;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

آرایش فرانسوی: اگر می خواهید زیبا و باکلاس باشید این کارها را انجام دهید

زنان هر کشوری رازهای مخصوص به خود را برای حفظ جوانی و زیبایی شان دارند. اما زنان فرانسوی در دنیا به زیبایی طبیعی شان مشهورند، به طوری که می توانند در ۴۰ سالگی ۲۰ ساله به نظر برسند.

و اودری توتو، بازیگر مشهور فرانسوی مثال خوبی برای آن است. درست است که هیچ ترفندی وجود ندارد که لزوماً برای همه کمک کننده باشد، اما زنان فرانسوی به طور حتم عادت های زیبایی مفیدی دارند که به آن ها کمک می کند در هر سنی جذابیت خود را حفظ کنند.

با این بخش از زیبایی در مجله گفتنی همراه باشید.

۱- صورت خود را کانتور نمی کنند

آرایش فرانسوی1

زنان فرانسوی کانتور کردن صورت را دوست ندارند چون ویژگی های طبیعی چهره را می پوشاند و به آن حالتی غیر طبیعی می دهد. آن ها دوست دارند به گونه هایشان کمی برنزه کننده بزنند تا صورت شان شاداب و درخشان شود.

۲- ابایی از نقص داشتن ندارند

آرایش فرانسوی2

اگر به زنان فرانسوی و استایل آن ها نگاه دقیق تری بیاندازید متوجه می شوید که تقریباً همه ی آن ها ترجیح می دهند اندکی نامرتب باشند. این نامرتبی می تواند در موهای آن ها، اکسسوری هایشان مثل دستمال گردن، یا دوخت لباس شان باشد. این امر به آن ها این امکان را می دهد تا ظاهری طبیعی و رها داشته باشند، به طوری که انگار کار بخصوصی برای زیبا شدن انجام نمی دهند.

۳- رژ لب قرمز را ترجیح می دهند

آرایش فرانسوی3- رژلب قرمز

با رژ لب قرمز همیشه می تواند به ظاهر خود طراوت بخشید. زنان فرانسوی اعتقاد زیادی به این موضوع دارند. هر استایلی که داشته باشید، اسپرت یا رسمی، با رژ لب قرمز می توانید فوراً ظاهرتان را ارتقا دهید.

۴- ناخن های خود را فرنچ نمی کنند

آرایش فرانسوی4

زنان فرانسوی هرگز مانیکور بی عیب و نقصی که انجام آن ساعت ها به طول انجامیده باشند، ندارند. چون این پیام را می دهد که زمان و هزینه ی زیادی را صرف چیزی جزئی کرده اند.

زنان فرانسوی آن را غیر ضروری می دانند چون معتقدند به اندازه ی کافی زیبا هستند و دوست ندارد وقت و پول خود را صرف چنین چیزی کنند. به همین دلیل محبوب ترین مدل ناخن در میان زنان فرانسوی، ناخن های کوتاه با لاک بی رنگ یا بدون لاک است. این مسأله در مورد ناخن های پای آن ها هم صدق می کند.

۵- شیوه ی به خصوصی برای آرایش موهایشان دارند

آرایش فرانسوی5- مدل موی فرانسوی

زنان فرانسوی ترجیح می دهند به موهای خود صدمه نزنند و هر روز از سشوار و اتو مو استفاده نمی کنند. آن ها اغلب از محصولات مراقبت از موی گران قیمتی استفاده می کنند. ماسک مو، روغن مو و برس موی درست شده از مواد طبیعی جزئی از روتین مراقبت از موی هر زن فرانسوی هستند.

این کاری است که زنان فرانسوی با موهای خود می کنند: موهایشان را می شویند و می گذارند خود به خود و بدون سشوار خشک شود و روز بعد، به آن مدل می دهند.

۶- کیف لوازم آرایش شان مملوء از وسایل مختلف نیست

زنان فرانسوی تنها از ۲ رژ لب استفاده می کنند: یک رنگ طبیعی و دیگر رنگ قرمز.

آنها از کرم پودر و پنکک سبک برای درخشان کردن پوست شان استفاده می کنند. اما هر یک ساعت آن ها را تجدید نمی کنند تا پوست شان حالتی غیر طبیعی پیدا نکند. پوست طبیعی کمی براق است و زنان فرانسوی آن را زیبا و طبیعی می دانند.

آرایش چشم برای آن ها به زدن ریمل خلاصه می شود. شب ها ممکن است چشم هایشان را آرایش دودی کنند. اما این کار را به شکل نامرتبی انجام می دهند تا ظاهری طبیعی داشته باشد.

بنابراین ۶ وسیله ی کیف لوازم آرایش زنان فرانسوی عبارت است از: یک کرم پودر خوب، یک پنکک براق کننده، یک ریمل، یک خط چشم، و دو رژ لب.

