;
سرگرمی

تست بینایی: روباه چشم آبی را در عرض 5 ثانیه پیدا کنید

تست بینایی روباه چشم آبی: در تصویر توهم نوری، روباه چشم آبی را در زمان رکوردکمتر از10 ثانیه مشاهده کنید. اکثر مردم ادعا کرده اند که حیوان پنهان شده را در 15 ثانیه پیدا کرده اند، بنابراین در اینجا یک چالش 10 ثانیه ای مدنظر است. آن را کامل کنید تا رکورددار شوید.
این یکی از سخت ترین توهمات نوری است که در مدت زمان طولانی با آن مواجه شده ایم. این معما باعث شده است که بسیاری از کارشناسان بازی فکری سر خود را برای یافتن حیوان پنهان شده در آن بخارانند. این اساساً یک روباه چشم آبی است که باید در این تصویر توهم نوری به دنبال آن بگردید.  تصویر را بررسی کنید و با دقت به دنبال روباه با چشمان آبی باشید. با بخش سرگرمی وبسایت گفتنی همراه شوید.

اگر بخواهید فقط 10 ثانیه وقت بگذارید تا روباه چشمان آبی را در بین همه روباه های چشم قهوه ای پیدا کنید. رکورد زمان برای پیدا کردن روباه پنهان 13 ثانیه است. به ما اعتماد کنید، دست یافتنی است.

تست بینایی: تست بینایی: پاندا را در دنیای جنگ ستارگان بیابید!
این تست توسط Book An Eye Test مستقر در بریتانیا ساخته شده است. طبق گفته آن ها، آزمایش برای یافتن روباه پنهان به بیش از 1 دقیقه زمان نیاز دارد. اما بسیاری از کاربران ادعا کرده اند که روباه پنهان را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کرده اند.

 ما به شما 3 ثانیه دیگر فرصت می دهیم. روباه پنهان را در 13 ثانیه پیدا کنید.

روباه را دیدی؟ تعداد زیادی وجود دارد که نمی توان روباه چشم آبی را در بین روباه های چشم قهوه ای پیدا کرد.

معمای توهم نوری آزاردهنده مغز، بسیاری از ناظران چشم عقاب را در تلاش برای شکستن رکورد زمان قرار داده است. طبق گفته بسیاری از کاربران اینترنتی که سعی کرده اند این معما را حل کنند، این یکی از سخت ترین تست های توهم نوری است که با آن مواجه شده اند.

تست بینایی روباه چشم آبی

اجازه دهید به شما یک اشاره کنیم. روباهی که به دنبالش هستید جمجمه بزرگتر از حالت عادی دارد. در سمت چپ پازل قرار دارد. دوباره به تصویر نگاه کنید.

حالا روباه پنهان را پیدا کردی؟ نه هنوز؟

 پاسخ تست بینایی روباه چشم آبی پایین صفحه 

.

.

.

.

.

اما شما باید کمی بالاتر را نگاه کنید. روباهی چشم آبی با دوست پشمالوی دیگری روی درختی که به نظر می رسد کنده یا پایه درخت است نشسته است. به تصویر زیر دقت کنید.

تست بینایی روباه چشم آبی- جواب تست

این توهم نوری دشوار است زیرا چشم ها کوچک هستند و در حالی که روباه های زیادی را می بینند، کاربران تمایل دارند همه جا چشمان آبی ببینند. همچنین، آزمایش خوبی برای بینایی شماست. اگر موفق به کشف روباه چشم آبی در عرض 13 ثانیه می‌شوید، ممکن است رکورددار جدید این بازی باشید. همچنین، شما دید 6/6 دارید. ممکن است به این توهمات نوری نیز علاقه مند باشید.

تست های بینایی بیشتر:

حیوان مخفی در بین درختان را پیدا کنید!

تست بینایی: با دیدن این تصویر می فهمید آینده خوبی در انتظارتان هست یا نه

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − هفت =

دکمه بازگشت به بالا