;
سرگرمی

آزمون هوش تصویری شناخت مادر قهرمان ما را میتونی در 8 ثانیه حل کنی و مادر واقعی دختر را شناسایی نمایی؟

آزمون هوش تصویری شناخت مادر قهرمان؛ در تصویر آزمون هوش تصویری شناخت مادر قهرمان ما شاهد مراسم اهدای جام به قهرمان مسابقات شنا در مدرسه ای هستیم که نفر اول بر روی سکو رفته و جام قهرمانی را بر دستانش گرفته،در بین تماشاچیان دو زن که هر کدام ادعا می کنند مادر وی می باشند وی را مورد تشویق قرار می دهند.

آیا شما با توجه به تصویر و نشانه های موجود در آن میتوانی در 8 ثانیه پی ببری که مادر واقعی دختر بچه چه کسی می باشد؟

 

تصویر آزمون هوش تصویری شناخت مادر قهرمان

آزمون هوش تصویری شناخت مادر قهرمان 1

.

.

.

بازی های فکری و پازل های تصویری یکی از پر جستجوترین مطالب در اینترنت و شبکه های اجتماعی می باشد. به خاطر اینکه این سوالات هم مطالب مفید برای رفع اوقات فراغت است و هم اینکه می تواند با افزایش فعالیت مغزی، مهارت های شناختی ما را افزایش دهد. آیا برای نشان دادن تیزبینی و دقت خود آماده اید؟ برای یافتن پاسخ باید هر یک از توانایی های خود به درستی استفاده کنید. از دقت، تمرکز و قدرت دید خود استفاده کرده و مادر دختر مدال آور را شناسایی کنید.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش تصویری شناخت مادر قهرمان

احتمالا بعضی از کاربران زن سمت راستی را به عنوان مادر دختر قهرمان معرفی می کنند و آن هم به دلیل شباهت رنگ موهایشان با هم است،ولی اگر به خال روی لپ دختر توجه کنید و زن سمت چپی نیز در لپ خود دارای خال می باشد،لذا وی مادر دختر قهرمان می باشد،نظر شما دوستان در این مورد چیست؟

آزمون هوش تصویری شناخت مادر قهرمان 2

آیا آزمون هوش تصویری شناخت مادر قهرمان را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

9 دیدگاه

  1. به نظر من همون سمت راستی باید مادرش باشه
    شما اون دو نفر رو تو عکس شبیه هم کشیدید بعد بخاطر یه نقطه ریز رو لپ میگید اون یکی مادرشه؟
    یه عالمه آدم ممکنه خالهای شبیه بهم رو صورتشون داشته باشن پس حتما همه شون مادر و دخترن؟

  2. خال رو لپ سمت راستشونه خب اون زن سمت راستی ، سمت راستِ لپش پیدا نیست برای همین نمیشه به طور قطع گفت زن سمت چپی مامانشه🤔🧐😉

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + هفت =

دکمه بازگشت به بالا