;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

آیا حذف موهای زائد با موم موجب ایجاد چین و چروک های زودرس می شود؟

حذف موهای زائد: موم انداختن، چنین روش محبوبی برای حذف مو های زائد، هنوز هم توسط افسانه ها احاطه شده است، به همین دلیل زنان اغلب برای انجام دادن آن و تست روی پوست جرات ندارند، حتی اگر آنها فکر کنند که زندگی آنها را ساده تر می کند. متخصصین پوست می گویند اگر تصمیم به انتخاب نوعی از رفع مو های زائد کردید که برای خود انتخاب کرده اید، لازم است از موارد منع مصرف پزشکی در این روش آگاه شوید، اما به حدس و گمان ها توجه نکنید.

ما رایج ترین نظرات در مورد حذف موها را مطالعه کردیم و متوجه شدیم چه چیزی درست است و چه چیزی غلط. با مد و زیبایی مجله گفتنی همراه باشید.

آیا حذف موهای زائد با موم خطر ابتلا به رشد مو در زیر پوست را افزایش می دهد

تقریبا درست است این خطر وجود دارد با هر نوع از حذف مو، و موم استثنا نیست.زیرا با این کار مو ضعیف و نازک می شود و نمیتواند از زیر پوست خارج شود.

آیا ممکن است حساسیت شدید به موم وجود داشته باشد

حذف موهای زائد: تقریبا درست است ترکیب خمیر موم در اکثر افراد حساس به هیپوالژنی می شود، اگر شما می دانید که به آن حساسیت دارید، این روش برای شما غیر قابل استفاده است.

آیا لازم است از ابزار یکبار مصرف استفاده کنید زیرا باکتری ها در دمای بالای موم می میرند

حذف موهای زائد: این درست نیست. چنین افکاری را می توان از افراد بی پروا شنید. درجه حرارت موم به اندازه کافی برای کشتن باکتری کافی نیست، بنابراین اطمینان حاصل کنید که مواد یکبار مصرف است، و متخصص زیبایی به دنبال رعایت اصول ضروری بهداشت است .
بهتر است که موم با استفاده از یک کاردک یا اپلیکاتور چوبی یکبار مصرف استفاده شود. یا غلطک ها به آسانی می توانند استفاده شوند اما اگر شما خودتان موم انداختن را انجام می دهید، اما در دست یک آماتور می تواند یک منبع خطر باشد (اگر نازل پس از یک مشتری جایگزین نشود).

آیا حذف موهای صورت با موم موجب ایجاد چین و چروک های زودرس می شود

حذف موهای زائد: این درست نیست . چنین روندی در صورت انجام این روش بصورت روزانه وجود خواهد داشت. هنگامی که از موم صورت یک بار در ماه و کمتر استفاده شود، پوست شما در معرض خطر نیست. علاوه بر این، یک حرفه ای می داند که چگونه پوست را به درستی نگه دارد، یکبار و بدون کشیدن آن موها را حذف کند.

آیا موم می تواند باعث سوختگی شود

حذف موهای زائد: این درست نیست موم در یک شرایط گرم به سازگاری کامل می رسد، بنابر این خطر سوختگی وجود ندارد. یک خطر نامطلوب در هنگام مواجه شدن با یک آماتور بی تجربه وجود دارد، زیرا موم دارای نقطه ذوب متفاوت است.

اگر موها بصورت مکانیکی برداشته شوند رشد آنها بسیار سخت تر خواهد شد

حذف موهای زائد: این درست نیست . چنین روشی تنها در جهت نازک شدن مو تاثیر می گذارد: حذف دائمی از ریشه رشد موها را کاهش می دهد و مو در نهایت ناپدید می شود. بنابراین، این روش را می توان در مناطق حساس انجام داد: پشت دست و صورت.

آیا موم یک گزینه غیر بهداشتی است؟

این درست نیست موم در ظروف مخصوص نگهداری می شود، تمیز می شود و زمینه رشد مناسب برای باکتری ها را ندارد.

