;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

10 تا از بهترین طرح های ناخن شیک که هیچ وقت از مد نمی روند

بهترین طرح های ناخن: به طور طبیعی ما عاشق درخشش هستیم، اما می توانیم اعتراف کنیم که گاهی اوقات، زرق و برق می تواند کمی طاقت فرسا باشد؛ چون سبک مینیمال و کلاسیک طرفداران خاص خودش را در سال جدید دارد. این سبک ها می توانند به صورت روزانه در هر جایی استفاده شوند؛ فرقی نمی کند به دانشگاه می روید یا محل کار یا حتی خانه دوست و فامیلتان، در اغلب اوقات ترجیح می دهید از تناژها و طرح های ملایم تری برای ناخن هایتان استفاده کنید تا رنگ های نئونی و جیغ!

این همان تفکری است که در پس یکی از جدیدترین ترندهای ناخن نهفته است و رسانه های اجتماعی را تحت تاثیر قرار داده است: ناخن های براق آمبره. برخلاف ناخن‌های پر زرق و برق، ناخن‌های آمبره دارای حالت محو شدن براق گونه هستند – از نوک به پایین یا کوتیکول به بالا. به لطف جذابیت نیمه‌پوشیده آنها، ما دوست داریم آنها را نسخه بزرگسالی از ظاهر ناخن های درخشان دوران کودکی خود بدانیم.

حتما امتحان کنید: خط چشم طبیعی در منزل بسازید، نتیجه واقعا جذاب و هیجان انگیز است!

در این بخش از مد و زیبایی ما به ده مدل ترند و برتر می پردازیم که کاربردی و شیک هستند و تقریبا ست کردن ناخن های شما را با هر سبک پوششی و استایلی راحت می کند. بخشی از این مدل ها به سبک آمبره هستند و بعضی هم از ستاره های کوچک و طرح های ریز و مینمیال الهام گرفته شده‌اند. از سایه‌های شامپاین خنثی گرفته تا رنگ‌های نقره‌ای و رنگارنگ، وب سایت گفتنی همگی آن ها را به صورت فشرده در ده تا از بهترین طرح های ناخن جمع آوری کرده است تا کار شما راحت باشد.

ترفندهای آرایشی جدید: نکات خفن برای آرایش صورت که عاشقش می شید!

این ایده های خلاقانه ناخن را چندتا از برترین هنرمندان ناخن دنیا در اینستاگرام  طراحی کرده اند. از نزدیک این طراحی ها را ببینید و ایده بگیرید!

بهترین طرح های ناخن-جدیدترین طرح های ناخن

 

همچنین بخوانید: جوانسازی دست در منزل

 بهترین طرح های ناخن- آمبره براق ناخن

برای آن دسته از شما که عاشق ایده مانیکور براق بزرگسالان هستید اما همچنان می خواهید آن را خنثی نگه دارید، این درخشش ظریف بهترین گزینه شما خواهد بود.

مطلب خیلی جالب: معیارهای زیبایی در کشورهای مختلف چگونه است؟

بهترین طرح های ناخن- طرح ناخن کالباسی هولوگرافی

آیا آماده‌اید که زرق و برق ناخن تان را تا حدی بالا ببرید و در عین حال خنثی نگه دارید؟ این ایده‌ی هنر ناخن براق دارای یک پایه کالباسی شفاف است که با شاین پولک های ستاره‌ای هولوگرافی پوشیده شده است. یک طرح شیک برای کسانی که از ساده بودن فراری اند اما به طرز متناقض آمیری نمی خواهند هم زیادی اغراق آمیز به نظر برسند!

این مدل هم جلب توجه می کند و هم برای موقعیت های رسمی تر انتخابی عالی و خاص است.سخت‌ترین بخش چسباندن ستاره‌ها است (و این مستلزم چسباندن آن‌ها روی لاک نیمه مرطوب و پوشاندن روکش بالایی است).

همچنین بخوانید: بهترین روغن های ابرو: با این روغن ها ابروهای خود را پر پشت کنید!

 

بهترین طرح های ناخن- طرح ناخن آمبره براق با نوک آبی

 

یک گزینه غیر خنثی: این ناخن های آمبره براق با نوک آبی یکی از ضروریات تابستان امسال هستند. برای زنده کردن حال و هوای یخی و خنک و احساس سردی در میان گرمای طاقت فرسای تابستان. البته سلیقه ای است. می توانید نوک ناخن تان را به جای آبی، هلویی یا سبز هم بکنید. خوشبختانه فصل گرما جزو فصولی است که انعطاف بیش تری از خود نشان می دهد و تقریبا از هر رنگی می توان به دلخواه برای طراحی روی ناخن استفاده کرد.

 

بهترین طرح های ناخن- طرح ناخن صورتی و بنفش هولوگرافیک

این ناخن های صورتی و بنفش هولوگرافیک ما را به بهترین شکل ممکن به یاد یک اسب شاخدار جادویی می اندازد. زرق و برق در بالای ناخن مانند یک گیلاس نرسیده است.

 

طرح ناخن شفاف با گلیتر

اگر ترجیح می‌دهید به زرق و برق‌تان اجازه دهید همه حرف‌هایتان را بزند و به اصطلاح ناخن هایتان خودنمایی کنند، قبل از اینکه روی براق‌کننده انتخابی‌تان را رنگ کنید، می‌توانید ناخن‌تان را با یک لاک پایه شفاف بپوشانید. این مدل که با گلیتر در نوک ناخن ها مزین شده در معرض خورشید تلاٌلو زیبایی پیدا می کند!

 

طرح ناخن ساده و مینیمال

باور کنید یا نه، می توانید بدون اینکه کل ناخن خود را رنگ کنید، یک مانیکور بسیار تاثیرگذار ایجاد کنید. فقط به این طرح نیمه ماه مینی نگاه کنید که دارای قوس سه گانه است و فضای خالی بین این سه قوس چقدر جالب به نظر می رسند!

 

طرح ناخن شفاف با پولک ستاره

احساس خیره شدن می کنید؟ ایجاد این مانیکور ستاره ای درخشان به طرز شگفت آوری ساده است. تنها چیزی که نیاز دارید 50 عدد پولک های ستاره ای طلایی (5 عدد برای هر ناخن) و روکش مورد علاقه شماست. از روکش برای چسباندن پولک ها به ناخن استفاده کنید، سپس یک یا دو کت روی آن بمالید تا در جای خود آن ها را محکم کنید.

 

طرح ناخن هندسی

تابستان 1401 از این گونه طرح های مینیمالیستی به شدت استقبال می کند.هستیم. فرم مورب با ظاهر ناخن هندسی؛ علاوه بر خطوط واضح و چشم نواز، متوجه خواهید شد که این طرح ساده دارای یک نوار براق منحنی است که کمی حس جادویی به آن اضافه می کند.

 

طرح ناخن ستاره ای شاین

در مهدکودک یا سال های اول مدرسه برای رفتار خوب ستاره های طلایی می گرفتیم. در بزرگسالی، ما آنها را برای ظاهر ساده ناخن های درخشان دریافت می کنیم! طراحی ناخن با فضای خالی و تک ستاره طلایی. این مانیکور با یک پایه شفاف و یک یا دو ستاره طلایی در هر ناخن، ساده و در عین حال جذاب است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − نه =

دکمه بازگشت به بالا