;
سرگرمی

آزمون شناسایی زن خرشانس: نابغه ها بشتابید و بگین کدوم زن خرشانسه و زنده می مونه؟

آزمون شناسایی زن خرشانس: در تصویر آزمون شناسایی زن خر شانس، شما دو گردشگر را مشاهده می کنید که هر کدام در حال فرار از خطری هستند. اما یکی از این دو شانس بیشتری برای زنده ماندن دارد، او را شناسایی کنید. شما فقط 5 ثانیه فرصت دارید!

این آزمون همانند دیگر آزمون ها با محدودیت زمانی روبرو است و شما باید بتوانید در کمتر از 5 ثانیه این معما یا آزمون را رمزگشایی و حل کنید. ما اطمینان داریم که آزمون شناسایی زن خوش شانس می تواند به خوبی ذهن شما را مشغول کند و به این وسیله مغزتان ورزش مناسبی خواهد داشت. ورزش هر روزه مغز در سلامت این اندام حیاتی بدن و نیز افزایش توانائیها و مهارت های شناختی شما نقش موثری دارد. با مجله گفتنی و آزمون شناسایی زن خرشانس همراه باشید.

از دست نده: شخصیت شناسی خال های بدن را بفهمید، این که در کدام قسمت بدن خال دارید حقایق جالبی را لو می دهد

تصویر آزمون شناسایی زن خرشانس

طراح این آزمون معتقد است که تنها 17 درصد از اشتراک کنندگان در آزمون شناسایی زن خرشانس توانسته اند در زمان مشخص شده آن را حل کنند. آیا فکر می کنید این آزمون نیز همانند دیگر آزمون ها برای شما آسان و ساده است؟

شاید برایتان جالب باشد: آزمون شناخت زوج لاکچری: اگر خودتان را زبل و باکله می دانید کدام زوج ثروتمند هستند؟!

در تصویر آزمون شناسایی زن خرشانس، شما می توانید یک صحنه جالب را مرور کنید که در آن دو ماجراجو وجود دارند که به نظر می رسد با یک مشکل جدی مواجه شده اند، هر دوی آنها با خطری مواجه هستند. یکی با دسته ای پشه های تسه تسه مواجه است و دیگری با یک ببر. به محیط اطراف آنها بسیار توجه کنید و سعی کنید در کمتر از 5 ثانیه بفهمید که کدام یکی شانس بیشتری برای زنده ماندن دارد. به عبارت دیگر کدامیک در معرض خطر کمتری است.

 حتما ببین: مردان و زنان کدام ماههای سال زیبا هستند؟

آزمون شناسایی زن خرشانس

معماهای تصویری امروز در شبکه های اجتماعی با اقبال فراوانی روبرو هستند. چرا که  سطح پیچیدگی آنها حتی چابک ترین ذهن ها را در معرض آزمایش قرار می دهد. با کمک آزمون شناسایی زن خوش شانس میزان استعدادها و توانائیهای خود را محک بزنید و نشان دهید که در حل معماهای تصویری یک نابغه حرفه ای هستید.

حتما بخوانید: داستانی بر اساس واقعیت: پسر دانشجویی که در عشق رکب خورد!

این چالش ساده به نظر می رسد، اما کمی پیچیده است، زیرا زمان کمی برای تشخیص اینکه کدام یک از این دو نفر زنده خواهد ماند، دارید!

.

حتما ببینید: تست هوش ژاکت دزد مخفی کدوم بچه ست؟ کارآگاه های حرفه ای زود می گیرن!

.

.

خیلی جالبه: آزمون شناسایی داماد: کدوم مرد با این زن ازدواج خواهد کرد؟

.

.

.

حتما ببین: تست بینایی قلب مخفی که می تپد را اگر زیر 5 ثانیه بیابی هوش تصویری ات عالیست!!

سعی کنید تقلب نکنید و اگر پاسخ صحیح را نیافته اید برگردید و مورد را بررسی کنید و سپس به پایین رفته و پاسخ را ببینید!

.

.

حتما ببین: رنگ موهایی که شما را 10 سال جوان تر نشان می دهند!

.

.

.

خیلی جالبه: تست بینایی کفش: به نوید کمک کن تو این اتاق شلخته لنگه کفش خودش رو پیدا کنه

.

.

پاسخ آزمون شناسایی زن خرشانس

پاسخ آزمون شناسایی زن خرشانس: زن سمت راست بیشتر در معرض خطر است. دسته زیادی از پشه های تسه تسه او را دنبال و قطعا او را نیش خواهند زد. نیش این پشه ها سبب بیماری خواب در این زن خواهد شد و چون حجم ورودی سم این پشه به بدن این زن زیاد است، به احتمال زیاد خواهد مرد. اما زن دیگر در دست آتش دارد و معمولا حیوانات از آتش می ترسند. اوئ می تواند با آتش زدن هیزم های بیشتر ببر را فرار دهد.

از دست نده: معمای تصویری اسب در خانه: اگر ظرف 3 ثانیه پیداش کنی سلطان تیزچشمایی!

پاسخ آزمون شناسایی زن خرشانس

پاسخ آزمون شناسایی زن خرشانس را پیدا کردید؟ نظرات تان را برایمان کامنت کنید!

امیدواریم از پاسخ آزمون شناسایی زن خوش شانس رضایت داشته باشید و توانسته باشید خودتان را به چالش بکشید و ذهن تان را به تحرک وا داشته باشید.

شاید جالب باشد: تست شخصیت شناسی کارت: یه کارت انتخاب کن و یه پیشگویی خفن درباره خودت بخون! ببین چی در انتظارته؟

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد:

بازی های فکری و جلوگیری از کند شدن مغز

کاهش بخشی از فعالیت شناختی مغز در پیری غیرقابل اجتناب است، حتی برای کسانی که دچار آلزایمر نمشوند و زوال عقل را تجربه نمی کنند. با گذشت سالها ، بیشتر احتمال دارد که کلیدهای خود را جا بگذارید یا نام آشنایی را فراموش کنید. همینطور فعالیت های چند وظیفه ای به طور فزاینده ای دشوار می شود.

خیلی جالبه: تست بینایی گل لاله: چند گل در تصویر می بینید؟

هرچه پیرتر می شویم ، از بین رفتن حافظه اغلب شکایتی اساسی است. شری ویلیس ، دکترای روانشناسی رشد و نمو در دانشگاه واشنگتن می گوید: اما این اولین فعالیت برای کاهش نیست.

نقش تست های هوش

این تست‌های IQ به این منظور است که ذهن ما را به کار بیاندازد و هوش ما را بفهمد. علاوه بر این، آنها تفکر تحلیلی و عقلانی را توسعه می دهند و به ما کمک می کنند تا در هنگام جستجوی پاسخ برای داده های “مشکل” خود را کشف کنیم. در حین حل این تست ها، ذهن ما در تصمیم گیری درست حتی در زندگی روزمره بسیار آموزش می بیند.

بازی‌های ذهنی از جمله تست هوش فلسفی تمرین‌های مغزی عالی هستند، علاوه بر آموزش سرعت پردازش اطلاعات توسط مغز، بازی‌ها می‌توانند به بهبود حافظه نیز کمک کنند.

مطالب جالبی که حتما خوشتان می آید:

حتما ببین: خطای تصویری مادربزرگ: چه نکته غیر عادی در این عکس هست؟!

حتما ببینید: آزمون شناسایی زنده ماندن: کی عقلش میکشه و زنده می مونه؟!

کدوم زن بچه واقعی خودش رو بغل گرفته؟ پاسخ شما را غافلگیر می کند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه − یک =

دکمه بازگشت به بالا