;
فرهنگ و هنرهنرمندان

همسر یوسف تیموری کیه؟ + مرگ همسر تایلندی و ازدواج با زن ایرانی!

همسر یوسف تیموری: یوسف تیموری بازیگر سینما که این روزها بوسه او بر دستان جمشید هاشم پور در بیمارستان سوژه رسانه ها شده است، در استوری های خود تصویر دونفره با یک خانم را منتشر کرده است.

به گفته کاربران و برخی رسانه ها همسر دوم یوسف تیموری است اما آقای بازیگر تا کنون واکنشی به این اخبار نشان نداده و خبر ازدواج دومش را تایید یا تکذیب نکرده است. در ادامه بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان عکس دونفره یوسف تیموری را مشاهده می کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

همسر یوسف تیموری

این روزها که زمزمه ازدواج دوم یوسف تیموری در فضای مجازی شنیده می شود، بازیگر سریال زیر آسمان شهر عکسی از خود و یک خانم را منتشر کرد و گمانه زنی ها درباره ازدواجش را قوت بخشید اما او مستقیما اشاره ای به ازدواجش نکرده و تاکنون عکسی با عنوان همسرش در صفحه خود منتشر نکرده است.

همسر یوسف تیموری2 همسر یوسف تیموری1

ازدواج یوسف تیموری و همسر سابقش راپان

یوسف تیموری چند سال پیش در تایلند با خانمی به نام راپان آشنا شد و این آشنایی منجر به ازدواج گشت. این بازیگر در ابتدا اعلام نمود که آرمین پسر واقعی اوست، اما بعد از جدایی در 14 تیر 1399، آرمین را پسر همسر سابقش معرفی کرد و در برنامه ای عنوان نمود که پسر تایلندی همسرش از او نیست و او در واقع پسر خوانده اش است و همسرش برای همیشه به زادگاهش برگشته و فرزندش را بزرگ می کند.

همسر یوسف تیموری3

متاسفانه خانم راپان همسر سابق یوسف تیموری اوایل هفته اسفند ماه 1400 بر اثر بیماری سرطان در کشور تایلند درگذشت. این خبر یک ماه بعد توسط یوسف تیموری و بعد از روزهای عید نوروز 1401، رسانه ای شد و اعلام کرده مسئولیت فرزند خوانده اش «آرمین» را برعهده خواهد گرفت.

مختصر بیوگرافی یوسف تیموری

یوسف تیموری بازیگر سینما و تلویزیون متولد 6 دی 1358 در تهران؛ پدرش «فریدون تیموری» از گویندگان رادیو و تلویزیون ملی قبل انقلاب و مادرش خانه دار بوده و دو خواهر و یک برادر دارد و فرزند دوم خانواده است.

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 10 =

دکمه بازگشت به بالا