;
فرهنگ و هنرهنرمندان

چرا آیشواریا رای شرم ملت هند نام گرفت؟ چه چیزی باعث ناراحتی هموطنان او شده؟

آیشواریا رای بازیگر هند: نام مدل و بازیگر زن هندی، آیشواریا رای نه تنها در هند ، بلکه در سراسر جهان شناخته شده است. در سال ۱۹۹۴، او عنوان “Miss World” را دریافت کرد و پس از آن فاتح بالیوود، و سپس هالیوود شد. در اواخر دهه ۱۹۹۰ همه دنیا زیبایی و استعداد او را تحسین می کردند، اما پس از ۱۵ سال، یکی از زیباترین زنان روی کره زمین، آیشواریا رای ناگهان “شرم ملت” خوانده می شود ؟ چه چیزی باعث ناراحتی هموطنان آیشواریا رای شد ؟

آیشواریا رای در سال ۱۹۷۳ در خانواده ای ثروتمند به دنیا آمد: پدرش مأمور نیروی دریایی و مادرش نویسنده محبوبی بود.خانواده به زودی به بمبئی نقل مکان کردند ، آیشواریا تحصیلات خوبی را در یک کالج معتبر شروع کرد و در آنجا به تحصیل زبان های خارجی پرداخت ، که در آینده برای او بسیار مفید بودند. آیشواریا رای در جوانی به موازات تحصیل او موسیقی و رقص را آموزش دید.

از زمان جوانی، زیبایی درخشان آیشواریا رای توجه دیگران را به خود جلب می کرد – همه چشم های خاکستری-آبی و پوست زیبای او را نشان می دادند که برای افرادش غیرعادی بود. یک بار او از ۲ هزار متقاضی شرکت تبلیغاتی پپسی در هند انتخاب شد و پس از آن آژانس های مدل سازی به معنای واقعی کلمه شروع به شکار وی کردند. پس از ظاهر شدن آیشواریا روی جلد Vogue هند ، او موفق ترین و به دنبال ترین مدل لباس و شناخته شده ترین دختر هند شد.

آیشواریا رای بازیگر هند:

آیشواریا رای بازیگر هند1

دور جدیدی از حرفه بازیگری او در اواسط دهه ۱۹۹۰ شروع شد. در بخش زیباترین دختر هند ، آیشواریا رای تاج را از آن خود نکرد و مقام دوم را بدست آورد ، اما در سال ۱۹۹۴ در مسابقه بین المللی Miss World شرکت کرد و در اینجا وی به پیروزی رسید. این دختر نه تنها برنده شد ، بلکه به عنوان زیباترین خانم جهان در تاریخ این مسابقه نیز برگزیده شد.

پس از آن ، آیشواریا رای در سراسر جهان شناخته شد. وی در کمپین های تبلیغاتی خانه های مد هندی ، اروپایی و آمریکایی شرکت کرد ، بیش از یک بار چهره مارک های آرایشی شد و از سال ۱۹۹۷ بازیگری را در فیلم شروع کرد. اولین کار او ملودرام هندی بود. با در اختیار داشتن نه تنها زیبایی و لطف طبیعی ، بلکه همچنین استعداد ، آیشواریا به راحتی سینما را فتح کرد و سالانه در ۴-۵ فیلم بالیوودی بازی می کرد.

و قله فتح شده بعدی توسط آیشواریا رای، هالیوود بود که یک رویای دست نیافتنی برای بازیگران هندی بود. از سال ۲۰۰۴ ، آیشواریا رای به طور مرتب پیشنهادهایی از کارگردانان هالیوود دریافت کرده است. علاقه به شخص او در اوایل دهه ۲۰۰۰ شروع شد. آنقدر عالی بود که او دائماً در تلویزیون های آمریکا به برنامه های مختلف برای گفتگو ، از جمله امتیاز Oprah Winfrey Show دعوت می شد. در این زمان ، سینمای هند به لطف مشارکت آیشواریا رای شروع به بازیابی محبوبیت قبلی خود کرد.

