;
سرگرمی

تست هوش ارزش روزهای هفته را میتونید در 7 ثانیه رمزگشایی کنید و ارزش جمعه را بدست بیاورید؟

با استفاده از سرنخ ها ارزش یکشنبه را در 7 ثانیه بیابید و تست هوش ارزش روزهای هفته را رمزگشایی کنید. بازی فکری نوعی پازل است که برای به چالش کشیدن و تحریک مغز طراحی شده است. آنها به سطح معینی از تفکر انتقادی، مهارت حل مسئله و استدلال منطقی برای حل نیاز دارند.

اگر ذهن تیزبینی برای حل پازل دارید، این بازی فکری را امتحان کنید، می توانید راه حل این بازی فکری را نیز در پایین صفحه بیابید،ولی قبل از دیدن جواب خودتان به دنبال راه حل باشید تا این گونه باعث فعالیت مغز خود شوید.

 

تصویر تست هوش ارزش روزهای هفته

تست هوش ارزش روزهای هفته 1

.

.

.

در صورتی که متوجه شوید که سوال چیست، بازی های فکری یک راه کاملا ساده و آسان برای حل کردن است . در حین حل این گونه بازی های فکری، باید مشکل را تجزیه و تحلیل کنید و باید به آن پاسخ دهید! بازی های فکری به شما کمک می کند تا ذهن و سطح هوش خود را به روشی نوآورانه آزمایش کنید. در حین حل این پازل های بازی فکری، باید به طور کامل روی چیزهایی که باید حل کنید تمرکز کنید.

.

.

.

پاسخ تست هوش ارزش روزهای هفته

آیا توانستید ارزش روز جمعه را در تست هوش ارزش روزهای هفته بدست بیاورید؟ پاسخ بسیار ساده می باشد ارزش روز جمعه 4711 می باشد.شاید بگویید چگونه؟عدد اول نشانگر تعداد حروف ایام هفته است و عدد دوم نشانه چندمین روز هفته می باشد و عدد سوم نیز جمع عدد اول و دوم می باشد.

تست هوش ارزش روزهای هفته 2

آیا تست هوش ارزش روزهای هفته را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =

دکمه بازگشت به بالا