;
سرگرمی

هوش تصویری پلیس کودک ربا رو فقط یک کارآگاه پلیس میتونه 7 ثانیه ای حل کنه؟

هوش تصویری پلیس کودک ربا: در تصویر هوش تصویری پلیس کودک ربا  ما دو تصویر متفاوت از فردی که لباس پلیس پوشیده است و کودکی که در پارک گمشده است را میبینیم که فرد ی که ادعا می کند پلیس است به کودک در دو سناریوی متفاوت میگوید بریم پیش مادرت ولی در واقع در یکی از این تصویرها فردی که لباس پلیس پوشیده است یک کودک ربا می باشد.

به نظر شما در کدام تصویر فرد یک پلیس نمی باشد و در واقع ادای پلیس ها را در می آورد؟میتونی در 7 ثانیه فردی که آدم ربا می باشد را در هوش تصویری پلیس کودک ربا  تشخیص بدی؟

 

تصویر هوش تصویری پلیس کودک ربا

هوش تصویری پلیس کودک ربا 1

.

.

.

همانطور که تست ها، پازل ها، جداول و دیگر انواع و اقسام بازی های فکری به دلیل جنبه سرگرم کنندگی محبوبت فراوانی در فضای اینترنت پیدا کرده اند. ما می توانیم به آسانی با کمک این ازمون ها میزان توانایی ها و مهارت های شناختی خود را مورد سنجش قرار دهیم. می توان گفت که شما برای حل این آزمون علاوه بر اینکه باید جزئیات تصویر را به خوبی مورد بررسی قرار دهید از سطح ادراک منطقی خودتان نیز به نحو احسن استفاده کنید.

.

.

.

پاسخ هوش تصویری پلیس کودک ربا

با  توجه به تصویر فردی که در سمت چپ قرار دارد یک کودک ربا می باشد،چون به کودک میگوید مادرت دنبالت میگرده ،وی از کجا فهمیده که کودک گمشده است و اگر مادرش دنبال کودک بود باید همراه پلیس میومد.البته بعضی از افراد می گویند فرد سمت راستی کودک ربا می باشد که آنها هم دلیل خودشان را دارند.میتوانید شما هم نظرات خود را بگویید.

هوش تصویری پلیس کودک ربا 2

آیا هوش تصویری پلیس کودک ربا را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا