;
سرگرمی

اگه خودتو باهوش میدونی عروسی که تو زندان بوده را در 7 ثانیه شناسایی کن

آزمون تصویری شناسایی عروس زندانی: شما در آزمون تصویری شناسایی عروس زندانی با تصویری از یک مراسم عروسی روبرو هستید. تعدادی عروس در این مراسم حضور دارند. هر کدام در حال ژست گرفتن برای عکاسی هستند. سوالی که در آزمون تصویری شناسایی عروس زندانی مطرح می شود این است که چه کسی در میان این جمع عروس ها سابقه زندانی بودن را دارد؟ دلیل شما برای انتخاب شخص مورد نظرتان چیست؟

با آمادگی کامل تصویر زیر را نگاه کنید. تحلیل و منطق و همچنین نگاه تیزبین شما می تواند به حل این ازمون کمک کند. پس چشمان خود را ببندید. نفس عمیقی بکشید و سپس چشمان خود را باز کرده و به دقت زوایای تصویر را نگاه کنید.یادتان نرود برای پاسخ به این معمای تصویری درای محدودیت زمانی 7 ثانیه ای می باشد.

حتمن ببینید: کدوم چهره حالت یه دروغگو رو نشون میده؟ آیا زبان بدن می فهمی؟

تصویر آزمون تصویری شناسایی عروس زندانی

آزمون تصویری شناسایی عروس زندانی 1

.

.

.

معمای تصویری امروز از آن دسته معماها و سوالات هوش تصویری است که شما برای ارائه پاسخ به آن، باید از تمام مهارت ها و توانائیهای شناختی خود استفاده کنید. برخی از معماها وسوالات هوش به نحوی طراحی می شوند که برای پاسخگویی شما نیازمند قوه تخیل و تحلیل قدرتمند هستید.به این ترتیب این قبیل سوالات و بازی های فکری علاوه بر اینکه می توانند مهارت های شناختی شما را محک بزنند، آزمونی دقیق و جذاب برای بررسی میزان قدرت تحلیل شماست.

.

.

.

پاسخ آزمون تصویری شناسایی عروس زندانی

عروسی که سابقه زندانی شدن را دارد عروس سمت چپی می باشد در روی بازوی وی اثری از یک خالکوبی دیده می شود که نام زندانی که وی در آن بوده است حک شده است،با بزرگتر کردن تصویر میتوانید نام زندان را در بازوی وی ببینید.

آزمون تصویری شناسایی عروس زندانی 2

آیا آزمون تصویری شناسایی عروس زندانی را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =

دکمه بازگشت به بالا