;
فرهنگ و هنرهنرمندان

جدیدترین عکس علیرضا فغانی داور ایرانی، استرالیایی شده در کنار همسر و فرزندانش

علیرضا فغانی (زادهٔ ۱ اردیبهشت ۱۳۵۷ در جابوز در غرب استان خراسان رضوی) داور بین‌المللی فوتبال ایرانی است که در لیگ استرالیا داوری می‌کند. او در برنامه دورهمی در مورد ماجرای ازدواج و خواستگاریش گفت. در فرهنگ و هنر مجله گفتنی در مورد همسرعلیرضا فغانی، ازدواج علیرضا فغانی و همسرش خواهید خواند.

جالب است ببینید: تغییر چهره مجری کلید اسرار بعد از 24 سال و در 55 سالگی

زن علیرضا فغانی کیست؟

این را هم ببینید: سریال نبرد گوریو-خیتان، 100 برابر جذابتر از جومونگ + عکس و معرفی

علیرضا فغانی که دربی های فراوانی را قضاوت کرده است و برخلاف دوره‌های گذشته جام ملت‌های آسیا، امسال در لیست داوران استرالیایی حاضر در رقابت‌ها قرار دارد، زمانیکه در برنامه دورهمی حضور یافت و با مهران مدیری به گپ و گفت نشسته بود، در این برنامه در مورد ماجرای بامزه خواستگاریش چنین گفت:

من با خانواده همسرم رفت و آمد خانوادگی داشتیم ولی من با خانم ها رابطه خوبی نداشتم و در این رفت و آمدها فقط در حد چند کلمه با همسرم صحبت کرده بودم اما همیشه دوست داشتم اگر همسری انتخاب میکنم ایشان باشد.

بعد از گذشت یکسال از سربازی خانواده چندجا برای من برای خواستگاری رفتند اما خداروشکر من را نپسندیدند و من در خفا به عمویم گفتم که به همسرم علاقه مند هستم و همین باعث شد تا خانواده برای خواستگاری به منزل آنها بروند و این ماجرا مربوط به سال 79 است.

پیشنهاد میشه ببینید: تصاویر جدید از آزاده آل ایوب خاله نرگس برنامه رنگین کمان بعد 20 سال

ازدواج و فرزندان علیرضا فغانی

علیرضا فغانی در سن 23 سالگی ازدواج کرد و در حال حضر یک پسر به نام سپهر فغانی و یک دختر به نام ساغر دارد.

علیرضا فغانی و خانواده اش

بیوگرافی علیرضا فغانی

علیرضا فغانی (زادهٔ ۱ اردیبهشت ۱۳۵۷ در جابوز در غرب استان خراسان رضوی) داور بین‌المللی فوتبال ایرانی-استرالیایی است که در ای-لیگ استرالیا داوری می‌کند. فغانی پیشتر در لیگ برتر خلیج فارس داوری می‌کرد، او داور مسابقات مهمی، مانند دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۴، دیدار فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵، دیدار فینال جام باشگاه‌های جهان ۲۰۱۵، دیدار فینال فوتبال المپیک ۲۰۱۶ ریو، دیدار نیمه‌نهایی جام کنفدراسیون‌ها ۲۰۱۷ و دیدار رده‌بندی جام جهانی ۲۰۱۸ و ۲ دیدار در جام جهانی ۲۰۲۲ بوده‌است. فغانی در ایران نیز پیشینهٔ داوری در فینال جام حذفی و شهرآورد تهران را دارد؛ همچنین در سال ۲۰۲۰ میلادی به عنوان بهترین داور قاره آسیا شناخته شد.

علیرضا فغانی از سال ۲۰۰۸ میلادی وارد فهرست داوران بین‌المللی شد و برای داوری مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ از سوی فیفا انتخاب شد و نخستین داوری خود در جام جهانی را در بازی بین تیم ملی فوتبال آلمان و تیم ملی فوتبال مکزیک در ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ انجام داد و با کسب ۴٫۸۴ امتیاز در صدر جدول داوران جام جهانی قرار گرفت. علیرضا فغانی از آغاز سال ۲۰۲۳ به عنوان یکی از داوران استرالیایی به فعالیت داوری ادامه می‌دهد. پدرش محمد فغانی، داور فوتبال بوده و برادر او، محمدرضا نیز داوری می‌کند.

علیرضا فغانی به‌عنوان بازیکن فوتبال، در تیم نوجوانان باشگاه فوتبال بانک ملی تهران حضور داشت و پیشینه بازی در تیم‌های لیگ دسته‌دوم فوتبال ایران مانند شهاب خودرو، اتکا، و نیروی زمینی را دارد، اما از آنجا که مسئولان آن دوره فدراسیون فوتبال اعلام کردند که کسی نمی‌تواند همزمان هم داور و هم بازیکن باشد، فغانی داوری را به بازیکن بودن ترجیح داد.

فغانی در ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ برای زندگی و تحصیل فرزندانش به استرالیا مهاجرت کرد. و رسماً داور لیگ برتر استرالیا شد.

علیرضا فغانی برای قضاوت شهرآورد ۹۶، بین پرسپولیس و استقلال در جام حذفی و برای چند بازی آخر لیگ ایران در تیر ماه سال ۱۴۰۰ به ایران بازگشت.

 

برایتان جالب خواهد بود

بیوگرافی سامان صفاری بازیگر سریال دلدادگان+ عکس های جدید

 عکس های خانوادگی محمد اصفهانی برای اولین بار+ چه دختر و پسری

بهنام تشکر در کنار همسر و پسرش، دکتر نیما افشار + عکس نوجوانی بهنام

عکس کمتر دیده شده از کودکی مرحوم عزت الله انتظامی + همسرانش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + سیزده =

دکمه بازگشت به بالا