدام فرد زندانی توانسته فرار کند و چگونه این کار را توانسته است انجام دهد؟

خیلی جالبه: ضریب هوشی خود را تست کنید و این دنباله ریاضی را در 15 ثانیه حل کنید!

تصویر آزمون هوش تصویری نقشه فرار از زندان

آزمون هوش تصویری نقشه فرار از زندان 1

.

.

.

بازی ها، تست ها، جداول و … همه سرگرم کننده هستند و هر کسی یک بازی فکری خوب را دوست دارد. شاید هیچ چیز سرگرم کننده‌تر از یک معمای تصویری نباشد. دانشمندان توانسته اند که بخش مهمی ازسمت راست مغز را شناسایی کنند که وظیفه آن حل بازی ها و چالش‌های فکری است. این گونه سوالات تصویری، ذهن شما را تمرین می دهد. مطالعات علمی نشان می دهد که انجام این نوع پازل ها راهی عالی برای جلوگیری از زوال عقل و سایر بیماری های مغزی است.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش تصویری نقشه فرار از زندان

زندانی سمت راستی که در حال مطالعه می باشد موفق به فرار از زندان شده است،چون نگهبان زندان با وی برادر می باشد(خال های مشابه در گونه ها) و نقشه فرار را با کمک هم اجرایی کرده و از زندان فرار می کنند.

آزمون هوش تصویری نقشه فرار از زندان 2

آیا آزمون هوش تصویری نقشه فرار از زندان را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

مطالب جالب پیشنهادی:

پاسخ دهید: میتونی بگی کدوم یکی از این موجودات که به مرگ محکوم شدند میمیرند؟

حتما انجام بدین: باهوش ها بدون شکستن 3 چوب بستنی آن ها را به 4 تبدیل کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 10 =

دکمه بازگشت به بالا