۷- پول زیادی صرف مدل موهایشان می کنند

زنان فرانسوی از یک چیز مطمئن هستند: آن ها می توانند لباس های ۱۰ پوندی به تن کنند ولی کسی متوجه ارزان قیمت بودن لباس هایشان نشود، اما یک مدل موی ارزان قیمت تمام ظاهرشان را خراب خواهد کرد. به همین دلیل است که آن ها حاضرند هزینه ی زیادی صرف رفتن به یک آرایشگاه خوب کنند و به مشتری ثابت آنجا بدل شوند.

به علاوه، موها اگر خوب کوتاه شده باشند، نیازی به اصلاح مدل آن ها نخواهد بود، بنابراین مجبور نمی شوید هر روز موهای خود را آرایش کنید و این کار را صرفاً برای موقعیت های بسیار خاص خواهید گذاشت.

۸- روتین زیبایی ساده ای دارند

آرایش فرانسوی6- دختری با کلاه فرانسوی

اگر یک چیز باشد که زنان فرانسوی به آن نیاز داشته باشد، محصولات بهداشتی گران قیمت مانند یک پاک کننده ی صورت، ضد آفتاب و مرطوب کننده ی خوب است. آن ها اغلب روغن های مختلف برای بدن و مو را هم به این فهرست اضافه می کنند.

زنان فرانسوی طبق اصل «هر چه کمتر بهتر» زندگی می کنند. آن ها از محصولات بهداشتی کمی استفاده می کنند اما محصولات مورد استفاده ی آن ها گران قیمت هستند.

به همین دلیل، زنان فرانسوی از لایه بردار استفاده نمی کنند. آن ها ماسک های صورت را ترجیح می دهند و از آن ها به وفور و در انواع بسیار مختلفی استفاده می کنند، چون ماسک خوب پوست را حفظ و احیا می کند.

۹- به ابروهای طبیعی اعتقاد دارند

هرگز یک زن فرانسوی با ابروهای خیلی ضخیم که به طرزی غیر طبیعی تیره شده باشد، نخواهید دید. آن ها به جای این کار از ابروهای خود به خوبی مراقبت می کنند و از سالم و پُر ماندن ابروهایشان اطمینان حاصل می کنند.

آن ها شاید مقداری ابروهایشان را آرایش کنند، اما در اغلب موارد اصلاً چنین کاری نمی کنند. آن ها صرفاً مقداری ژل ابرو برای فرم دادن به ابروهایشان به آن ها می زنند.

۱۰- رژیم نمی گیرند

هیچ زن فرانسوی عاقلی دست به رژیم گرفتن نمی زند. آن ها مطمئن اند که آثار کوتاه مدت کاهش دریافت کالری نه تنها ارزش تلاش کردن را ندارد، بلکه به دلیل کمبود ویتامینی که در پی خواهد داشت، به پوست صدمه هم خواهد زد.

برای آن ها راز اصلی داشتن یک اندام زیبا، کم خوری است. آن ها هر چه بخواهند می خورند، اما نه در مقدار زیاد. و هر زمان که احساس سیری کردند، دست از خوردن می کشند و خود را مجبور به تمام کردن غذایشان نمی بینند.

با این حال، زنان فرانسوی سعی می کنند از مصرف قند زیاد در رژیم غذایی خود پرهیز کنند، چرا که به پوست صدمه می زند. اما از خوردن مواد غذایی پرچرب ترسی ندارند.

۱۱- به قدرت دوش آب سرد اطمینان دارند

زنان فرانسوی به اهمیت گرفتن دوش آب سرد بعد از یک حمام داغ واقف اند. این کار باعث تحریک جریان خون می شود و به حفظ یکدستی پوست کمک می کند. درنتیجه، همیشه شاداب و باطراوت به نظر می رسند.

۱۲- خود را همانگونه که هستند، با همه ی نقص هایشان می پذیرند

زنان فرانسوی به ندرت به سراغ جراحی های زیبایی می روند. بعید است با بازیگر، مدل یا فشن بلاگر فرانسوی ای مواجه شوید که بینی عمل کرده، و یا گونه یا لب های بوتاکس شده داشته باشد.

زنان فرانسوی یاد می گیرند که خودشان را همانگونه که هستند، با همه ی نقص هایشان بپذیرند. این همان چیزی است آن ها را متفاوت می کند. به همین خاطر است که همیشه می توانند ویژگی های مثبت خود و منحصر به فرد بودن شان را برجسته کنند.

این مطالب را هم ببینید:

ماسک مو با وازلین در منزل که برای تقویت مو عالی است!

ترفند آرایشی برای ابروی کم پشت که شما را جوانتر نشان می دهد!

لاغر کردن صورت با چند راه و روش ساده و بدون جراحی

بهترین محلول شستشوی صورت در خانه: مواد شفاف کننده با صابون کاستیل

بهترین کرم آبرسان پوست را بدون هزینه در منزل بسازید!

(ویدیو) حجم دادن به موی نازک با موس مو که ساده و موثر است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار − 3 =

دکمه بازگشت به بالا