آیا در زمان موم انداختن مواظبت بیشتری لازم است؟

حذف موهای زائد: تقریبا درست است احساسات دردناک در مراحل اول ظاهر می شود و سپس کاهش می یابد. برای افراد کم تحمل، متخصص حرفه ای می تواند از بی حسی موضعی استفاده کند.

آیا لیزر ناحیه بیکینی موجب ناباروری و همچنین سوختگی پوست می شود؟

حذف موهای زائد: این درست نیست این اسطوره به علت تشعشعات خطرناکی که می تواند از یک لیزر حاصل شود و تاثیر آن روی پوست ظریف باشد، ایجاد می شود. پرتو لیزر به عمق ۱ تا ۴ میلیمتر نفوذ می کند، به فولیکول مو آسیب می رساند و سپس از بین می رود. قرمزی ممکن است رخ دهد، که پس از چند ساعت از بین می رود. اثرات ناخواسته در معرض سوختگی یا ضایعات پوستی می تواند تنها در صورت عدم توجه به بهداشت رخ دهد.

در زیر بغل، حذف مو با لیزر خطرناک است، زیرا بر روی غدد لنفاوی تاثیر می گذارد؟

این درست نیست. لیزر بر غدد لنفاوی تاثیر نمی گذارد. علاوه بر این، غدد لنفاوی، نه فقط در زیر بغل بلکه در سراسر بدن وجود دارند.

آیا روش لیزر برای حذف موی بور مناسب نیست؟

حذف موهای زائد: تقریبا درست است قبلا این موارد بود، اما انواع مدرن لیزر به شما اجازه می دهد که روشی برای هر نوع جنس مو را انتخاب کنید. لیزر نئودیمیم و ELOS-epilation مناسب برای موهای بور و نازک هستند.

آیا الکترولیز برای سلامتی مضر است؟

حذف موهای زائد: این درست نیست. جريان الکترولیز با فرکانس پایین که در طول فرآيند استفاده می شود، هيچگونه صدمه ای به همراه نخواهد داشت. اما شما باید به موارد منع مصرف توجه کنید.

اگر در طول الکترولیز درد دارید پس روشی موثر است؟

حذف موهای زائد: این در مورد الکترولیز درست نیست ، همه چیز دقیقا برعکس است. سوزن به فولیکول مو وارد شده و با جریان آن عمل می کند. سپس مو با موچین برداشته می شود، اما از بین نمی رود. اگر احساس درد کنید این به این معنی است که متخصص لیزر وارد فولیکول نشده و به جای مو به پوست آسیب می رساند. و این باعث بوجود آمدن درد و زخم می شود.

جریان الکتریکی در طی برداشتن مو به پوست آسیب می رساند؟

حذف موهای زائد: تقریبا درست است در سطح پوست ممکن است لکه های قرمز یا حتی پوسته هایی را که نمی توانند برداشته شوند پدید آورد. اما با گذشت چند روز از عوارض و ضد عفونی کردن و رعایت قوانین بهداشتی، عوارض ناپدید می شوند.

قوانین ساده ای را که باید قبل و بعد از این روش دنبال شود را رعایت کنید، اساتید حرفه ای را انتخاب کنید تا حذف موها تنها یک نتیجه مثبت برای شما به ارمغان بیاورد.

مطالب جالب پیشنهادی که شاید بپسندید:

طراحی دکوراسیون؛یک محوطه صخره ای با منظره ای منحصر به فرد و مقاوم در برابر خشکسالی ایجاد کنید!!!

مریلین مونرو ترکیه وضعیت وخیمی دارد: مشکلات عدیده اسطوره زیبایی!

چرا زنان یونان و روم باستان از پشکل کروکودیل و خاکستر مار استفاده می کردند؟

ماسک صورت انبه برای تیرگی صورت که بازیگر هندی مشهور استفاده می کند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 4 =

دکمه بازگشت به بالا