;
تازه هاعلم و فناوری

ترفند تلگرام: آیا افراد با پیام Last Seen Recently در تلگرام آنلاین هستند؟

ترفند تلگرام: last seen recently در تلگرام به چه معناست؟ بستن وضعیت آنلاین بودن، یکی دیگر از قابلیت‌های تلگرام، می باشد. دراین حالت شما متوجه نمی شوید آیا مخاطب مورد نظر شما وضعیت آنلاین دارد یا نه؟ مثلا پیامی به شخصی داده اید اما زمانی که چک می کنید که ببینید پیام را خوانده یا نه می بینید در وضعیت Last Seen Recently ( معنی آخرین مشاهده اخیراً به فارسی ) می باشد .این سوال پیش می آید که آیا آنلاین شده و پیام شما را دیده یا نه؟ معنی آخرین بار دیده شده اخیراً Last Seen Recently چیست؟

شما با انجام این روش به راحتی از وضعیت آنلاین و یا آفلاین کاربرانی که در تلگرام Last Seen Recently هستند، مطلع می شوید.

ترفند تلگرام1

last seen recently (آخرین مشاهده اخیر) در تلگرام به چه معناست:

بعد از این که برای مخاطب مورد نظرتان که در حالت Last Seen Recently (معنی اخیر در تلگرام ) می باشد پیام فرستادید و جوابی نگرفتید، بر روی تصویر پروفایل شخص کلیک نمایید. و وارد اطلاعات پروفایلی شخص مورد نظر شوید.
۲ -گزینه “Start Secret Chat” که در اندروید سبز رنگ می باشد را انتخاب کرده و پیغامی که نمایش می دهد را Ok بزنید. حالا وارد صفحه چت مخفی شده اید.

ترفند تلگرام2

۳- در نوار پایینی این صفحه پیغامی با عنوان “Waiting for … to get online…” نشان داده می‌شود. این پیغام به این معناست که مخاطب مورد نظر شما از آن زمان که پیام را ارسال کرده اید تا به الان آنلاین نشده است و تلگرامش را چک نکرده . اما اگر این پیغام را از همان ابتدا در نوار پایینی این صفحه مشاهده نکردید و یا بعد از گذشت چند دقیقه مخفی شد، به این معنا است که شخص مورد نظر شما پیام شما را گرفته، اما باز نکرده است.

ترفند تلگرام4

آخرین بار اخیراً یعنی چی دیده شده است

برای اجرای این ترفند به این موارد هم توجه داشته باشید:

بعد از این که از وضعیت آنلاین بودن و یا نبودن مخاطب مورد نظر اطمینان پیدا کردید ، با انتخاب گزینه Delete Chat، چت مخفی را کنسل نمایید.در صورتی که پیش از آنلاین شدن مخاطب مورد نظر، چت مخفی را ‌Delete Chat نمایید، شخص بعد از آنلاین شدن متوجه درخواست چت مخفی شما نمی شود.
در غیر این صورت مخاطب مورد نظر بعد از اینکه آنلاین شود متوجه درخواست چت مخفی توسط شما شده وتمامی عواقب استفاده از این شیوه بر عهده شما خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 17 =

دکمه بازگشت به بالا