زندگی شخصی او به زیبایی در کنار حرفه بازیگری شکل گرفت. در مجموعه فیلم “Bikers-۲: احساسات واقعی” در سال ۲۰۰۶ ، او با بازیگر Abhishek Bachchan آشنا شد و آنها واقعاً غرق احساسات واقعی شدند. در جوانی آیشواریا خیلی زود نامزدی خود را اعلام کردند و در سال ۲۰۰۷ ازدواج کردند. در سال ۲۰۱۱ ، فرزند آنها (دختر) متولد شد.

آیشواریا رای بازیگر هند:

آیشواریا رای بازیگر هند2

آیشواریا رای یکی از زیباترین زنان جهان

به نظر می رسد که او به هر آنچه که می توان در خواب و رویا دید ، دست یافت ، اما در این زمان بود که سخت ترین مرحله زندگی او آغاز شد. در دوران بارداری ، این بازیگر وزن پیدا کرد و پس از زایمان اظهار داشت که قرار نیست برای برگشت به شکل سابق خود تلاش کند و اولویت اصلی برای او یک مادر شاد است. در ابتدا ، طرفداران او را تحسین می کردند: آیشواریا رای یک زن واقعی است و ترسی از کلیشه ها ندارد و می داند چگونه خودش قبول کند ، یک مادر واقعی بلافاصله از بیمارستان به سالن ورزش نمی رود! اما خیلی زود همه چیز به طرز چشمگیری تغییر کرد.

یک بار در رسانه ها عکسی منتشر شد که در آن یک پاپاراتزی در زمانی که او آماده عکسبرداری نبود ، از این سلبریتی عکس گرفت. او در اتومبیل نشسته بود و در عکس صورتش متورم و پف کرده با چانه دوم دیده می شد. در آن زمان وزن او حدود ۸۰ کیلوگرم بود و هواداران دیروز که اعتقادات او را تحسین می کردند ، حاضر نبودند با ظاهر تغییر یافته او کنار بیایند.

آیشواریا رای بازیگر هند:

آیشواریا رای بازیگر هند3
 عکسی از آیشواریا رای که باعث انتقاد شدید شد

انتقادهای تند و تندتر بر ملکه زیبایی هند آیشواریا شروع شد: آنها ویکتوریا بکهام و آنجلینا جولی را به عنوان مادر خانواده های بزرگ قرار دادند و خواستار مراقبت فوری از او شدند و آیشواریا رای متهم به عدم تمایل به شکل گرفت بدن بعد از زایمان شد و اینکه او نمی تواند انتظارات آنها را برآورده کند. تا همین اواخر ، آیشواریا رای را “غرور هند” می نامیدند ، و هم اکنون هموطنانش با تحقیر این بازیگر را “شرم ملت” می نامند.

عکس آیشواریا بعد از زایمان

آیشواریا رای بازیگر هند4

اینترنت با موجی از اظهار نظرهای خشمگینانه خطاب به آیشواریا رای پر شد: نمادی از زیبایی هند، که تمام دنیا به آن نگاه می کنند، قادر به اجرای چنین چیزی نیست! هکرها حتی فوت شاپ هایی درست کردند که در آن آیشواریا رای با یک فیل مقایسه شده بود و صدها هزار لایک در زیر آن قرار گرفت! آنها به این اکتفا نکردند و شروع به گسترش شایعاتی مبنی بر فروپاشی ازدواج آیشواریا کردند، به همین دلیل همسر آیشواریا رای در مصاحبه با عصبانیت این گمانه زنی ها را رد کرد.

آیشواریا رای بازیگر هند:

آیشواریا رای بازیگر هند5

این بازیگر زن که سعی در لذت بردن از مادر شدن داشت، از نفرت و پرخاشگری که هواداران دیروز به او حمله کردن ، وحشت کرد. با گذشت زمان، او توانست دوباره به وزن سابق خود برگردد ، اما ناامیدی خود را از موفقیت بی ثبات و عشق مخاطبان پنهان نکرد. امروز آیشواریا رای همه مادران را ترغیب می کند که اول از همه درباره سلامت کودکان و سلامت جسمی و اخلاقی خودشان فکر کنند و نه در مورد کاهش دور کمر!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + 10 =

دکمه بازگشت به بالا