;
سرگرمی

آزمون هوش شناخت مادر نوزاد؛ به نظر شما مادر نوزاد تازه متولد شده کدام زن می باشد؟

آزمون هوش شناخت مادر نوزاد؛ در تصویر آزمون هوش شناخت مادر نوزاد ما مردی را مشاهده می کنیم که زن خود به همراه نوزادی که در آغوش وی می باشد را بر روی ویلچر حمل می کند که ناگهان زنی از پشت سر آنها داد می زند که فرزند برای وی می باشد!

ایا کیتونید بگین نوزاد تازه متولد شده برای کدام زن می باشد؟

اینم ببین: آیا شما فردی صمیمی و با قلب خوب هستید؟ اولین چیزی که می بینید شخصیت شما را آشکار می کند

تصویر آزمون هوش شناخت مادر نوزاد

آزمون هوش شناخت مادر نوزاد 1

شاید جالب باشد: از مجموعه حکایتهای بهلول،حکایتهای بهلول و خلیفه!

.

.

.

کارشناسان حوزه سلامت معتقدند که بخشی از بیماری های مغز در کنار نوع سبک زندگی و تغذیه، مربوط به کم تحرکی مغز و ذهن است. با کمک بازی های فکری می توان، مغز و ذهن را ورزش داد و از بیماری هایی همچون آلزایمر و … پیشگیری کرد. همچنین زمینه توسعه و رشد مهارت ها و توانائی های شناختی را فراهم نمود.

.

.

.

جالبه ببین: تست شخصیت سرنوشت؛ آیا آماده هستید که سرنوشت خود را کشف کنید؟ آنچه ابتدا در این تصویر می بینید سرنوشت شما را آشکار می کند.

پاسخ آزمون هوش شناخت مادر نوزاد

زنی که ادعا می کند نوزاد تازه متولد شده فرزند وی می باشد دچار توهم شده است،چون اگر نوزاد برای وی بود به این سرعت نمی توانست از جای خود بلند شود و بدود،علاوه بر این اگر به شکم وی دقت کنید متوجه می شوید که وی هنوز فرزند خود را به دنیا نیاورده است.

آزمون هوش شناخت مادر نوزاد 2

آیا آزمون هوش شناخت مادر نوزاد را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

اینم جالبه: آزمون هوش شناخت خون آشام در کوپه قطار؛ میتونی بگی کدوم یک از افراد داخل کوپه خون آشام می باشد؟

وقتی معمایی را حل می کنیم چه اتفاقی در مغزمان می افتد؟

آزمون هوش شناخت مادر نوزاد: معمای مورد علاقه تان از هر نوعی که باشد، از جدول کلمات متقاطع گرفته تا پازل هزار قطعه ای فرقی نمی کند، حل معما می تواند بسیار سرگرم کننده و لذتبخش باشد. اما وقتی مشغول حل معما هستید و یکباره متوجه می شوید حرکت بعدی چه باید باشد، چه اتفاقی در مغزتان رخ می دهد؟ این سؤالی است که در ادامه به آن پاسخ خواهیم داد.

مغزتان را ورزش می دهید

آزمون هوش شناخت مادر نوزاد: معماها هم نیمکره ی راست مغز را فعال می کنند و هم نیمکره ی چپ آن را. در این حالت، قوه ی تخیل تان به همراه قوه ی استدلال یا قوه ی محاسبه تان فعال می شود. حافظه هم وارد کار می شود، به خصوص در معماهایی که پایه و اساس آن ها کلمات و ریاضیات است. وقتی معما حل می کنید همه ی مغزتان فعال می شود.

اینم جالبه: معمای چالشی: گربه ای در یک اتاق هشت گوشه خوابیده است این گربه چند زاویه می بیند؟

تحقیقات نشان می دهد تست های هوش تصویری، به مرور توان مغزی را افزایش می دهند

آزمون هوش شناخت مادر نوزاد: دمانس( زوال عقل ) وجود یک اختلال کلی در سطح توانائی ذهنی افراد است که شامل : اختلال در حافظه ، صحبت کردن و فکر کردن است و این خود باعث اختلال در فعالیت های روزانه و اجتماعی افراد می شود . شایعترین فرم زوال عقل آلزایمر است .

معمولاً سن شروع بیماری بالای ۶۵ سال است هر چند که در ۴۰ یا ۵۰ سالگی نیز دیده می شود . علت دقیق بیماری روشن نیست . این بیماری را یک دکتر آلمانی بنام آلزایمر که در سال ۱۹۰۶ به رشته ها و فیبرهای عصبی غیرطبیعی در مغز یک انسان مرده پی برد نام گذاری کرد.

شاید جالب باشد: بازی کلمات: نام پسری که توسط پدرش به اشتباه کشته شد؟!

تشخیص قطعی این اختلال بابیوپی مغزی است و در حال حاضر اسکن توموگرافی پوزیترون می تواند فعالیت سلولهای مغزی را در هر قسمت از مغز نشان دهد در بیماری آلزایمز فعالیت مغز در ناحیه خلفی کاهش می یابد ناحیه ای که برای صحبت کردن و حافظه بسیار مهم است .

دانشمندان می گویند که قدرت مغز ما ممکن است در  اوایل دهه 20 یا 30 زندگی شروع به کاهش کندخبر خوب، با ناشناخته ماندن بیش از نیمی از مغز برای دانشمندان، از قبل واضح است که می توانید با کمک معماها آن را قوی نگه دارید. مزایای آن دو برابر می شود، زیرا این کارهای گیج کننده به محض یافتن پاسخ مناسب، هورمون شادی شما را نیز افزایش می دهد.

از سن و سال ما که دیگر گذشته است؛ حتماً این جمله اشتباه و آشنا را شنیده‌اید و شاید هم در دسته‌ای که از آن استفاده می‌کننداین جمله‌ای که از انرژی‌های منفی و مخرب می‌تواند زندگی کند را به دره رکود و رخوت بکشاندکدام قانون و تفکر منطقی، بزرگان نباید از کارهایی که سراسر فایده است، انجام دهند؟ مثلاً بازی کردن، آن هم بازی فکری یکی از مواردی است که پیر و جوان نمی‌شناسد.

مطالب پیشنهادی ما:

آزمون هوش شناخت فرد آینده؛ به نظر شما کدوم فرد از آینده اومده است؟

آزمون هوش ارزش A/B؛ با استفاده از سر نخ های داده شده در تصویر ارزش معادله آخر را بدست بیار.

آزمون هوش تعداد مردان و اسبها؛ اگر 22 سر و 72 عدد پا وجود داشته باشد تعداد مردان و اسبها را 15 ثانیه ای حساب کنید

حکایت بازرگان و چهار همسرش!

تست شناسایی قاتل شوهر؛هر دو زن تصویر قاتل‌اند، اما کدام یکی همسر خود را به قتل رسانده است!؟

پیدا کردن اشتباهات تصویری روستایی؛برای هر تصویر 3 ثانیه فرصت دارید تا اشتباه تصویر را پیدا کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا