;
سرگرمی

نکته سنجی خودت را در 7 ثانیه با پیدا کردن شخصی که خرابکاری کرده ثابت کن!

آزمون تصویری شخص خرابکار: در تصویر آزمون تصویری شخص خرابکار عده ای را در یک مکان عمومی مشاهده میکنیم که همه منتظر هستن تا نوبتشان شده و وارد مکان مربوطه به خود شوند ولی در حین این انتظار ناگهان بوی بدی به مشام حاضرین در این مکان میخورد که منشا این بو باد معده یکی از افراد حاضر در سالن می باشد که نتوانسته خودش را کنترل کند،چون این کار بسیار زشت و ناپسند می باشد همه به یکدیگر نگاه میکنند تا بتونند فرد خاطی را پیدا کنند.

شما با توجه به تصویر و نشانه های موجود در آن میتوانید فردی که باد معده اش را خالی کرده و این خرابکاری را بوجود آورده شناسایی کنید؟برای اینکار نیز تنها 7 ثانیه فرصت دارید تا ببنید چقدر نکته سنج می باشید،باید دقت کنید که در این معمای تصویری باید به حالات بدن به خوبی آشنا باشید تا بتوانید فرد خرابکار را شناسایی کنید.

پیشنهادی: حکایت قاضی زن باره؛ بازرگانی که همسرش را به قاضی معتمد شهر سپرد!

تصویر آزمون تصویری شخص خرابکار

آزمون تصویری شخص خرابکار 1

.

.

.

در بسیاری از معماهای تصویری شما برای ارائه پاسخ باید به دنبال یک نشانه باشید. در بیشتر مواقع پاسخ واقعی ممکن است با دلایل منطقی واقعی فاصله زیادی داشته باشد. به واقع این معماها و سوالات تصویری تلاش می کنند تا توانائیهای شناختی شما به ویژه میزان دقت و تمرکز شما را مورد چالش قرار داده و سبب رشد و توسعه آنها شوند. معماهای تصویری برای کسانی که به دنبال بهبود مهارت های شناختی خود هستند، بهترین گزینه است.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری شخص خرابکار

در نگاه اول خیلی از کاربران کودک را مسوول این کار زشت می دانند ولی هیچ نشانه ای مبنی بر اینکه کار کودک می باشد وجود ندارد،بعضی دیگر نیز به علت نگاه دو زن جوان به پیرزن ،فرد مسن رو مسوول این کار زشت می دانند که این هم نادرست می باشد،مسوول این کار ناپسند مرد جوان می باشد،به سرخ شدن صورت وی و اضطرابی که وی را فرا گرفته نگاه کنید،وی دچار استرس شده که اگر کسی متوجه شود خرابکاری کار وی می باشد،آبرویش برود.

با پیدا کردن پلنگ کوهستان ثابت کن که چشات مثل شاهین تیزه!

آزمون تصویری شخص خرابکار 2

آیا آزمون تصویری شخص خرابکار را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

همسر آقای دکتر کدوم خانوم خوشگله هست؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + هشت =

دکمه بازگشت به بالا