;
سرگرمی

هوش تصویری پیدا کردن هیولا در اتاق خواب ما را میتونی در 7 ثانیه حل کنی؟اگه تونستی نشون میده خیلی دقتت زیاده.

هوش تصویری پیدا کردن هیولا در اتاق خواب: در تصویر هوش تصویری پیدا کردن هیولا در اتاق خواب ما یک زوج جوان را مشاهده می کنیم که در اتاق خواب خود در حال استراحت می باشند که ناگهان با یک صدای عجیب و وحشتناک از خواب بلند می شوند و متوجه حضور یک موجود عجیب می گردند.این موجود در دل این زوج ترس و وحشت را انداخته به طوری که دیگر جرات ندارند بخابند.

آیا شما با توجه به تصویر میتونی این هیولا را پیدا کنی؟فقط یادتان باشد زمان شما کم است و تنها 7 ثانیه فرصت دارید تا هوش تصویری پیدا کردن هیولا در اتاق خواب را حل نمایید.

شاید بپسندید: هوش تصویری راز چگونه زنده ماندن: میتونی با توجه به متن توضیح بدی که زن چگونه زنده مانده است؟

تصویر هوش تصویری پیدا کردن هیولا در اتاق خواب

هوش تصویری پیدا کردن هیولا در اتاق خواب 1

.

.

اینم جالبه: حقایقی جالب در مورد امپراطوری روم که شاید نمیدانستید.

.

مطالب مربوط به سرگرمی ها و سوالات هوش طرفدارن زیادی دارند و به خوبی توانسته اند جای خود را در اینترنت باز کنند.چون این سوالات در عین جذاب بودن، به خوبی ذهن و مغز شما را به چالش می کشند. شما می توانید با انجام این بازی ها، ذهن خود را فعال نگه دارید. برای پاسخ به هوش تصویری پیدا کردن هیولا در اتاق خواب شما باید آدم جزیی نگر و با دقتی باشید.

.

.

.

پاسخ هوش تصویری پیدا کردن هیولا در اتاق خواب

احتمالا اکثر شما به زیر تخت یا داخل کمد اشاره کرده اید که هیولا در آن جا حضور دارد ولی در زیر تخت فقط یک عروسک خرسی می باشد و در کمد هم چیزی مشاهده نمی شود.هیولا بر روی تخت می باشد به دستهای زن نگاه کنید تا متوجه چنگال های عجیبش شوید.

هوش تصویری پیدا کردن هیولا در اتاق خواب 2

آیا هوش تصویری پیدا کردن هیولا در اتاق خواب را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 16 =

دکمه بازگشت به بالا