;
سرگرمی

اشک های اینفلوئنسر بخاطر بی محلی مردم به وی در یک مرکز خرید

اشک های اینفلوئنسر بخاطر بی محلی مردم: یک اینفلوئنسر پس از اینکه تلاش هایش برای پرداخت هزینه‌های مواد غذایی دیگران با رد شدن در جلوی دوربینش مواجه شد، اشک هایش جاری شد .

آملیا گلداسمیت، یک TikToker، کلیپی را برای انجام یک عمل خیرخواهانه آغاز کرد و تجربه خود را در یک سوپرمارکت می خواست مستند کند، و با پیشنهادی برای تامین هزینه های غذا به خریداران در تلاش برای “گسترش شادی”بود.

با این حال، ژست خوش نیت او زمانی که با مشتریان متعددی روبرو شد که پیشنهاد او را رد کردند، تغییری غیرمنتظره پیدا کرد.

این حادثه در شعبه Sainsbury رخ داد و گلداسمیت در یک ویدیوی TikTok آن لحظه را ثبت کرد. در این فیلم، او به یک خریدار نزدیک می شود و پیشنهاد کمک خود را به وی می دهد. در کمال تعجب، مرد پاسخ داد: «نه، نه، نه. من واقعاً به آن نیاز ندارم.»

خیلی جالبه: معمای شناسایی حیوان گمشده: اگه با چشم غیرمسلح حیوونو ببینی خیلی شاخی!

اشک های اینفلوئنسر بخاطر بی محلی مردم 1

زن دیگری ضمن قدردانی، می‌گوید: «مردم شایسته‌تری در دنیا هستند، اما از شما متشکرم. از پذیرش آن بیش از حد احساس گناه می کنم.»

گلداسمیت بدون دلسردی تصمیم گرفت با خرید ماکارونی، برنج و سس به مجموعه بانک مواد غذایی فروشگاه کمک کند.

او در حالی که گریه می کند جلوی دوربین می رود و تجربه ناراحت کننده خود را به اشتراک می گذارد. بچه ها استرس آور بود. این واقعا استرس زا بود. او در حالی که اشک می‌ریزد، ادامه می‌دهد: «انتظار داشتم که اولین نفر خوشحال، سپاسگزار و خوشحال باشد که خریدش را انجام داده ام. اما بدیهی است که خوب پیش نرفت.»

او بیشتر چالش هایی را که در برخورد با مردم به دلیل مشکلاتش در موقعیت های اجتماعی با آن روبرو بوده است، توضیح می دهد. او اعتراف می‌کند: «این برای من یک چالش بود، زیرا موقعیت‌های اجتماعی را واقعاً سخت می‌بینم.

بخوانید جالبه: داستان رکب خوردن دختر جوان از دوستی با پسر جذاب

اشک های اینفلوئنسر بخاطر بی محلی مردم به وی

در بخش نظرات، دوستان TikTokers پیشنهاداتی برای تلاش های آینده ارائه می دهند و به او توصیه می کنند که یک سوپرمارکت متفاوت را امتحان کند. یکی از کاربران پیشنهاد می‌کند، «شما باید از یک سوپرمارکت مقرون‌به‌صرفه‌تر مانند Aldi یا Lidl دیدن کنید. خریداران Sainsbury می توانند مایحتاج خود را به راحتی خریداری کنند.

مشاهده تلاش قلبی این زن و پاسخ های غیرمنتظره ای که دریافت کرد به عنوان یادآوری است که حتی اعمال محبت آمیز نیز می تواند گاهی اوقات با موانع پیش بینی نشده روبرو شود. بیایید امیدوار باشیم که تلاش های آینده او باعث شادی و قدردانی او شود که از صمیم قلب به دنبال آن است.

مطالب جالب پیشنهادی:

حتمن امتحان کنید: تست ارزیابی شخصیت: انتخاب هر منظره شما را لو می دهد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − هجده =

دکمه بازگشت به بالا