;
سرگرمی

فقط افرادی که ریاضیات خوبی دارند میتونن بازی جدول هوش ریاضی را 10 ثانیه ای حل کنن.

جواب بازی جدول هوش ریاضی چقدر است؟ مهارت های ریاضی خود را حداکثر در 10 ثانیه نشان دهید؟ آیا برای یک چالش ریاضی آماده اید؟ ببینید آیا می توانید بفهمید که به جای علامت سوال در جدول اخر چه عددی باید قرار بگیرد.

آیا حاضرید پاسخ این بازی فکری را بیابید؟ به نظر چالش سختی است، اما نگران نباشید، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم!بیایید نگاهی به تصویر بیندازیم و ببینیم آیا می توانیم راه حلی پیدا کنیم.

اینم جالبه: دستکشی که تنهاست و جفتی براش وجود نداره رو میتونی 7 ثانیه ای پیدا کنی؟

تصویر بازی جدول هوش ریاضی

بازی جدول هوش ریاضی 1

اینم جالبه: چیستان من برای زنده ماندن به هوا نیاز دارم، اما زندگی نمی کنم من چی هستم؟

.

.

.

اگر می خواهید خود را با یک بازی فکری ریاضی به چالش بکشید، چرا بازی جدول هوش ریاضی را بررسی نمی کنید؟ حل این پازل ها به شما کمک می کند تا مهارت های ریاضی خود را تقویت کنید و به شما اعتماد به نفس برای مقابله با مسائل پیچیده تر در آینده را می دهد.

.

.

.

شاید جالب باشد: آیا میتونی بازی هوش ساخت دو مربع با حرکت دادن سه چوب کبریت را در 10 ثانیه حل کنی؟

پاسخ بازی جدول هوش ریاضی

پاسخ این تست هوش ریاضی در تصویر زیر قرار گرفته است،به نظر شما این عدد با چه راه حلی بدست آمده است؟

بازی جدول هوش ریاضی 2

آیا بازی جدول هوش ریاضی را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

اینم ببین: تست شخصیت احساس امنیت؛ با انتخاب یکی از 3 تا کوالا ببین چقدر احساس امنیت میکنی؟

مزایای بازی های فکری ریاضی

همه ما می دانیم که ریاضی می تواند یک موضوع چالش برانگیز باشد. با این حال، بازی های فکری ریاضی یک راه موثر برای سرگرم کننده و جذاب کردن یادگیری ریاضی است. آنها فرصتی برای تفکر خارج از چارچوب و حل مشکلات به روش های خلاقانه فراهم می کنند.

بازی های فکری به بهبود مهارت های حل مسئله کمک می کند و به دانش آموزان کمک می کند تا درک بهتری از مفاهیم ریاضی داشته باشند. علاوه بر این، می توان از آنها برای بررسی مطالب و اندازه گیری پیشرفت استفاده کرد. بازی‌های فکری ریاضی راهی عالی برای هیجان‌انگیز کردن دانش‌آموزان در مورد ریاضی و سرگرم کردن یادگیری است.

اینم جالبه: بازی هوش وصل کردن نقاط با خط مستقیم؛ آیا می توانید تمام نقاط را فقط با 6 خط مستقیم بپوشانید؟

معماها، تست هوش و پازل های سرگرمی

طرفداران زیادی دارد و روز به روز به تعداد آن ها افزوده می شود. با توجه به با زار عرضه و تقاضایی که بازی های فکری دارند پرسشی ذهن مخاطبان را به خود مشغول می کند. آیا این معماها و بازی های فکری موجب افزایش فعالیت مغز می شوند؟

به عنوان مثال، برخی مطالعات نشان داده اند که بازی های فکری باعث بهبود “عملکردهای اجرایی، حافظه کار و سرعت پردازش” در کودکان و جوانان می شود، در حالی که برخی دیگر مزایای چنین بازی هایی را برای حفظ سلامت شناختی در افراد سالخورده تحسین می کنند.

دانشمندان می گویند که قدرت مغز ما ممکن است در  اوایل دهه 20 یا 30 زندگی شروع به کاهش کندخبر خوب، با ناشناخته ماندن بیش از نیمی از مغز برای دانشمندان، از قبل واضح است که می توانید با کمک معماها آن را قوی نگه دارید. مزایای آن دو برابر می شود، زیرا این کارهای گیج کننده به محض یافتن پاسخ مناسب، هورمون شادی شما را نیز افزایش می دهد.

از سن و سال ما که دیگر گذشته است؛ حتماً این جمله اشتباه و آشنا را شنیده‌اید و شاید هم در دسته‌ای که از آن استفاده می‌کننداین جمله‌ای که از انرژی‌های منفی و مخرب می‌تواند زندگی کند را به دره رکود و رخوت بکشاندکدام قانون و تفکر منطقی، بزرگان نباید از کارهایی که سراسر فایده است، انجام دهند؟ مثلاً بازی کردن، آن هم بازی فکری یکی از مواردی است که پیر و جوان نمی‌شناسد.

مطالب پیشنهادی ما:

تعداد مثلثهای موجود در تصویر را در 10 ثانیه میتونی بشمری که چند تاست؟

از مجموعه حکایتهای بهلول،حکایتهای بهلول و خلیفه!

درتست شناسایی بیگانه در مترو فقط 6 ثانیه فرصت داری آدم فضایی تصویر را شناسایی کنید!

در تست بینایی اجسام گمشده در تصاویر شما باید این اشیا را در مدت زمان 3 ثانیه برای هر تصویر پیدا کنید!

می تونی در مدت 7 ثانیه 3 تفاوت تصویری پشمالو و پیشی کوچولو بازیگوش را پیدا کنی؟

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. با عرض سلام و ادب
    هر سطر را در نظر بگیریم اولی بعلاوه ۱ بعد ۳ بعد ۵ بعد ۷ پس ۱۹۸ بعلاوه ۷ میشه ۲۰۵

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − یازده =

دکمه بازگشت به بالا