;
سرگرمی

اگه ریزبین و نکته سنج باشی به راحتی میتونی 7 ثانیه ای متوجه بشی کدوم خدمتکار ثروتمنده

آزمون شناسایی خدمتکار ثروتمند: در تصویر آزمون شناسایی خدمتکار ثروتمند ما دو صحنه متفاوت از دو خدمتکار را مشاهده میکنیم که در خانه هایی مشغول به کار می باشند و در حال تمیز کردن و گرد گیری کردن هستند،در واقع یکی از این دو نفر خدمتکار دارای ثروت زیادی می باشد و تنها برای اینکه بتواند اوقات خود را پر کند به این کارها می پردازد تا بتواند انرژی زیاد خود را اینگونه خالی کند.

حال با توجه به تصویر و نشانه هایی که در تصویر وجود دارد میتوانید خدمتکاری که ثروتمند می باشد را شناسایی کنید؟برای این کار شما باید از دقت و ریزبینی کافی برخوردار باشید،چون زمان پاسخ دادن به آزمون شناسایی خدمتکار ثروتمند بسیار محدود می باشد.

داستان عقل و اقبال معروفترین افسانه کردی

تصویر آزمون شناسایی خدمتکار ثروتمند

آزمون شناسایی خدمتکار ثروتمند 1

.

.

.

آیا شما یک ذهن فوق العاده با قدرت بالا در زمینه جزئی نگری و تیزبینی دارید؟ تنها 19 درصد از کاربران اینترنتی در واقع موفق شدندتا این معمای تصویری را در زمان مشخص شده حل کنند. چرا که این معمای تصویری یکی از پیچیده ترین معماها و سوالات تصویری در فیس بوک در نظر گرفته شده است. پس جرأت کنید و امتحان کنید! برای موفقیت در آزمون شناسایی خدمتکار ثروتمند، به صبر و حوصله زیادی نیاز است. شما مجبور خواهید شد حتی کوچکترین جزئیات را بررسی کنید تا چیزی از دستتان در نرود. همین موضوع به رشد جزئی نگری و دقت شما کمک می کند.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی خدمتکار ثروتمند

خیلی از کاربران زن سمت چپی را به عنوان خدمتکار ثروتمند معرفی کرده اند و دلیلشان هم وجود زیور آلات بسیار وی می باشد ولی معلوم نمی باشد که آیا اینها واقعی است یا تقلبی،در ضمن کسی هنگام کار این همه جواهر به خود آویزان نمیکند چون مایه دردسر می باشد،پس به همین دلایل وی ثروتمند نمی باشد،خدمتکار سمت راستی ثروتمند است به تابلوی نقاشی که بر روی دیوار آویزان است نگاه کنید تا متوجه شباهت وی با دخترک خدمتکار شوید.

وی در قصری که متعلق به اجدادش می باشد در حال گردگیری می باشد و این کار را نیز به دلیل اینکه وی نمیتواند به دیگران اعتماد کند تا آسیبی به وسایل قدیمی قصر بزند انجام می دهد.

پیشنهادی: اگر چهره های مشهور نقاشی ها در این عصر بودند، چه شکلی بودند!؟

آزمون شناسایی خدمتکار ثروتمند 2

آیا آزمون شناسایی خدمتکار ثروتمند را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

جالب: آیا می توانید 3 مورد متفاوت را در کمتر از 15 ثانیه پیدا کنید؟ چشمان عقابی خود را آزمایش کنید!

پیشنهادی: دیت عاشقانه دختر و پسر تصویر یه ایرادی داره؛ اگه گفتی چیه؟

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =

دکمه بازگشت به بالا