;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

از بین بردن لکه های قهوه ای پوست دست با 4 روش خانگی

از بین بردن لکه های قهوه ای پوست دست: در حالیکه ممکن است شنیده باشید که دستان شما نشان دهنده سن شما می باشد و دچار این ضایعه پوستی شده اید، نباید در مقابل این امر تسلیم شوید. به مرور زمان که ما بزرگتر و پیرتر می شویم، بر روی دستانمان لکه هایی ظاهر می شوند که ممکن است انتظار آنها را نداشته باشیم. اگر شما دچار چنین مشکلی شده اید، بخش مد و زیبایی از سری مطالب آرایش و زیبایی را بخوانید و با راه های طبیعی رفع این لکه ها آشنا شوید. با مجله گفتنی همراه باشید.

بیشتر بخوانید: 8 بهترین مانتوهای الهام حمیدی برای 1403 مخصوص خانمهای باکلاس

این هم مفیده: از بین بردن لک صورت: با این ویتامین ها تا عید پوستتو آینه کن!

1. از بین بردن لکه های قهوه ای پوست دست با گل رز و جوش شیرین

برای از بین بردن لکه های قهوه ای روی پوست دست، شما می خواهید که لکه های پوستی خود را بهبود دهید ولی نمی توانید به اندازه کافی در خانه یا هرجایی که بطور کل باید از تابش مستقیم نور خورشید دور باشید ؟! خب شما می توانید از مخلوط گل رز و جوش شیرین استفاده کنید و می تواند در این امر به شما بسیار کمک کند .

گل سرخ
از بین بردن لکه های قهوه ای پوست دست با گل

مواد لازم :

2 قاشق چای خوری گل رز

3 قاشق غذاخوری جوش شیرین

1 قاشق غذاخوری عسل

طرز تهیه و اعمال :

برای از بین بردن لکه های قهوه ای پوست دست، 3 ماده را با یکدیگر مخلوط کنید و سپس روی لکه های پوستی خود قرار دهید و 20 دقیقه صبر کنید و سپس با آب سرد بشویید و ما پیشنهاد می کنیم که این کار را روزانه انجام دهید تا مشکلتان حل شود.

بیشتر بخوانید: 6 رنگ مو و مدل موی جدید 1403 که به صورت خانومای ایرانی میاد

این هم بدردت می خوره: طرز تهیه تینت لب با لبو: از این به بعد بالم لب هم نخر

 

2. از بین بردن لکه های قهوه ای پوست دست با شیر

برای از بین بردن لکه های قهوه ای روی پوست دست، استفاده از شیر نیز یکی دیگر از راه هایی است که می توانید این مشکل را رفع نمایید . در کنار استفاده از این درمان های خانگی، لازم است بدانید که استفاده از درمان های خانگی کمی مدت بهبودی طول می کشد و نتیجه استفاده از این درمان های خانگی طی چندین بار استفاده نمایان و ظاهر می شود .به مرور زمان ، لاتیک اسید موجود در شیر به شما در روشن کردن پوست دستتان کمک خواهد کرد .

از بین بردن لکه های قهوه ای پوست دست 8
از بین بردن لکه های قهوه ای پوست دست با شیر!

مواد لازم:

1/4 فنجان شیر گرم

1 توپ کوچک پنبه

طرز اعمال :

برای از بین بردن لکه های قهوه ای پوست دست شیر گرم را هر شب قبل از خواب با استفاده از توپ پنبه کوچک روی دستتان اعمال نمایید تا لکه های آفتاب از دستتان حذف شود . در نهایت صبح روز بعد دست هایتان را بشویید. قبل از خشک شدن شیر روی پوست، به اتاق خوابتان نروید.

بیشتر بخوانید: کاهش وزن با آب لوبیا: 4 ترفند پارک شین هه برای لاغر شدن

3. از بین بردن لکه های قهوه ای پوست دست با سرکه سیب

سرکه سیب برای بستن منافذ پوست شما به دلیل PH اسیدی مناسب است .با اعمال موضعی سرکه سیب برای 3 روز در هفته ، می توانید از این مشمل رهایی یابید و همچنین باعث نرم و روشن شدن پوست خواهد شد .

مواد لازم :

1 قاشق غذا خوری سرکه سیب

1 توپ کوچک پنبه

طرز اعمال :

برای از بین بردن لکه های قهوه ای پوست دست، پنبه را با سرکه سیب آغشته نمایید و به آرامی روی پوست خود اعمال نمایید . اجازه دهید 20 دقیقه روی پوستتان بماند و از تابش مستقیم نور خورشید فاصله بگیرید .در نهایت به خوبی با آب گرم بشویید و از مرطوب کننده های پوست استفاده کنید .

این مطلب هم مفیده: لایه بردار طبیعی که تا عید پوست رو می سازه+ نحوه استفاده

۴. از بین بردن لکه های قهوه ای پوست دست با ماست طبیعی

تاثیر ماست همانند شیر است اما بیشتر می تواند باعث نرمی پوست ، بازسازی پوست، بهبودی سریعتر و حفظ رطوبت طبیعی پوست شود .

ماست
از بین بردن لکه های قهوه ای پوست دست با ماست!

این درمان خانگی عالیه: بهترین روغن برای لک صورت که تا عید نوروز نتیجه می گیری

مواد لازم :

1قاشق غذاخوری ماست طبیعی

طرز تهیه :

برای از بین بردن لکه های قهوه ای پوست دست، ماست را مانند موارد بالا روی پوستتان اعمال کنید و اجازه دهید به مدت 20 دقیقه روی پوستتان بماند و خشک شود و همانند موارد بالا بهتر است در شب روی پوستتان اعمال نمایید و صبح روز بعد آنرا بشویید.

 

لکه های قهوه ای روی گردن نشانه چیست

معمولا لکه‌های روی گردن به دلیل نوعی عفونت قارچی است که به طور طبیعی روی پوست وجود دارند ولی در برخی افراد، به دلیل تغییر عوامل محیطی مثل گرمای هوا خودش را به صورت لکه‌های رنگی روی گردن نشان می‌دهد. این لکه‌ها اصلا مسری نبوده، درمان ساده‌ای دارند و با مراجعه به پزشک، به سادگی قابل درمان هستند.

علت ایجاد لکه های قهوه ای روی بازو و دست

برخی افراد به اشتباه تصور می‌کنند علت لکه های قهوه ای روی دست آن‌ها افزایش سن است. در صورتی که بروز این لکه‌ها تنها به قرار گرفتن بیش از حد و طولانی مدت در نور آفتاب مربوط می‌شود. در واقع به مرور زمان مناطقی از بدن که بیشتر در معرض تابش اشعه خورشید باشد، مانند پشت دست، صورت و بازو، دچار لکه‌های قهوه‌ای شده که اصطلاحا به آن لکه‌های پیری یا لکه های کبدی می‌گویند.

بنابراین برای پیشگیری از این لکه های قهوه ای روی دست و مناطق دیگر صورت و بدن، لازم است از سنین کم به طور مداوم ضد آفتاب بزنید و پوست‌تان را از اثرات منفی پرتوهای فرابنفش حفظ کنید. این پرتوها به حدی برای پوست مخرب هستند که حتی افرادی که به مدت طولانی از دستگاه‌های سولاریوم استفاده می‌کنند، در خطر ابتلا به لکه‌های پوستی قرار دارند.

 

برایتان جالب خواهد بود

بهترین روغنها برای جلوگیری از چروک پوست

بهترین و موثرترین روش های شفاف کردن پوست تا عید نوروز

مادر تعجباتی ایلان ماسک که یه مانکن معروفه!+ عکس

لباس برای خانم های بالاتنه چاق: انتخاب لباس برای مهمانی های عید نوروز

ترفند کاهش وزن ویشکا آسایش:شلوار دم پا گشاد باید بپوشید!

بهترین رنگ لباس برای عید 1403: شیک و باکلاس شو

مدل مانتو عید 1403؛ مانتو هایی که عید امسال مده+ عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش − پنج =

دکمه بازگشت به بالا