;
سرگرمی

در این تست شناسایی شناخت شوهر،شما فرصت دارید فقط در مدت 5 ثانیه جواب را بدین؟

تست شناسایی شناخت شوهر: سوالات تصویری و دیگر بازی های فکری منتشر شده در شبکه های اجتماعی، یک فعالیت سرگرم کننده هستند.تست شناسایی شناخت شوهر نه تنها سرگرم کننده است، بلکه به بهبود دقت و توانایی تفکر خلاق شما نیز کمک می کند.انجام این نوع تست هوش دشوار نیست. اما گاهی اوقات این یک تله است که می تواند ذهن و هوش را به چالش بکشد.

بسیاری از سوالات هوش تصویری یک زمینه عالی برای ورزش مغز به حساب می آیند. با ورزش مغز فعالیت های آن افزایش یافته و مهارتهای شناختی توسعه پیدا می کند. شما برای انجام سوالات هوش نیازمند آن هستید که دقت و تمرکز کنید. تبعاً دقت و تمرکز می تواند در بلند مدت سبب رشد آن شود. شما در آزمون شناسایی شناخت شوهر باید بتوانید در کمتر از 5 ثانیه سوال هوش تصویری را حل کنید.

ببینید: بازی جالب با چوب کبریت؛ با حرکت دادن یک چوب کبریت معادله را درست و تیزهوشی خودتان را ثابت کنید.

تست شناسایی شناخت شوهر

امروز هم با یک تست تصویری جالب همراه شما هستیم. تلاش کنید از تمام مهارت های شناختی خود استفاده کنید. در صورتی که بتوانید خوب دقت و تمرکز کنید قطعا می توانید در زمان مشخص شده این آزمون را حل کنید.

در تصویر تست شناسایی شناخت شوهر، دو مرد و یک زن حضور دارند. یکی از مردان همسر این زن می باشد. برای فهمیدن اینکه کدامیک از مردان همسر این زن است شما باید به دنبال یک نشانه کوچک باشید. این نشانه کوچک می تواند اثبات کند که کدامیک از مردان همسر این مرد است.

پس با دقت به تصویر نگاه کنید. به دنبال نشانه یا نشانه هایی باشد که بتواند به شما در حل تست شناسایی شناخت شوهر کمک کند. اگر آماده هستید با دقت به تصویر زیر نگاه کنید.

همچنین ببینید: با حرکت سه چوب کبریت برای ساختن سه مربع در 15 ثانیه می توانید هوش خود را بسنجید؟چنین چیزی اصلا مکان دارد؟

تست شناسایی شناخت شوهر-1

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ تست شناسایی شناخت شوهر

برای جواب دادن عجله نکنید سوالات تست هوش مانند این گاهی در عین سادگی مشکل هستند و قبل از پاسخ دادن به دقت نیاز دارند. بسیاری از مردم اشتباه پاسخ می دهند و بدون انجام هیچ تحلیلی فقط حدس می زنند. اگر نتوانستید پاسخ را پیدا کنید می توانید بیشتر بررسی کنید.

.

.

.

پیدا کردن اینکه چه کسی شوهر زن است، در ابتدا ممکن است دشوار به نظر برسد. زیرا هیچ سرنخی وجود ندارد که نشان دهد شوهر زن کیست.

از تصویر بالا مشخص است که دو مرد در هر طرف زن، به او تمرکز کرده اند. به نظر می رسد که مرد با پیراهن بلند تصمیم دارد زن را در آغوش بگیرد. در همین حال، مردی با خالکوبی گربه نیز احتمالا در حال تحسین زیبایی زن است.

پس کدام یک از آن دو مرد شوهر آن زن است؟ آیا جواب مرد پیراهن بلند است؟

پاسخ صحیح مرد با خالکوبی گربه است. چطور ممکنه؟ برای یافتن این پاسخ، بیایید نگاه دقیق تری به تصویر سوال آزمون شناسایی شناخت شوهر بالا بیاندازیم.

تست شناسایی شناخت شوهر-2

اگر از نزدیک به لباس های زن نگاه کنید، تلفن همراهی وجود دارد که از عکس شخصی استفاده می کند.اگر دقت کنید، می بینید که عکس روی تلفن همراه که توسط زن حمل می شود، عکس مردی است که دقیقاً مشابه مرد خالکوبی دار است.

