;
سینمافرهنگ و هنر

خفن ترین مجسمه انیمه اتک آن تایتان معرفی شد+ تصاویر

مجسمه انیمه اتک آن تایتان: ZaoHua Studio که سابقه درخشانی در زمینه تولید انواع مجسمه با محوریت انیمه‌های مشهور دارد، در تازه‌ترین محصول خود اقدام به ساخت یک مجسمه بی‌نظیر از انیمه اتک آن تایتان زده است.

با این که روند پخش انیمه Attack on Titan به پایان رسیده، اما میراث ارن و دسته دیدبانی همچنان تا سال‌ها ادامه پیدا خواهد کرد. فصل آخر این اثر که هیچ شباهتی به فصل‌های قبل ندارد، را می‌توان به جرات متفاوت‌ترین تجربه در تاریخ انیمه معرفی کرد. به منظور تجلیل از حماسه هاجیمه ایسایاما، ZaoHua Studio یک طرح فوق العاده از مجسمه انیمه اتک آن تایتان ساخته است.

مجسمه انیمه اتک آن تایتان

به گزارش گفتنی به نقل از بازار در این مجسمه می‌توانید ارن یگر را در حالی ببینید که پس از به دست آوردن قدرت تایتان بنیان‌گذار روی تخت پادشاهی کریستالی‌اش نشسته و ۹ تایتان در اطراف او حضور دارند. ارن و تایتان‌ها به همراه سایر المان‌های موجود در مجسمه مذکور دارای جزئیات بالایی بوده و به زیبایی هر چه تمام‌تر انیمه را باز‌سازی کرده‌اند. تصویر مجسمه شگفت‌انگیز انیمه اتک آن تایتان را در زیر مشاهده می‌کنید:

مجسمه انیمه اتک آن تایتان 1

یکی از بزرگ‌ترین نقاط قوت انیمه اتک آن تایتان به عنوان یک اثر داستان محور، توانایی آن در غافلگیر کردن بینندگان با استفاده از افشا‌گری‌های عظیم است. از همان ابتدا که مخاطبان در کنار ارن، میکاسا و آرمین شاهد تخریب دیوارها بودند تا زمانی که در فصل چهارم به تمام سوال‌ها پاسخ داده شد، هاجیمه ایسایاما همواره یک راز بزرگ را بر‌ملا می‌کند. زمانی که مانگا Attack on Titan به پایان رسید، بسیاری نسبت به نحوه اتمام آن اعلام نارضایتی کردند. این واکنش‌ها به عذرخواهی ایسایاما و تلاش استودیو ماپا برای اضافه کردن سکانس‌ها و دیالوگ‌های جدید ختم شد.

مجسمه انیمه اتک آن تایتان 2

با این وجود که نباید انتظار پخش قسمت جدیدی از انیمه اتک آن تایتان داشته باشیم، اما هاجیمه ایسایاما اعلام کرده که داستان کوتاه تازه‌ای برای مانگا مشهور خود منتشر خواهد کرد. در حال حاضر جزئیات زیادی از این داستان فاش نشده است. با این حال پیش‌بینی می‌شود که این داستان به یکی از شخصیت‌های میکاسا، لیوای یا آرمین اختصاص پیدا کرده و علاقه‌مندان را بیش از پیش با این کاراکتر‌ها آشنا می‌کند.

آیا شما از مجسمه انیمه اتک آن تایتان که جدیدا ساخته شده است خوشتان آمد و دوست دارید مجسمه انیمه اتک آن تایتان را تهیه کنید؟

منبع: مجله کافه بازار

این مطالب هم جالبه:

اخاذی رضا عطاران از زنان در دفتر یادداشت و شباهت او به مونیکا بلوچی!

عکس های خفن و جذاب از بازیگران فیلم جوجه تیغی+ سکانس های جذاب

راز کثیف جوانی هالیوودی ها: استفاده از خون کودکان!

ویدیوی تقلید صدای داریوش مهرجویی توسط استاد انتظامی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا