;
سرگرمی

5 تا تفاوت تصویری جمع جادوگران رو میتونی 8 ثانیه ای پیدا کنی؟

تفاوت تصویری جمع جادوگران: آزمون ها و چالش هایی که شما در آن ها باید تفاوت ها را شناسایی کنید، برای ورزش مغز بسیار مفید هستند. شما باید 5 تقاوت تصویری جمع جادوگران را در کمتر از 8 ثانیه شناسایی کنید. اگر بتوانید در آزمون تصویری تقاوت تصویری جمع جادوگران، تفاوت ها را در زمان مشخص شده شناسایی کنید مشخص می شود که شما دارای ذهنی متمرکز و چشمانی تیزبین هستید.

این موفقیت مستلزم دقت کافی، تمرکز و قدرت بینایی کافی است. پس اگر جرات دارید تا میزان توانائیهای شناختی خود را مورد سنجش قرار دهید با آزمون تصویری تقاوت تصویری جمع جادوگران همراه باشید.

 

تصویر تفاوت تصویری جمع جادوگران

 تفاوت تصویری جمع جادوگران 1

.

.

.

 فقط افراد شجاع تشویق می شوند تا این چالش تصویری را انجام دهند که در رتبه های بالای در آزمون های چالشی قرار دارد. تمام حواس خود را فعال کنید و با غلبه بر تمرینات تصویری پیچیده نشان دهید که متخصص هستید. تمام جزئیات آزمون تصویری تفاوت تصویری جمع جادوگران را به دقت تجزیه و تحلیل کنید زیرا تنها در این صورت است که می توانید 5 تفاوت را در مدت زمان تعیین شده پیدا کنید.

.

.

.

پاسخ تفاوت تصویری جمع جادوگران

تقاوت تصویری جمع جادوگران 2

آیا تفاوت تصویری جمع جادوگران را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا