;
سرگرمی

کدوم یکی از این دو خانم باردار با توجه به شرایط موجود در تصویر می میره!؟

آزمون شناسایی مرگ خانم باردار: آزمون امروز از شما می خواهد به این سوال پاسخ دهید که کدام یکی از این خانم های باردار جان خود را از دست می دهد؟ این قبیل آزمون ها در کنار سرگرمی تلاش دارند میزان اطلاعات عمومی شما را مورد سنجش قرار دهند. پس برای حل و رمرگشایی این معماها باید به اطلاعات عمومی خود مراجعه کنید. پس خوب دقت و تمرکز کنید و تلاش کنید در زمان مشخص شده 7 ثانیه ای آزمون شناسایی مرگ خانم باردار را حل کنید.

جالب: داستان ضرب المثل نرود میخ آهنی در سنگ+ گلستان سعدی

با کمک آزمون شناسایی مرگ خانم باردار، شما می توانید به خوبی خود را به چالش بکشید. شما می توانید یکی از برندگان این معمای تصویری باشید که فقط یک ذهن بسیار باهوش می تواند به پاسخ درست برسد. این معمای هوش تصویری می تواند ذهن و تمرکز مخاطبان خود را بیشتر فعال کند.

حتمن ببین: شخصیت شناسی نحوه خوابیدن؛ تو معمولن کدوم هستی؟

تصویر آزمون شناسایی مرگ خانم باردار

آزمون شناسایی مرگ خانم باردار 1

.

.

.

تست جالب : آزمون هوش شوهر خانوم؛ عشق خانوم خوشگله کدومه؟

بسیاری از معماهای تصویری ساخته می شوند تا قدرت و مهارت های شناختی مخاطبان را افزایش دهد. بنابراین طبیعی است که برخی اوقات این معماها به لحاظ واقعیت در دنیای واقعی وجود ندارد. به واقع سازندگان این گونه معماها و سوالات تصویری تلاش دارند تا قدرت تمرکز و دقت شما را به چالش کشیده و در نهایت سبب رشد و توسعه انها شوند. اگر می‌خواهید مهارت‌های تصویری خود را فعال کنید، در حل این گونه معماهای تصویری که هزاران نفر را در فیس‌بوک و اینستاگرام سرگرم کرده است، درنگ نکنید.

خیلی جالبه: نکته سنجی خودت را با شناخت زن پول دارتر اثبات کن

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی مرگ خانم باردار

اختلاف بین کاربران در مورد مرگ خانم باردار متفاوت می باشد و تقریبا نصف به نصف به مرگ یکی از زن های باردار رای داده اند، یک زامبی در حال تزریق به زن سمت راستی است که محتویات آن با توجه به رنگ آن خطرناک می باشد که بزودی باعث مرگ وی خواهد شد و احتمالا وی به یک زامبی تبدیل شود، خون آشام در تصویر سمت چپ در حال خوراندن نوشیدنی می باشد که درون آن چشم دیده می شود که خطر مرگ ندارد ولی بسیار چندش و حال بهم زن می باشد.

از دست ندهید: داستان حکیم و دختری که کسی دست به باسنش نمی زد!

آزمون شناسایی مرگ خانم باردار 2

آیا آزمون شناسایی مرگ خانم باردار را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 20 =

دکمه بازگشت به بالا