;
فرهنگ و هنرهنرمندان

نگرانی طرفداران آریانا گرانده از وضعیت ظاهری جدیدش!

آریانا گرانده در مورد اظهار نظر کاربران در مورد چهره اش در تیک تاک صحبت کرده است.

آریانا گرانده با چهره جدیدش نگرانی هوادارانش را زیاد کرد او در یک ویدیو گفت : ما باید ملایم تر و آرام تر در مورد ظاهر افراد نظر بدهیم، اگر هرچیزی به نظر شما خوب نیست، زیبا هست یا نیست، سالم هست یا نیست، بزرگ است یا کوچک، خفن است یا غیر خفن، باید یاد بگیریم در مورد هرچیزی صحبت نکنیم. با فرهنگ و هنر همراه باشید.

همچنین جالب است: میکِله مورونه بازیگر جذاب فیلم 365 روز با موآرا سوریو ازدواج کرد!

آریانا گرانده و صحبت در مورد ظاهرش:

راهکارهای زبادی وجود دارد که چیزهایی را که دوست ندارید ببینید نادیده بگیرید ، ما باید به هم کمک کنیم تا امنیت همدیگر را حفظ کنیم
من داروهای زیادی از ضد افسردگی استفاده کردم، من بد غذا می خوردم و در بدترین نقطه عمرم بودم اما شما فکر می کردید حال من خیلی خوب است چون آنطور دیده می شدم.
شما هرگز نمی دانید آدم ها ممکن است چه چیزهایی را تجربه کنند ، وقتی نظرات خود را می دهید نمی دانید آن پشت چه خبر است پس با همدیگر مهربان باشیم.
یادتان باشد در هر مرحله ای باشید زیبا هستید، ضمنا من در حال حاضر نه مژه می زنم، نه خط چشم. این چهره من است و این جشمان من است

شاید جالب باشد: جورجینا رودریگز خوشحالم که کریستیانو رونالدو مرا انتخاب کرد!

برای شما عشق می فرستم، شما زیبا هستید مهم نیست چه چیزهایی را تحمل می کنید، مهم نیست چه وزنی دارید، مهم نیست این روزها چگونه خود را آرایش می کنید، مهم نیست چه عمل های زیبای انجام داده اید و نه هیچ چیز دیگر، شما فقط زیبا هستید، روز زیبایی داشته باشید.

حقایق جالب از زندگی آریانا گرانده

۱. نام کامل آریانا

شاید بدانید که نام کامل او آریانا گرانده بوترا است اما آیا می‌دانستید که نام او را از پرنسس اوریانای فیلم “فلیکس گربه” الهام گرفته‌اند و نام این هنرمند ارتباطی با نام آریانا فارسی و ایرانی ندارد !

بخوانید: کامیلا کابیو و شان مندز ثابت کردند عشق اول هیچ وقت فراموش نمی شه!

۲. برادر آریانا

برادر بزرگ‌تر او فرانکی جیمز گرانده، یک بازیگر و تولیدکننده است که در فصل ۲۰۱۴ برنامه تلویزیونی Big Brother شرکت داشت.

۳. عاشق حیوانات

این ستاره بااستعداد قلب رئوفی دارد و به همین دلیل صاحب شش سگ است که در گوشه و کنار خانه دیده می‌شوند. او به سگ‌هایش – کوکو، افلیک، فاکر، سنامون، سایرس بلک و تلوز، بسیار اهمیت می‌دهد و با آن‌ها وقت می‌گذراند.

۴. حساسیت به موز و گربه

اولین شخصیت موفق او در عرصه بازیگری نقشی بود که در آن عاشق حیوانات بود. اما او در حقیقت به گربه حساسیت دارد. او همچنین به موز هم حساس است. حتی نمی‌تواند به خوردن آن فکر کند.

همچنین ببینید: غصه خوردن بلا حدید: مامانم اجازه نمی داد مارک بپوشم!

۵. یک گیاهخوار کامل

او معتقد است که انسان آنچه هست که می‌خورد. او از کودکی به غذاهای غیر گیاهی چندان علاقه نداشت اما از سال ۲۰۱۳ صد در صد گیاهخوار شد و کاملاً از غذاهای حیوانی کناره گرفت. او این تصمیم خود را در توییتر به اشتراک گذاشت و حتی انجمن‌های حامی حیوانات از او به دلیل عدم‌حمایت از ظلم علیه حیوانات شکایت کردند.

۶. عاشق فیلم‌های ترسناک

این ستاره بااستعداد عاشق فیلم‌های ترسناک است و دوست دارد در اوقات بیکاری به دیدن فیلم‌هایی نظیر حلقه، فعالیت فرا طبیعی و آرواره‌ها بنشیند.

اینم جالبه: آیشواریا رای و دخترش در مت گالای هندی: دخترش به خودش رفته یا آبیشک؟

۷. تصور مادرش

او در کودکی اغلب شب‌ها نمی‌خوابید و صورتش را مانند اسکلت نقاشی می‌کرد یا ماسک ترسناک می‌پوشید از در خیابان‌ها می‌چرخید. به همین دلیل مادرش می‌ترسید که او یک قاتل شود.

۸. خوانندگی در سن ۱۰ سالگی

او زمانی که ۱۰ سال داشت به خوانندگی روی آورد. او یک گروه موسیقی به نام ‘Kids Who Care’ تشکیل داد که در رویدادهای خیریه آواز می‌خواندند.

۹. عاشق بازی کامپیوتری

اگرچه دخترها معمولاً به بازی‌های کامپیوتری علاقه ندارند اما آریانا عاشق بازی‌های کامپیوتری است.

۱۰. برنده جایزه

او از زمان آغاز فعالیتش جوایز متعددی دریافت نموده است. در سال ۲۰۰۸ درحالی‌که دانش‌آموز بود جایزه بازیگر جوان تئاتر ملی را دریافت کرد. جوایز دیگر او عبارت‌اند از جایزه موسیقی آمریکایی، جایزه BET، جایزه موسیقی بیلبورد و جوایز گرمی.

شاید برایتان جالب باشد:

آیشواریا رای و دخترش در مت گالای هندی: دخترش به خودش رفته یا آبیشک؟

نورسما در سریال ترکی شربت زغال اخته+ عکس همسرش

سریال هری پاتر در غیاب بازیگران قدیم به اندازه کافی جذاب خواهد شد؟

سارا پولسون: پدرو پاسکال یک مهاجر فقیر بود و من پول غذای او را می دادم!

خبر نامزدی بازیگر هالیوود در 19 سالگی واکنش برانگیز شد!

بلا حدید: عفونت دندانم باعث تشدید بیماری ام شده! دردسر بزرگ بخاطر یک دندان!

جدایی تیلور سوئیفت و جو آلوین: تیلور باعث جدایی بوده است!

عصبانیت پریتی زینتا از دست گدای نیازمند: دخترم را آزار ندهید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + شش =

دکمه بازگشت به بالا