;
سرگرمی

تست تصویری حدس فیلم: می تونی بگی اسم فیلم چیه؟!

تست تصویری حدس فیلم: یکی از فعالیت هایی که همه از آن لذت می برند تست های بصری و انواع مختلفی از معماها است.

این چالش‌ها چه از طریق صفحه‌نمایش تلفن همراه و چه از طریق مجلات و کتاب‌ها، نسل‌هاست که توجه ما را به خود جلب کرده‌اند، زیرا ما را به چالش می‌کشند تا در هنر مشاهده بهترین باشیم. از آنجایی که انسان ها دوست دارند پتانسیل خود را ثابت کنند، در نهایت درگیر این نوع فعالیت می شوند که تأثیر مثبتی بر ذهن آنها می گذارد.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید خود را بیازمایید و ثابت کنید که توانایی تکامل دارید، احتمالاً از خوانندگان مشتاق تست‌هایی هستید که در این دسته بندی سرگرمی مجله گفتنی به اشتراک می‌گذاریم و بنابراین همیشه به دنبال چالش‌های جدید برای تقویت مهارت‌های مشاهده‌ای خود می توانید باشید.

اینم ببین: آزمون هوش قاتل حرفه ای را پیدا کنید! کدامیک دارد دروغ می گوید؟!

برخی از این چالش‌ها باعث می‌شوند حواس‌مان را زیر سوال ببریم، مانند حواس ادراک، و این به درک بهتر خود، درک محدودیت‌هایمان و زیر سؤال بردن توانایی‌های بینایی‌مان کمک می‌کند، عمدتاً به این دلیل که ما همیشه با محرک‌های بصری مختلف بمباران می‌شویم که معمولاً موجب پراکندگی ذهنی می شوند.

این تست خیلی باحاله: آزمون شناخت پیرزن خطرناک: کدوم یکی خطرناکه؟ حالا چرا؟

تست تصویری حدس فیلم

همچنین در این تست امروز می خواهیم میزان دانش سینمایی شما را محک بزنیم! آیا می توایند از روی این عکس نام فیلمی که مد نظرمان است حدس بزنید؟

گفته می شود که فقط افراد فیلمباز قادر هستند به این نوع معماها پاسخ دهند. بیایید امتحان کنیم! آیا شما هم خودتان را اهل فیلم و قهار می دانید؟

تست تصویری حدس فیلم: می تونی بگی اسم فیلم چیه؟!

همچنین ببینید: اگر ظرف 6 ثانیه سگی را که در آشپزخانه پنهان شده است ببینید، شما یک شاهین هستید!

.

.

.

تست تصویری حدس فیلم

موفقیت این چالش به دلیل پیچیدگی آن و نتایجی است که در رابطه با هوش افرادی که توانسته اند آن را حل کنند به دست می دهد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به تصویر خیره شوید و به یاد بیاورید که این عکس تداعی گر اسم چه فیلمی است؟

تست جالب دیگر: آزمون شناخت اشتباه: اگه تیزی بگو اشتباه چیه؟

.

.

.

.

.

تست تصویری حدس فیلم: به عنوان تقلب کوچک این فیلم در ژانر ترسناک ساخته شده!

.

.

.

.

آنتونی هاپکینز بازیگر آن بوده و کارگردان فیلم جاناتان دمی. آیا توانستید؟ اگر بله تبریک می گوییم و اگر نه بهتر است جواب را در پایین ببینید:

.

.

.

.

.

جواب تست تصویری حدس فیلم:

اسم این فیلم سکوت بره‌ها یا همان The Silence of the Lambs است. هر کسی که فیلم باز باشد حداقل یکبار این فیلم را دیده یا درباره اش شنیده و خوانده است!

جواب تست تصویری حدس فیلم

لینک های مرتبط:

بازی فکری روز: آیا می توانید عدد گم شده را پیدا کنید و معادله را حل کنید؟

آیا می توانید سگ را در عکس پیدا کنید؟ ما به شما 7 ثانیه فرصت می دهیم

با این تست شخصیت جنبه شیطانی خود را کشف کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا