;
فرهنگ و هنرهنرمندان

ترفند مسخره تام هالند نامزد زندایا برای مخ زنی: تعمیر در خانه!

تام هالند بازیگر انگلیسی با بازی در نقش پیتر پارکر در دنیای مارول به شهرت دست یافت و در مصاحبه ای درباره نحوه آشنایی و ازدواج با زندیا بازیگر جوان آمریکایی صحبت کرده و با مهارت خاص خود دل او را به دست آورده است.

بازیگر مشهور انگلیسی در مصاحبه ای درباره نحوه آشنایی و به دست آوردن دل نامزد مشهورش و تولد وی صحبت کرده است. در ادامه عکس های از زندیا همسر تام هالند را در گفتنی مشاهده کنید.

تام هالند ۲۷ ساله هنگام بازی در نقش مرد عنکبوتی در اسپایدرمن: راهی به خانه نیست با زندایا آشنا شد و رابطه‌ی آنها با پستی که تام برای تولد زندایا در اینستاگرام به اشتراک گذاشت، رسما تایید شد. هالند عکسی دو نفره از خود و زندایا منتشر کرد و نوشت: «ام‌جی من، بهترین ترین تولدت را داشته باشی. وقتی بیدار شدی تماس بگیر.»

با این بخش از فرهنگ و هنر در گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: بیوگرافی بازیگر نقش بانو جانگ 49 کیلویی از ازدواج تا طلاق+ عکس

تام هالند: من از نجاری لذت می برم

تام اخیرا در مورد مهارت نجاری خود و اینکه چگونه تعمیر یک در به او کمک کرد تا نظر زندایا را خود جلب کند، صحبت کرده است. او در مصاحبه ای گفت: «نجاری چیزی است که من واقعاً از آن لذت می برم.

من میز آشپزخانه مادرم را درست کردم. دفتر مادرم رو درست کردم. تمام کمدهای اتاق خوابم را خود ساختم. با پدربزرگم یک خانه پرنده کوچک ساختیم و یک بار در اوایل رابطه مان در خانه زندایا را درست کردم.»

تام به یاد می آورد: «من در خانه او بودم و در خانه اش شکست و من می‌گفتم خودم در را برایت درست می‌ کنم و پس از آن ما عاشق هم شدیم.»

ببینید: عکس های ساحلی و اطلاعات خانوادگی پریا مردانیان بازیگر نقش شاپرک در سرزمین مادری

تام هالند نامزد زندایا1

برخی منابع نزدیک به این زوج از جدی شدن رابطه‌ی آنها خبر دادند. این منبع آگاه گفت که این زوج رابطه صمیمانه و آرامی با هم دارند و به طور جدی برای آینده‌ی مشترکشان برنامه ریزی می کنند.

در پایان سال گذشته، طرفداران این زوج این نظریه را مطرح کردند که تام و زندایا نامزد کرده اند. این خبر اولین بار توسط توییتر Pop Hive، منتشر شد که در آن زمان بیش از ۱۶۰,۰۰۰ دنبال کننده داشت.

آنها در توییتی نوشتند: «طبق گزارش ها، تام هالند و زندایا نامزد کرده اند!» و عکسی از این زوج دوست داشتنی را ضمیمه‌ی این خبر کردند. این شایعه به سرعت در فضای مجازی پخش شد و این توییت وایرال شد و طرفداران هیجان زده به سرعت واکنش نشان دادند.

اما مادر زندایا پیامی مرموز را به اشتراک گذاشت که غیر مستقیم این شایعات را تکذیب کرد. کلر استورمر در استوری اینستاگرام خود به طرفداران در مورد طعمه کلیکی یا تله کلیکی (Clickbait) در رسانه ها هشدار داد.

او نوشت: «طعمه کلیکی معمولاً به نوشتن تیترهای هیجان‌ انگیز یا گمراه‌ کننده به منظور افزایش آمار کلیک روی یک محتوا اشاره دارد که اغلب شامل ادعاهای اغراق آمیز یا حذف اطلاعات کلیدی به منظور افزایش ترافیک کاربران، متکی است. این اصطلاح عموماً برای رد کردن صحت یک خبر استفاده می شود.»

این مطالب هم جالب هستند:

جالب: کوچولوهای سرزمین مادری بزرگ شده اند+ عکس های 18+ شدنشون!

ماجرای خواستگاری مریلین مونرو از آلبرت انیشتین

(عکس) خواهر سوم جیجی حدید و بلا که به خاطر زشتی او را پنهان می کنند!

انیمه خاندان لی توسط دختر بروسلی در پکن به نمایش درآمد!

کارگردان ارباب حلقه ها با دیدن این فیلم خودش را خیس کرده(عکس)

مقایسه درآمد تیلور سوئیفت خواننده آمریکایی با ایران خودرو و سایپا!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − 8 =

دکمه بازگشت به بالا