بنابراین می توان نتیجه گرفت که شوهر زن در تست  شناسایی شناخت شوهر، مرد با خالکوبی گربه است.

وقتی بتوانید معما را حل کنید حس لذت ناگهانی و شدیدی به شما دست می دهد

آن لحظه ای که بالاخره معما را حل می کنید را خاطرتان هست؟ این حس را به لطف جاری شدن سیلی از دوپامین در هسته اکومبنس تجربه می کنید، بخشی از مغز که مسئولیت پاداش و تقویت را برعهده دارد.

تحقیقات نشان می دهد تست های هوش تصویری، به مرور توان مغزی را افزایش می دهند

دمانس( زوال عقل ) وجود یک اختلال کلی در سطح توانائی ذهنی افراد است که شامل : اختلال در حافظه ، صحبت کردن و فکر کردن است و این خود باعث اختلال در فعالیت های روزانه و اجتماعی افراد می شود . شایعترین فرم زوال عقل آلزایمر است .
معمولاً سن شروع بیماری بالای ۶۵ سال است هر چند که در ۴۰ یا ۵۰ سالگی نیز دیده می شود . علت دقیق بیماری روشن نیست . این بیماری را یک دکتر آلمانی بنام آلزایمر که در سال ۱۹۰۶ به رشته ها و فیبرهای عصبی غیرطبیعی در مغز یک انسان مرده پی برد نام گذاری کرد.

تشخیص قطعی این اختلال بابیوپی مغزی است و در حال حاضر اسکن توموگرافی پوزیترون می تواند فعالیت سلولهای مغزی را در هر قسمت از مغز نشان دهد در بیماری آلزایمز فعالیت مغز در ناحیه خلفی کاهش می یابد ناحیه ای که برای صحبت کردن و حافظه بسیار مهم است .
بر اساس تازه ترین پژوهش‌ها، حل كردن جدول و معماهای مشابه می‌تواند توان مغز را تقویت كرده و قدرت تمركز را افزایش دهد.
جنیفر موزولیك محقق مركز پزشكی باپتسیست در دانشگاه ویك فارست در كارولینای شمالی با مطالعه بر روی ۲۳ داوطلب ۶۵ تا ۷۵ سال اظهار داشت: این روش هم چنین به افرادی كه در معرض افزایش خطر ابتلا به اختلالات حافظه‌ای هستند در سالهای آتی زندگی كمك خواهد كرد.

یافته‌های اولیه در این پژوهش نشان داد: ۸ جلسه تمرین توجه (هفته‌ای یك ساعت) توانایی این افراد را در متوقف كردن حواس پرتی و تقویت حافظه بهبود داد. در این جلسات هم تمرین‌های فردی و هم برنامه گروهی تمرینات مغزی صورت گرفت.

در این پژوهش از یك دستگاه MRI عملی برای بررسی جریان خون و نحوه فعالیت مغز شركت كنندگان در حالی كه مشغول تكمیل برنامه‌های طراحی شده بودند، استفاده شد. نتایج این پژوهش تایید می‌كند كه حل معماها و جداول می‌تواند به ما كمك كند كه ذهن‌های خود را جوان نگه داریم.

مطالب پیشنهادی ما:

آزمون هوش ریاضی جمع دایره؛ با توجه به سایر دایره ها به جای علامت سوال چه عددی باید قرار بگیرد؟

فقط کسانی که چشمانی به تیزبینی شاهین دارند می تونن تست شناسایی گربه در بین راکون ها را در مدت 10ثانیه انجام بدن!

فقط چشمان دقیق و ریز بین می تونه در مدت 8 ثانیه 3 تفاوت تصویری دو دوست صمیمی را پیدا کنه؟

راز خال قرمز پیشانی در زنان هندی چیست؟ آیا آنها خدا هستند؟

آزمون هوش شناخت فرزند خوانده؛ اگه گفتی کدوم یکی از خونواده ها فرزند خونده دارن؟

تست هوش جالب با کبریت؛ با حرکت دادن تنها یک چوب کبریت در 8 ثانیه معادله را درست کنید و نشان دهید چقدر باهوشید.

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

  1. حلقه ایی که دست مرده سمت چپه میشه فهمید که اون شوهرشه چون شاید اون عکسه ، عکس مجرم باشه چون لباس زن به لباس پلیسا میخوره من میگم چپیه شوهرشه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 16 =

دکمه بازگشت به بالا