;
تناسب اندام و تغذیهسلامت

لاغری سریع بعد از زایمان؛ اگه اضافه وزن داری تا عید نوروز لاغر شو!

لاغری سریع بعد از زایمان: سلبریتی ها معمولا بعد از زایمان خیلی سریع به تناسب اندام قبلی خود دست پیدا می کنند، راز این تناسب اندام در سبک زندگی متفاوت این افراد پنهان است.

سلبریتی ها چجوری بعد زایمان سریع لاغر میشن؟

وقتی که فرد مشهوری مثل کیت میدلتون در مراسم عروسی اش حاضر شد، لباسی به تن داشت که 26 روز بعد از زایمان هم همان لباس را به تن کرد و همگی متعجب شدند که او چگونه بعد از زایمان انقدر سریع به اندام قبلی خودش برگشته است. در این قسمت از نمناک قصد داریم راز تناسب اندام سلبریتی ها بعد از زایمان را به شما بگوییم؛ پس با ما همراه باشید. البته این روش ها، روش های غیر جراحی آنهاست و نمیتوان عمل های زیبایی و لاغری آنها بعد زایمان را نادیده گرفت.

رژیم کتو می گیرند

سلبریتی ها جزء افرادی هستند که به رژیم غذایی خیلی پایبند می باشند. آن ها به رژیم کتو اهمیت بسیار زیادی می‌ دهند. این رژیم توسط متخصصان تغذیه نوشته شده است و یک رژیم پروتئینه می باشد که بر اساس مواد پروتئینی و کربوهیدرات پایین تنظیم شده و تاثیر زیادی در کاهش سایز دور کمر دارد.

آن ها غذا هایی می خورند که سرشار از پروتئین طبیعی می باشد؛ مثلاً تخم مرغ، شیر و سویا جزء غذای اصلی آن ها است. از طرفی کربوهیدرات کم مصرف می‌ کنند و در کنارِ آن از سبزیجات تازه هم کمک می گیرند و در نتیجه بدن شان چربی سوزی بیشتری دارد و برای دریافت انرژی، چربی ها را می سوزاند و همین باعث می‌ شود که آن ها وزن سالمی داشته باشند.

ورزش می کنند

کمتر سلبریتی را پیدا می کنید که ورزش نکند. سلبریتی هایی مانند جنیفر لوپز و کیم کارداشیان جزو افرادی هستند که قبل و بعد از زایمان همیشه ورزش کرده اند. در واقع ورزش کردن یا تحت نظر یک مربی ورزشی بودن، یکی از بزرگترین اقداماتی است که در تناسب اندام آن ها تاثیر زیادی دارد.

خود درمانی می کنند

زمانی که سلبریتی ها زایمان می کنند و چند ماهی از تولد فرزندشان می گذرد؛ معمولاً نزد یک مربی و پزشک تغذیه می روند. خود درمانی را آغاز می‌ کنند، ایرادات بدن خود را شناسایی می‌ کنند و رژیم و سبک زندگی شان را به گونه ای تعیین می کنند که راحت لاغر شوند.

چربی های شکمشان را فریز می کنند

این یکی از راهکار هایی است که بعضی از افراد بعد از زایمان انجام می دهند. یک راه جایگزین غیرجراحی بسیار محبوب برای کاهش وزن؛ به جایِ لیپوساکشن است که 25 درصد به لاغری کمک می کند و سایز لباس شان را 1 تا2 سایز کاهش می دهد.

برایتان جالب خواهد بود

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 10 =

دکمه بازگشت به بالا