;
سرگرمی

تا همه رو بدبخت نکرده جادوگر رو پیدا کن!!!!

آزمون شناخت زن جادوگر: مجله اینترنتی گفتنی هر روز با جدیدترین بازی های فکری در خدمت شماست. با مطلب آزمون شناخت زن جادوگر همراه باشید.

با انجام منظم بازی های فکری، مغز خود را آماده و فعال نگه می دارید. مجله اینترنتی گفتنی آزمون شناخت زن جادوگر را با شما به اشتراک گذاشته است. برای ارائه پاسخ، نیاز است که شما از تمام مهارت های شناختی خود استفاده کنید.

 

جدیدترین تست روانشناسی: تست شخصیت شناسی خمیردندان شما نشان می دهد چجور آدمی هستید!

 

برای تست امروز محدودیت زمانی نداریم اما شما بایستی برای پاسخ خود دلیل منطقی بیاورید. بنابراین اگر به حل معماها علاقه دارید و بازی های فکری بخشی از روتین روزانه شماست پیشنهاد می کنیم که این چالش تصویری را از دست ندهید!

تصویر آزمون شناخت زن جادوگر

عجیب و دیدنی: آزمون شناخت حواس پرت: کدوم والد بیشتر سر به هوا هست؟

در آزمون شناخت زن جادوگر یکی از زنان، یک زن معمولی نیست. او یک جادوگر است و می تواند در هر لحظه از قدرت خود بر علیه شما استفاده کند. طبق تحلیل شما، کدامیک از این زنان، می تواند یک جادوگر باشد؟

آزمون شناخت زن جادوگر

برای دیدن پاسخ آزمون شناخت زن جادوگر به پایین صفحه بروید:

.

.

.

.

.

خیلی جالبه این تست: چالشی که عجیبه: کدوم معلم وضع مالیش بهتره؟!

پاسخ آزمون شناخت زن جادوگر

پاسخ آزمون شناخت زن جادوگر: برخی اولین زن از سمت راست را جادوگر معرفی کردند. ان هم به دلیل در دست داشتن شیشه ای عجیب و غریب. اما اگر دقت کنید این شیشه فقط محتوی مقدار مایع حشره کش است برای از بین بردن سوسک خانگی و …زن سمت چپ هم فقط قیافه جدی دارد و هیچ نشانه ای دیده نمی شود که او جادوگر است. اما اگر به زن وسطی و گربه او دقت کنید متوجه یک چیز عجیب خواهید شد. دندان های نیش گربه عجیب هستند. در اکثر فیلم ها، گربه های جادوگر دارای دندان های نیش بلند هستند.

امیدوارم که از آزمون شناخت زن جادوگر نهایت لذت رو برده باشید. مجله اینترنتی گفتنی با جدیدترین چالش های تصویری و سرگرمی هر روز در خدمت شماست.

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد:

این نوع از آزمون های هوش به تازگی در فیس بوک و توئیتر ترند شده است. ما در گفتنی برای ورزش مغز شما معماهای جذابی از این دست را قرار داده ایم تا شما هم از قافله عقب نمانید.

آیا انتظارات شما را برآورده کرد؟ خب، اگر توانستید بیشتر در مورد خود و نحوه زندگی خود بدانید، به شما تبریک می گوییم. علاوه بر این تست، انواع دیگری از چالش ها وجود دارد که مورد پسند شما خواهد بود. ما شما را تشویق می کنیم که به آزمایش خود با این نوع چالش ها ادامه دهید. برای انجام این کار، فقط باید پیوند روبرو را دنبال کنید: چالش‌های بیشتر در بخش سرگرمی گفتنی ، و تمام. منتظر چی هستی؟

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

لینک های مرتبط:

اگه باهوشی این تستو ببین: تست بینایی پنهان کار کیه؟ فقط نابغه ها سریعا زندانی مخفی را می بینن!

حتما ببین: تست شوکه کننده و دشوار: کدامیک خطرناک است؟؟

یه اشتباه عجیب و غریب تو تصویره،آیا می تونی پیداش کنی؟

اینم تست جالبیه:  اگه از محله های تاریک و متروکه نمی ترسی سگ رو پیدا کن!

این تست رو هم از دست نده: بعیده این سوال هوش هولناک و حل کنی مگر اینکه نترس باشی!

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

  1. تو قرون وسطی کسانی که موهای نارنجی و چشم سبز داشتن رو جادوگر میدونستن و آتششون میزدن! خیلی جالب بود این موضوع تو عکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =

دکمه بازگشت به بالا